Het Yamaha MT-03 Topic Deel (MT-0)3!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het eigenlijk tijd voor een nieuwe jas Kees, dat zwarte is zo gewoon op de XJR
 
ik vind het eigenlijk tijd voor een nieuwe jas Kees, dat zwarte is zo gewoon op de XJR

Peter, jij voelt het altijd zó goed aan he, da's niet normaal meer. Ik zat laatst ook te denken, dat jassie, dat is zooooo begin 2009, dat kan écht niet meer. :r

En aangezien hier iedereen me constant links en rechts om de oren slaat met "wit is it" ben ik gezwicht. :$ Jaja, ik heb zwart afgezworen, wit moet het zijn! :Y

Ik heb een wit pakkie besteld, moet nog ff op maat worden gemaakt, maar dan heb ik wel weer iets dat helemaal de bom is! :Y 8-)

Ik heb het juk van fashion victim ook maar meteen van me afgeworpen en ben in de frontale aanval gegaan, tenslotte is de aanval de beste verdediging nietwaar.

Of is het een vlucht naar voren??? Wie zal het zeggen...

Vanaf nu ben ik een fashion ASSASSIN! })

full


Ben benieuwd hoe ze bij Termaat reageren als ik hiermee de winkel binnen kom stappen, die Koen is wel wat gewend in al die jaren, maar ben toch benieuwd naar de blik in zijn ogen als 'ie daar achter de kassa staat en mij zo op hem toe ziet lopen... :o :X _O- :W

Aaaaanvalluuuhhhhhhhhh :W
 
Harder en mooier idd.
Tenzij je de kat en de db killers erin laat zitten, dan is het optisch vooral een stuk beter.

Maar je twijfelt tussen een 1300cc of de MT-03????
Dat zijn wel twee TOTAAL verschillende opties.
Wellicht moet je toch even wat langer proefrijden op de MT-03, kan me niet voorstellen dat je nog twijfelt.... *O*

Ik twijfel niet. Mijn eerste keus gaat nu uit naar de MT-03 (is ook nog wat goedkoper in de knip). Ik heb altijd al de XJR een mooie fiets gevonden, en zag toevallig vanmiddag een mooie op het internet voorbij komen, tegen een mooie prijs. Dus ja...

Natuurlijk weet ik dat het 2 totaal verschillende fietsen zijn....ik vind veel verschillende fietsen mooi. Een buell staat ook op mijn lijstje.

Beide kopen is geen optie momenteel....was het maar zo'n feest!
 
Nog ff een idee:

Misschien leuk om in de eerste post (naast alle foto's) ook de websites op te sommen waar de leuke onderdelen te krijgen zijn.
We maken natuurlijk elkaar gek met mooie foto's en spulletjes, maar ik zoek me soms rot om bepaalde onderdelen te vinden.

Zo ben ik nu bezig met stalenremleidingen (die zijn niet lastig te vinden) maar wil eigenlijk gelijk daarbij een radiale stalen rempomp laten monteren, en die zijn wel een stuk lastiger te vinden. Heb er hier 1 gevonden: http://www.motodeluxe.be/pd/76/nl-BE/rempompen/Nissin-radiale-hoofdremcilinder-19-mm
Zou die ook op onze MT-03 passen?

EDIT:
En zo wil ik een ander stuur (het liefst zo eentje met nog een goudkleurig stangetje ertussen, als jullie begrijpen wat ik bedoel, dat is volgens mij een enduro stuur.
EN ook gelijk een andere koppelingshendel+huis, en die zijn echt NERGENS te vinden, vreemd genoeg.

Dat zoeken naar spullen op internet is juist leuk, dan kom je vanalles tegen, en vind je dingen die je anders nooit zocht zou hebben.

Maar als je niet van zoeken houdt is het aanleggen van een bibliotheek wel handig ja. :+

Who cares of die Nissin radiale rempomp past of niet? Gewoon erop schroeven dat poser ding en niet aansluiten. Who needs brakes op een MT-03? Van het gas af en je staat stil.

Enduro stuurtje ook meteen erop schroeven, maar dan wel een konische fat bar Renthal en Renthal handvatten in het wit natuurlijk.

full


Koppelingshendel van een FZ6 Faser van een bepaald jaar nemen, dat past. FF Termaat bellen en vragen naar Jeroen, die heeft dat voor mijn MT-03 ook gefixt.
 
Laatst bewerkt:
Nou, laat ik het goede voorbeeld maar geven en een on-topic reaktie posten...

Speciaal voor de natte Nederlandse zomers heeft Yamaha een zwabber mudflap in ontwikkeling.

full


Ze zijn nog op zoek naar testrijders.

Elhippo, iets voor jou?
 
Harder en mooier idd.
Tenzij je de kat en de db killers erin laat zitten, dan is het optisch vooral een stuk beter.

Maar je twijfelt tussen een 1300cc of de MT-03????
Dat zijn wel twee TOTAAL verschillende opties.
Wellicht moet je toch even wat langer proefrijden op de MT-03, kan me niet voorstellen dat je nog twijfelt.... *O*

Goed te zien dat je je MT03 nog hebt, bevalt dus nog steeds goed? Of rij je zo weinig dat je je nog nergens aan hebt kunnen irriteren ;)
 
Hallo

Weet iemand of de orginele uitlaat van alu is ??
en weet hier iemand wat van die RGP uitlaat die op marktplaats staat ??
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fclient%3Dsafari%26rls%3Dnl-nl%26q%3Duitlaat+yamaha+mt+03%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8&url=http%3A//motoren.marktplaats.nl/onderdelen-yamaha/245602258-uitlaat-yamaha-mt-03-gpr.html%3Fxref%3D1
 
Koppelingshendel van een FZ6 Faser van een bepaald jaar nemen, dat past. FF Termaat bellen en vragen naar Jeroen, die heeft dat voor mijn MT-03 ook gefixt.


Top, ik ga wel ff bellen binnenkort. Ik zag de MT-03 toch al een stalen rempomp heeft, dus die laat ik wellicht wel zo zitten. Bij Oberon kan je een mooie brake fluid cap kopen, in bijna alle kleuren.
Die hendels ga ik ook zeker snel doen. Wellicht icm stalen leidingen, heeft iemand die eigenlijk? Zou het een beetje verschil maken op de MT-03?
 
Hallo

Weet iemand of de orginele uitlaat van alu is ??
en weet hier iemand wat van die RGP uitlaat die op marktplaats staat ??
http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fclient%3Dsafari%26rls%3Dnl-nl%26q%3Duitlaat+yamaha+mt+03%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8&url=http%3A//motoren.marktplaats.nl/onderdelen-yamaha/245602258-uitlaat-yamaha-mt-03-gpr.html%3Fxref%3D1


Ik heb er nog nooit van gehoord.
 
Ik twijfel niet. Mijn eerste keus gaat nu uit naar de MT-03 (is ook nog wat goedkoper in de knip). Ik heb altijd al de XJR een mooie fiets gevonden, en zag toevallig vanmiddag een mooie op het internet voorbij komen, tegen een mooie prijs. Dus ja...

Natuurlijk weet ik dat het 2 totaal verschillende fietsen zijn....ik vind veel verschillende fietsen mooi. Een buell staat ook op mijn lijstje.

Beide kopen is geen optie momenteel....was het maar zo'n feest!


Succes dan, er staat er hier ook 1 te koop, van Blue Eyes geloof ik.
 
Heren,

Deze al gezien? http://www.motorfreaks.nl/2009/naked-test-twee-tegen-een.html

Als we dan toch een definitie van fun moeten geven doen we het zo: fun de; 1 rijden in de stad op de Yamaha MT-03 Kando 2 rijden via smalle en kronkelende binnenwegen op de Yamaha MT-03 Kando 3 het vermijden van de snelweg op de Yamaha MT-03 Kando. De Yamaha MT-03 Kando: de terechte winnaar van deze funtest


Leuke test, bedankt voor de tip.

Kan ze ook geen ongelijk geven, heb zelf best veel motoren gereden, van 4, 2 en 1 cilinders, maar deze is tot nu toe echt het feestbeest. Ondanks dat enkele voorgangers misschien wel 3x zoveel vermogen hadden.
 
Vanmiddag ook wat moois zeg... Langs de Ijssel, vanaf Gouderak vlak voor de bebouwde kom van Gouda, hing er een draad over de weg... op halshoogte...

Gelukkig brak 't draad eerder dan mijn hals.

Heb 't maar bijelkaar geraapt, en toen koste het me nog bijna een vingertopje! Ik hield het steeds zo vast dat als het aan een voorbijrijdende auto bleef hangen heb zo uit m'n handen zou gaan... Echter het draadje verdween het water in, ik erachter aan... bleef ie achter een boot haken :S

Gelukkig brak het toen weer.

Enfin rááre bedoening! En een kilometer of 2 verder weer toestanden, kudde sjopperijders stonden stil bij een rotonde, een of ander dieselrijdend koekblikker had een donatie achtergelaten :S

Avontuur ofnie, dat motorrijden? ;)

IMG126.JPG
 
Laatst bewerkt:
Brrrrrrrr, bizar dat lijntje, dat zijn geen grappen meer... :N

Diesel/olie bij rotondes verkeerspleinen en in bochten is hier ook eerder regel dan uitzondering. Heb al menig glijdertje gevoeld en weten te voorkomen door goed te kijken.

Inderdaad, motorrijden is één groot avontuur. :]
 
Hoe ervaren jullie het vermogen van de MT-03?
Ik ben opzoek naar een fun-fiets voor tripjes naar de Eifel en leuke motorweekendjes, deze fiets klinkt als een hoop lol (proefrit moet ik nog maken).
 
Hoe ervaren jullie het vermogen van de MT-03?
Ik ben opzoek naar een fun-fiets voor tripjes naar de Eifel en leuke motorweekendjes, deze fiets klinkt als een hoop lol (proefrit moet ik nog maken).

Een MT-03 voor tripjes vanuit Hoogvliet naar de Eiffel en leuke motorweekendjes (ik neem aan ook niet naast de deur..?) ??? :X _O- :W

Tja.... heb je al eens gelezen wat er over de MT-03 is geschreven in tests en in dit en het 2e en 1e topic...? Daar is alles wat anderen er over te zeggen al gezegd.

Laat na je proefritje maar weten of het klopt, er is uiteindelijk maar één mening die ertoe doet en dat is die van jou.
 
Tripjes naar de Eiffel en leuke motor weekends....?? :Z
koop maar een andere.
En diesel op de weg RUIK je,en draadjes zijn idd eng. :(
 
Laatst bewerkt:
Top, ik ga wel ff bellen binnenkort. Ik zag de MT-03 toch al een stalen rempomp heeft, dus die laat ik wellicht wel zo zitten. Bij Oberon kan je een mooie brake fluid cap kopen, in bijna alle kleuren.
Die hendels ga ik ook zeker snel doen. Wellicht icm stalen leidingen, heeft iemand die eigenlijk? Zou het een beetje verschil maken op de MT-03?

In dit topic delen mensen hun ervaring door die hier te posten, dan hoef je tenminste niet telkens dezelfde vragen te beantwoorden.

Anderen kunnen dan ff zoeken en hoppa, die weten het dan ook...

Laat hier nou net over gepost zijn... ik zou zeggen zoekt en gij zult vinden...

Vooruit, omdat ik de beroerdste niet ben... op een presenteerblaadje..:

hjr1100s in "Het Yamaha MT-03 Topic Deel 2"

full
 
Tripjes naar de Eiffel en leuke motor weekends....?? :Z
koop maar een andere.
En diesel op de weg RUIK je,en draadjes zijn idd eng. :(

Was er ook niet iemand op vakantie naar Schotland geweest met z'n MT-03? Da's ook een flink eind rijden !
 
Zou het niet weten .Ik ga naar Denemarken 3 weken met Mt-03.Maar ik spoor niet. :')
 
Zou het niet weten .Ik ga naar Denemarken 3 weken met Mt-03.Maar ik spoor niet. :')

Klopt :Y ;) _O-

Maar da's toch de definitie van een MT-03 rijder...?

En als je jezelf de vraag stelt of een MT-03 geschikt is voor weekendjes Eiffel, tja..., dan ben je niet geschikt voor een MT-03... }) :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan