Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met 105 rij je niet zo lang op 1e(vanaf middenberm) rijstrook,en spiegelen op zijn tijd
lijkt me ook handig,weet je wat er achter je zit... :X
En af en toe voor je kijken is ook handig...
Best moeilijk,dat motor rijden toch??? |( |( _O- :')

*hap*

Zelfs met m'n standaardspiegels en regelmatig spiegelgluren heb ik 'm niet aan zien komen, dus ja...?
 
Tja,dan is pliesie misschien niet helemaal kosjer geweest.
Dacht idd dat je van die enge kleine spiegeltjes er op had zitten..
excuse moi :$ :W :')
 
Sjee, en toen was de teller alweer voorbij de 11k :D

Aanrader trouwens: Lekdijk onder "etenstijd" geen hond te bekennen! Nou ja... een paar honden met baasjes dan, maargoed d'r was geen kip! Wel een haan... Je kon er in ieder geval niet over de koppen lopen, want er ligt asfalt ;)
 
Hallo jongens, ik ben weer boven water!

full


Groeten uit la Garde Freinet, 35 graden in de schaduw, en heul veul mooie stuurwegen hier. Volgende keer met de motor naar de Var!
 
neehee Kees, ik zei: de reis erheen is ook vakantie. dat is geen gezegde, da's mijn uitspraak.
en nah vakantie houden wappie!
 
tjeeemig lekker .........hebben jullie alles voor je zelf of zijn de andere gasten lekker aan het touren op hun mt 03
 
lang getwijfeld tussen de MIVV's en de LeoVince.
Het zijn de Leo's geworden. *O* *O* *O*
Ben toch bang dat het carbon door de klappen van de MT gaat scheuren.
En zo blijft er ook nog wat centjes over voor de volgende aanschaf, de PC.

Is het bdw nog verstandig om na het plaatsen vd uitlaten de motor af te laten stellen??
full
 
afstellen is altijd nodig na vervangen van dempers door aftermarket spullen. als je de PC aanschaft zitten er al twee maps bij voor een Akrapovic met en zonder dB killer en ik geloof een map waarin de inlaat gemodificeerd is. die LeoV heeft ook een andere doorstroming en hoe meer open de pijp hoe sneller de verbranding richting arm gaat neigen, dus bijstellen is weldegelijk nuttig
 
lang getwijfeld tussen de MIVV's en de LeoVince.
Het zijn de Leo's geworden. *O* *O* *O*
Ben toch bang dat het carbon door de klappen van de MT gaat scheuren.
En zo blijft er ook nog wat centjes over voor de volgende aanschaf, de PC.

Is het bdw nog verstandig om na het plaatsen vd uitlaten de motor af te laten stellen??[afbeelding]

Twee keer dezelfde vraag stellen |( :z , en dan nog twee keer antwoord krijgen ook...

Waar vindt je dat nog tegenwoordig.
En dan ook nog een antwoord van dezelfde strekking krijgen...

Alleen op het MT-03 topic...

Blue_eyes in "Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2"

Et maintenant, le déjeuner, et une plonge dans la piscine :} :+
 
Laatst bewerkt:
Carbon scheuren? HMPF!?

Morgen komt TNT de Mivv`s brengen, de motor dient niet meer afgesteld te worden bij deze pijpen. Heb even gebeld met le importeur. Ken nie wachten!
 
laat die importeur dat effe zwart op wit zetten dan.........dan lult ie niet meer. kom op zeg. meer lucht eruit betekent verstoren van je mengsel en aangezien er geen katalysator of lambdasonde zit die je mengsel bijregelt...........staat ie niet zoals de fabriek dat bedacht had. nu te arm dus. en hij stond al arm, dus dat wordt alleen maar meer kans op hele hete uitlaatkleppen. en als er iets stuk gaat..............waar denk je dat die importeur dan ineens is? nee, goed vertrouwen maar die importeur heeft gewoon een piepeltje met een neuzelverhaal. en jij gelooft het. prima maar als je nat gaat zou ik het fijn vinden als je dat dan met fotomateriaal van gekliefdeimporteursschedels voorzien hier komt melden oke?
 
Heren, nog even over dat olie in het luchtfilterhuis, pak pagina 101 van de Service Manual er bij :)

Òf kijken onder je MT, 3 slangetjes waarvan eentje met een kurkje erin, trek 't kurkje eruit en hou er een bakkie onder :)
 
Zooww... daar was ik weer. Moest met het gezin een weekendje op de camping staan..... een sprookjescamping nog wel! Scheelt dat ik mijn eigen heks en een stel dwergen had meegenomen... weet je tenminste waar je aan toe bent.

Afijn; vandaag de MT03 uitgelaten tijdens m'n woonwerk trip (ipv van het Tenere werkpaard) en heb nu ook de testresultaten van de eerder uitgevoerde Flaprectomie ('flap-rec-to-mie'- het operatief verwijderen van de mudflap), en ik moet zeggen: je merkt het echt!!

Zo'n stukkie plastiek weegt toch al gauw een 100gram en da's toch onafgeveerd gewicht! Zonder dat heb je een beduidend betere tractie, waardoor je eerder op het gas kan na een bocht en beter grip houdt op slecht wegdek!! Absolute aanrader! De beste mod tot nu toe!

Oh... en over geschikt/ongeschikt... iemand die hier een creatief MT03 Topic T-Shirt van kan maken?

geschikt.jpg


HJ
 
Laatst bewerkt:
Heren, nog even over dat olie in het luchtfilterhuis, pak pagina 101 van de Service Manual er bij :)

Òf kijken onder je MT, 3 slangetjes waarvan eentje met een kurkje erin, trek 't kurkje eruit en hou er een bakkie onder :)

Klopt, maar hij maakte zich er ongerust over, vroeg zich af of olie in het luchtfilterhuis normaal is, ja dus, tenzij je er het wereldwijde olietekort mee oplost, maar dan heb je alsnog geen probleem meer. ;)
 
Klopt, maar hij maakte zich er ongerust over, vroeg zich af of olie in het luchtfilterhuis normaal is, ja dus, tenzij je er het wereldwijde olietekort mee oplost, maar dan heb je alsnog geen probleem meer. ;)

Hij was ik :)

Vond 't wel vreemd toen idd, 't heette toch 't luchtfilterhuis _O-
 
Zooww... daar was ik weer. Moest met het gezin een weekendje op de camping staan..... een sprookjescamping nog wel! Scheelt dat ik mijn eigen heks en een stel dwergen had meegenomen... weet je tenminste waar je aan toe bent.

Afijn; vandaag de MT03 uitgelaten tijdens m'n woonwerk trip (ipv van het Tenere werkpaard) en heb nu ook de testresultaten van de eerder uitgevoerde Flaprectomie ('flap-rec-to-mie'- het operatief verwijderen van de mudflap), en ik moet zeggen: je merkt het echt!!

Zo'n stukkie plastiek weegt toch al gauw een 100gram en da's toch onafgeveerd gewicht! Zonder dat heb je een beduidend betere tractie, waardoor je eerder op het gas kan na een bocht en beter grip houdt op slecht wegdek!! Absolute aanrader! De beste mod tot nu toe!

Oh... en over geschikt/ongeschikt... iemand die hier een creatief MT03 Topic T-Shirt van kan maken?

[afbeelding]

HJ


Wat zullen we nou krijgen... ??? !!! :? O-) :? O-)

Slecht wegdek!? Toen we tijdens de MT-03 toerrit 100 meter onverhard tegenkwamen ging de hele meute vol in de ankers en staarde met afgrijzen naar het zand en gravel...
:o :') _O-

't is een poser mod die mudguard van je, zeker weten! ;) :+ _O- :W
 
Zo'n stukkie plastiek weegt toch al gauw een 100gram en da's toch onafgeveerd gewicht! Zonder dat heb je een beduidend betere tractie, waardoor je eerder op het gas kan na een bocht en beter grip houdt op slecht wegdek!! Absolute aanrader! De beste mod tot nu toe!
[afbeelding]

HJ

Ik zou juist denken dat wanneer je van al dat zwart wat zwart wegneemt, je dus minder zwart hebt en hij dus alleen maar langzamer kan gaan;-))
Minder zwart = minder snel.
 
Ik zou juist denken dat wanneer je van al dat zwart wat zwart wegneemt, je dus minder zwart hebt en hij dus alleen maar langzamer kan gaan;-))
Minder zwart = minder snel.

Normaal wel, maar omdat onder dit zwart, zwart rubber zit, maakt het niet uit! Goed he?

HJ
 
Gebruikt er iemand een motor hoes voor zijn mt? Ik wil er namelijk een kopen maar weet niet goed welk merk het beste past over een mt 03.


Ik gebruikte nog steeds de hoes die ik ooit bij mijn R6 heb gekocht, past goed.
Heb onderaan van die gaatjes zitten en dat is wel handig, dan kan je met iets de onderkant vastzetten zodat ie er niet af kan waaien.
Overigens gebruik ik 'm nu niet meer nu meer rij op de MT-03, werd er een beetje gek van elke keer dat ding erop en eraf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan