Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
steveman: veel plezier en laat even weten hoe het was! ik wil namelijk ook een keertje!

kees: elke rit is leuker met de MT...er valt altijd wel wat te beleven (vraag maar aan hyperbeck :P)

Met rugzakkie om naar kantoor gereden. Vanaf Utrecht Noord tot Vinkenveen tussen de files door gesukkeld. Niet echt spannend, maar wel weer leuk om op die koffiemolen te zitten.

Maar, wat is dat stuur breed wanneer je tussen de files door rijdt zeg... B|
 
Met rugzakkie om naar kantoor gereden. Vanaf Utrecht Noord tot Vinkenveen tussen de files door gesukkeld. Niet echt spannend, maar wel weer leuk om op die koffiemolen te zitten.

Maar, wat is dat stuur breed wanneer je tussen de files door rijdt zeg... B|

vandaar dat ik mijn spiegels niet NOG breder uit laat steken Kees.
 
Zo, weer thuis, lang dagje zo!

Ontzettend gaaf, echt bizar hoeveel grip je hebt. Wel even wennen om je been zo uit te steken, maar zowaar 1 keer echt nut bij gehad toen m'n voorwiel even door wat zand weggleed.

Slidend een bocht in gaan is nog lang niet makkelijk! Maar een halfbakken poging heb ik toch ongeveer bijna wel geleverd ;) (Remmen voor, zo snel mogelijk terugschakelen, en in iedere versnelling op de motor remmen zodat mbv de voetrem erbij 't achterwiel nèt niet stil komt te staan, en ook nog sturen voor de bocht ;) )

2 valpartijen gezien, eentje bij het rondjes draaien totdat je stepje over de grond schraapte... (daar moet je echt zooo plat voor, maar wel gaaf als je 'm dan eindelijk hoort schrapen) ging iets mis, *plof*

En zowaar een gat gevallen door z'n leren broek heen(!) Klein sneetje in de knie (moet je nagaan hoe zoiets eruit had gezien met een spijkerbroek...).

't Was wel verschrikkelijk heet ze... abnormaal, straks maar even m'n helm uitwringen...

Maar Jordy, zeker een aanrader!

PS, en dan op je eigen motor tóch nog even oefenen voor de eerste rotonde he... })
 
Laatst bewerkt:
Ben ook weer heelhuids thuis gekomen, 3200 km staan er nu op.

Bij een paar bochten en rotondes zonder dat ik daar een bewuste poging toe deed wel de neus van m'n schoen aan de grond gereden, maar m'n steppies nog niet... :$

't blijft een heerlijk ding om mee te sturen en rijden, zo leuk dat je gewoon in elke situatie "in controle" bent, voluit remmen, de bochten om knallen, accellereren, het kan allemaal maximaal zonder dat je een moment het gevoel krijgt dat je op het randje zit (of ik doe het niet radicaal genoeg, dat kan natuurlijk ook _O- ).

Afijn, weer met een brede grijns uit en thuis gekomen met de MT-03.
 
(werkte die videotag hier nou wel of niet? Nee dus)

Hopelijk een iets boeiender filmpje ;) Ditmaal geflimd vanaf m'n jas :)
 
Laatst bewerkt:
iedereen steekt obligaat zijn poot uit terwijl niemand zijn motor onder zijn reet wegdrukt? kom op hee, druk op je buiten steuntje, motor inkantelen, jij recht op en lekker rauw die bochten door. dit waren mag ik hopen alleen 25kW gevallen.

_O-

jajaja, me moeder zei het al tegen dr zussen als ik weer eens niet lachtte op commando: he wasnt born to please......... :Y
 
Check deze site eens uit: YAMAHA MT-03 [2006-2010] - Comfort zadels, tankhoes, tassen [Tarieven voor: Nederland]

Hier kan je je eigen zadel helemaal naar eigen smaak samenstellen, kleur van elk deel van het zadeldek, de stiksels, de sierbanden, gel of schuimvulling, verhoogd, verlaagd, korter, langer, verwarmd!!! speciale teksten, lettertype, je kan het zo gek niet bedenken ... je kan online zo stap voor stap je eigen zadel samenstellen.

Eerst rechts het basismodel kiezen, en dan stap voor stap rechtsonder bij de verschillende rode balkjes, de opties invullen.

Voor de MT-03 maar ook voor alle andere modellen en merken. Ook voor de XJR, en ik heb er al een aantal in het echt gezien en dat is echt vet mooi!

Coooooooooool! :}
 

Filmpje geschoten door m'n fans :)


:N :N :N -O- -O- -O- :( :( :(

Nou, naar de kwaliteit van het filmpje te oordelen heb je een groot probleem als dit je fans zijn.... dan moet ik er niet aan denken hoe het filmpje eruit zal zien als het door je vijanden wordt geschoten... :o ;) _O-
 
Laatst bewerkt:
:N :N :N -O- -O- -O- :( :( :(

Nou, naar de kwaliteit van het filmpje te oordelen heb je een groot probleem als dit je fans zijn.... dan moet ik er niet aan denken hoe het filmpje eruit zal zien als het door je vijanden wordt geschoten... :o ;) _O-

M'n vijanden schieten niet met film... helaas :(

Maarja, op 't terrein mochten m'n fans niet filmen, dus dan maar van buitenaf... Over een dag of 2 komt als het goed is 't ceedeetje met foto's die op 't terrein geschoten zijn, schnabbelen ze toch leuk nog wat bij.
 
M'n vijanden schieten niet met film... helaas :(

Maarja, op 't terrein mochten m'n fans niet filmen, dus dan maar van buitenaf... Over een dag of 2 komt als het goed is 't ceedeetje met foto's die op 't terrein geschoten zijn, schnabbelen ze toch leuk nog wat bij.

Welke van de rijders ben jij?
En rij je daar dan op je eigen MT-03 of een huurmotor of zo?
 
Nee niet m'n MT! Damn, dat zou echt niet te doen zijn geweest :D (Die voelde als een Goldwing na der hand)

yamaha_450_supermoto.jpg


Dit soort machines, maar dan met slicks :) Ook was er nog een 250cc en 125cc tweetakt. (hoor je ook even in 't filmpie)

Ohja ik ben de eerste in 't zwart.
 
Laatst bewerkt:
ja goed he!Mudflaps in studie,olietemp.meter geplaatst... :}
full


Dingetje rechts is lambda sonde voor PC.. |(
 
Laatst bewerkt:
je gaat je vervelen kees met zo een mooie motor die AF is..... _O-

I know...

Maaruh, de tuin hier heb ik ernstig verwaarloosd, dus voorlopig zal mijn vrije tijd buiten het rijden en poetsen in de tuin gaan zitten. Dat houdt me weg van de motor en daarna ben ik zo moe dat ik geen zin heb om ook nog maar iets te doen, zelfs niet met motoren.

Hoop ik... O-)

_O- :W
 
Als je nog een stoere spijkerbroek zoekt voor op de motor van Esquad, deze internet winkel heeft ze in de aanbieding: http://www.destockage-moto.com/detail-shop.php?IdProduit=28&T=1&G=1&M=1


Met 40% korting!

Zojuist een E-Strong besteld.

Normaal rond de 329,- bij Termaat voor circa 299,- en hier inclusief verzendkosten 204,-.

Me happy. *D
bmw heeft een hele mooie spijkerbroek http://www.bmw-motorrad.nl/dbimages/fap/product_images/201_A0096003_large.jpg vind ik dan maar wie ben ik 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan