Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja,is toch nix aan met al die kleren...
Val je flauw van de hitte,zelfs in mijn superdeluxe,airflow,helm en leren broek.
Daarom moeten ze altijd zo hard rijden in die pakken |( 8-)
 
alleen bij minder dan 18 graden heb ik pak aan,voor de rest spijker broek met jasje.
en in avond heb ik altijd pak aan.
 
ik ga zaterdag in lelystad vro1 doen,hoop dat het leuk is om te doen wel een beetje warm :(

Dat wordt een leerzaam dagje in de regen!

Maar leuk is het zeker \o/



(was eigelijk bij vro-2, maar da's hetzelfde terrein ;) )
 
Laatst bewerkt:
Zonet nog even gereden, maar damn ik zweette me al rot voordat ik goed en wel in 't zadel zat!

Mooi niet gezwaaid naar die t-shirtrijders... Ik was met een totaal andere graad van masochisme bezig! ;)


ik had ook gewoon een dik leren jasje aan. en aanhouden als je binnen in de brommerwinkel je spiegels koopt (jordy, goeie tip!!) en een tankpad type ordi
 
Wat hebben jullie dan voor de Akra's betaalt? Ik ± 550 euro. Nu weet ik ook dat er een set van ongeveer 1100 te koop was, maar wat is het verschil dan?

Die van mij, voor 550 euro, heb ik de dempers en de bochten naar beneden. En een heerlijk geluid.

nieuw???? voor 550euries????? mag je meteen vertellen waar je die vandaan hebt want dan loopt het meteen storm!!! :Y :Y :Y
 
ik had ook gewoon een dik leren jasje aan. en aanhouden als je binnen in de brommerwinkel je spiegels koopt (jordy, goeie tip!!) en een tankpad type ordi

Tankpad!

Die wil ik ook nog, staat toch wel wat kaal zo zonder "read manual before operating"-sticker ;)
 
ik had ook gewoon een dik leren jasje aan. en aanhouden als je binnen in de brommerwinkel je spiegels koopt (jordy, goeie tip!!) en een tankpad type ordi

jaja....ik weet dat ik het uiterlijk van een jonge god heb en dat iedereen denkt dat ik nog ZO jong ben dat ik scooter rij ipv motor...maar mijn spiegeltjes komen gewoon bij termaat vandaan hoor...maar daar zullen ook vast wel tjappies op scooters komen? hmm...ik hou hem toch maar aan! en de helm ook maar op...voordat ze denken dat ik snor rij!
 
ik denk helemaal niet dat je zus of zo bent, maak je geen zorgen.........maar vanmiddag zitten ze erop
 
zou iemand een plaatje kunnen posten van de onderkant van akra's??
aangezien de kentekenbevestiging van mijn verbouwde achterkantje ook via de onderkant vd standaarduitlaat bevestigd is, ben ik benieuwd hoe dat zit als je er akrapovics onder heb zitten! alvast bedankt! :} :}
full
 
zou iemand een plaatje kunnen posten van de onderkant van akra's??
aangezien de kentekenbevestiging van mijn verbouwde achterkantje ook via de onderkant vd standaarduitlaat bevestigd is, ben ik benieuwd hoe dat zit als je er akrapovics onder heb zitten! alvast bedankt! :} :} [afbeelding]

Zo zit dat bij Akra's Roel:

full
 
Mooi hè!

full


Excuses voor de modder, sinds FZSsemans mij poetsgek noemt ben ik aan het afkicken...
 
Laatst bewerkt:
Ik doe dat poetsen nooit alleen natuurlijk, dat begrijp je...

full


Dat poetsen is gewoon een noodzakelijk kwaad, maar wat we daarna doen, om elkaar weer helemaal lekker spik en span te krijgen, dat is waar het mij om te doen is... ;) :o :X :9
 
was dat die trafo van de TeamScrew.cum?


hahahaah, je bent er in getrapt, dat type heet Henk!
 
Kan iemand mij de ervaringen vertellen van een MT met Flyscreen. Ik wordt niet vrolijk van de stukken snelweg die ik noodgedwongen moet nemen om op mijn bestemming te komen.

grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan