Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer genoeg niet, want mn MT'tje met standaard pijpies maakt veeeeeeel te weinig herrie!! ( en akra's zijn zoooooo duur ;( )


Neem je toch ook lekker de LEO's kosten 500 euries en klinken echt lekker.
Bovendien er rijden al zoveel akra's das niet meer orgineel en ze lijken op patatzakken.

E.e.a. wordt onderschreven door Tamara van Termaat nadat ze even mijn Leo's had gehoord. Zij zit met hetzelfde , de Akra's zijn gewoon veel te duur door yamaha's monopoly, ze houden de prijs kunstmatig hoog.
Doe er nog 300,- bij tzt voor een PC-III en je bent helemaal het mannetje.

Je hebt toch wel een zwarte he?? :] :] :]
 
Ik ga NU m'n vriendin zeggen dat we naar Luxemburg gaan verhuizen! :} :]

Ik moest niet zeuren en afwassen... :/

Nou ja, dan maar een filmpje!

TNO-onderzoek in de praktijk!


@ ca. 30 seconden zie je mij langsrijden :)

Heláás was de weg niet vrij, want dan was ik rechts blijven rijden... want alleen voor die rijstrook stond de radar opgesteld. Dus acceleratie is nog even onbekend helaas.
 
niet om te zeiken maar ik vind de Leo stationaar wel lekker klinken maar bij optrekken wordt ie schell en metallig. Kwam bij mij de plasser niet van omhoog in elk geval. Vraag me af of de Akrapovic dingen wel zo duur zijn door yamaha zelf. Die dingen van dat merk zijn voor alle soorten brommers gewoon erg duur. ( ikke lekker tweedehands voor 600 en dus ook die PC erop).

Maar nu ik lees dat je een zwarte hebt realiseer ik me ook dat je 'm nooit volopen hebt durven trekken............once you go black, you'll always drive in the back.
_O-
 
plaats ik ook maar ff een filmpje, 8-) afgelopen weekend ff lekker gebrommert in Luxemburg.............. :W :] :W


(en nee, die zadeltassen passen niet op m'n MT03............. :Z

Hoor ik dat goed??? Gas terugnemen omdat je een bochtje induikt?

tzaltochniewaarwezuh? :? :? :? |( |( |(




Ow, 't was een Harley....!!! :o :X

Tja... Wat doe je daar dan ook met een Harley, da's MT-03 territory Roel! :] :] :]
 
3000 km op m'n MT-03 sinds oktober 2008...

2200 km op m'n XJR sinds mei 2009...

Stadsfiets versus toerfiets.
 
900 km op me Zoomer in drie weken..... _O- *O*
full
 
Laatst bewerkt:
Mag 25,gaat 44,9 km/u.Fietspaden,zonder regels,verkeerslichten,dus wel konstant.... :}

75pct in de stad,en max.30km rond de stad.....

En lkkr chillen zonder helm,en korte broek.Wel beter met dit weer 8-)
 
Laatst bewerkt:
Simpel, HD eruit, welcome Akra's! ;)

haha, nee, die gaat echt niet weg, rijdt veel te lekker! net weer veel pret gehad in luxemburg. hoewel het toch heel anders rijdt als het MT'tje, daar ga je gewoon een stuk harder door de vele bochtjes daar! :] :} zal binnenkort wel ff filmpje vd MT eropzetten, tenslotte ben ik daarmee ook in luxemburg geweest!! *O* (3500km sinds eind maart 8-) , en nog zo'n 2000 op de HD O-)
 
Laatst bewerkt:
Komend weekend naar zuid Limburg met de XJR, toertocht mergelland route en eiffelroute.

Hoop wel dat we 't droog gaan houden daar... :$
 
voor de retro liefhebbers onder ons wou ik deze ff delen,dit is een 750cc vond hem grappig
full

ik rij tegenwoordig in de stad ook snor aprilia custom lekker zonder helm gaat ongever 55 km per uur.ik mag deze van iemand gebruiken hij heeft zo'n lekker groot zadel en windscherm vind ik toppie
 
Laatst bewerkt:
scootah voor in de stad kan ik me wel iets bij voorstellen, maar daarbuiten, nah, laama

Met zonder hellum is ok zolang het goed gaat... tja moet ieder voor zich bepalen maar dan ook niet klagen achteraf, en als je al een lelijke kop hebt, tja, wat heb je dan nog te verliezen... :o ;)
 
Mogen de mensen die mee moeten betalen aan letsel, dat door de verplichte helm voorkomen zou zijn, wel klagen?
 
Mogen de mensen die mee moeten betalen aan letsel, dat door de verplichte helm voorkomen zou zijn, wel klagen?

Nee, de slachtoffers dienen een "consent of no medical help" te tekenen en bij zich te dragen. Zijn zeg maar een soort Jehova's die geen medisch ingrijpen accepteren, het is allemaal de wil van G@D... |( :X O-)
 
Ja ook zoiets, van die clubjes die onverzekerd rondrijden omdat onze lieve heer over ze waakt...

Maar alle gekheid op een stokje, zo werkt de maatschappij wel, jij mag jezelf niet verwonden terwijl je dingen doet die je leuk vindt, want dan kun je niet meer werken en belasting betalen!

Ik geef dat hele motorrijden nog een jaar of 20 ...
 
Wat hebben jullie dan voor de Akra's betaalt? Ik ± 550 euro. Nu weet ik ook dat er een set van ongeveer 1100 te koop was, maar wat is het verschil dan?

Die van mij, voor 550 euro, heb ik de dempers en de bochten naar beneden. En een heerlijk geluid.
 
Wat hebben jullie dan voor de Akra's betaalt? Ik ± 550 euro. Nu weet ik ook dat er een set van ongeveer 1100 te koop was, maar wat is het verschil dan?

Die van mij, voor 550 euro, heb ik de dempers en de bochten naar beneden. En een heerlijk geluid.


Yamaha sponsort ons om ermee rond te rijden, mogen we eigenlijk niet verklappen, maar omdat je er zo expliciet naar vraagt, lichten we een tipje van de sluier op.

Daarom zijn die Akra's voor anderen zo duur, omdat wij er geld bij krijgen, snap-ez-vous?
 
scootah voor in de stad kan ik me wel iets bij voorstellen, maar daarbuiten, nah, laama

Met zonder hellum is ok zolang het goed gaat... tja moet ieder voor zich bepalen maar dan ook niet klagen achteraf, en als je al een lelijke kop hebt, tja, wat heb je dan nog te verliezen... :o ;)
met een parkeergeld van 5 eutjes per uur en waar je ook nog alleen met creditkaart kan betalen,en dan nog het zoeken naar parkeer plek in de hoop dat je je auto nog zonder schade van fietsers of andere parkeerschade terug vind is een snorscooter geen verkeerde optie.
en een keertje een dag me haar goed kan ook geen kwaad of iedere keer in de zelfde motor kleren overal binnenkomen helm en jas nergens kwijt te raken.
en je motor de hele dag in mokum is ook niet veilig voor diefstal.
dussssss scooter is toppie in amsterdam :]
 
met een parkeergeld van 5 eutjes per uur en waar je ook nog alleen met creditkaart kan betalen,en dan nog het zoeken naar parkeer plek in de hoop dat je je auto nog zonder schade van fietsers of andere parkeerschade terug vind is een snorscooter geen verkeerde optie.
en een keertje een dag me haar goed kan ook geen kwaad of iedere keer in de zelfde motor kleren overal binnenkomen helm en jas nergens kwijt te raken.
en je motor de hele dag in mokum is ook niet veilig voor diefstal.
dussssss scooter is toppie in amsterdam :]

Idd zo is het.Je moet het alle 2 hebben he...
Vanmiddag in korte broek,mouwloos shirtje,en gele body warmer,op me Zoomer.
gaat me mobiel,off ik ff snel daar heen wou,en dan daarheen....
Kansloos op snor,dus snel overgestapt op MT.
Alleen helm opgezet en gaan....
En dat is misschien onverstandig,en bla,blabla,maar dat is echt lekker motorrijden!!!
Op me Crocks,korte broek,en gele body warmer!Alleen die helm he....
Geen preek gehad deze keer van AVD Driebergen,heb toch standaard antwoord:
Waarom hebben cabrio rijders dan geen helm op,en bij snelheden up 200 helpt je pak ook niet meer....discussie geopend.
Mijn stelling:veilig rijden doe je met je verstand,niet met je pak. 8-)
 
Zonet nog even gereden, maar damn ik zweette me al rot voordat ik goed en wel in 't zadel zat!

Mooi niet gezwaaid naar die t-shirtrijders... Ik was met een totaal andere graad van masochisme bezig! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan