Het Yamaha MT-03 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is al weer een hele poos akelig stil rondom mudflaps op dit topic, dus ik denk laat ik het dan zelf maar eens reanimeren:

Ik kwam nog iets anders vet's, funktioneels en van hoog posergehalte tegen:

Een mudflap speciaal voor de MT-03 ! ! !

Jahaaaaaaa, daar worden jullie stil van hé!

PUIG blijkt namelijk een speciale MT-03 rear hugger te maken, in het zwart en in carbon look. Ik verwacht dat er op het MT-03 model een KODO logo in aluminium zit.
Alle PUIG model specifieke rear huggers zijn nl. voorzien van een model specifiek aluminium logo!

Hij is zelfs zo speciaal, dat PUIG er zelf niet eens een foto van heeft... Jaja, daar gaan jullie van knarsetanden en knorren he.

Via de importeur van dat spul (MDI) heb ik afgesproken dat ze een zwarte naar Nederland laten komen zodat ik hem eerst bij hun kan komen bekijken voordat ik beslis of ik tot aanschaf overga.

Bijgaand een fotootje van zo'n hugger maar dit model is voor de Yamaha R1 die dus helemaal foutief bij de MT-03 versie wordt afgebeeld op de PUIG website...
Waarschijnlijk alleen maar om iedereen op een dwaalspoor te brengen zodat die uit wanhoop een Vespa of MAN spatlap kiezen. Het moet tenslotte ook geen commodity item worden he, zo'n PUIG mudflap.

full


Afijn, ik hou jullie op de hoogte van de bevindingen en zal zelf wel een aantal foto's maken en posten als ik hem heb bekeken, maar dat kan nog wel even duren liet de importeur weten.

Voor meer info, zie Puig Hi-Tech Parts - Motoplastic PUIG
 
Laatst bewerkt:
Kees doe mij die dingen! Niet voor de MT maar ik heb snode plannen met iets anders

Komt voor elkaar. Ik stop ze wel een keertje bij je in de brievenbus als ik naar Nijmegen ga (om de mono seat cover op te halen als die binnen is).

Komt goed!

Grtz,

Kees

p.s. Alhoewel... wat voor snode plannen? Ik kan natuurlijk niet zomaar toestaan dat deze Yamaha genuine bobbins in discrediet worden gebracht zonder vooraf consent... ;)
 
Laatst bewerkt:
Onderstaand twee voorbeelden van wat voor rear huggers PUIG voor Yamaha maakt.

full


Als de rear hugger van PUIG voor de MT-03 ook inclusief zo'n fraaie RVS kettingbeschermer is, dan kan ik die MV kettingbeschermer van me meteen op Marktplaats plaatsen, is dat "probleem" ook meteen opgelost. Yippie!

 
En deze is ook wel fraai, maar onduidelijk is of dit ook inclusief kettingbeschermer wordt geleverd...

full
 
waar ik dan veel meer benieuwd naar ben is naar de bevestiging van die huggers...als deze nu icm de kettingbeschermer van mv gemonteerd kan worden...dan wil ik er wel een..mits het kodo logo erop staat...en ie zwart is...met wat alu...en niet te duur...en...uhhh...kees het goed vind voordat er weer teveel mt rijders met zijn goodies er vandoor gaan...hehehe

edit:

tijd voor een nieuw topic!

ook leuk van puig:

anbaubeispiel-mt03.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er mooi uit mannen!Design is ook geweldig.En was goed te rijden vandaag,en vanmiddag nog zonnetje dus wat wil je nog meer!!!
Echt mooi die bobbins,Kees. *O*
Maja ik ga voor functioneel,en andere gaan voor bling bling en design...So what,die
MTs zijn toch een beetje ons kind aan het worden.Toch??
Morgen ff bij Halfords kijken voor fietsbel,met Donald Duck er op..... :]
 

Nou, als je al investeert in zo'n veiligheidsvoorziening, doe het dan goed, dus niet kinderachtig zijn.

Met dit exemplaar neemt iedereen die hem hoort en niet ziet, of hem ziet en niet hoort, het zekere voor het onzekere en maakt dat 'ie aan de kant komt.

full


Maar kijk ook weer niet vreemd op als mensen na het zien hiervan je sowieso gaan mijden, of je spontaan een lollie aanbieden. Hoedanook, je wordt gezien en gehoord!
 
Laatst bewerkt:
Daar gaat het om...gezien worden.Mooie bel trouwens!En nu is het wel jammer dat ik geen spaakwielen meer heb...me spaak kraaltjes liggen nu ingebruikt in doosje... -O- '(
 
Laatst bewerkt:
Claxon valt wat tegen.Zit al tijdje te denken om Stebel Nautilus Compact Dual-Tone te monteren.
Zie alleen beetje op tegen draadjes geknip...
full

8-)
 
Ik heb deze zojuist besteld.

Je kan niet genoeg opvallen naar mijn bescheiden mening, maar dat was jullie waarschijnlijk niet ontgaan....

Zo hoop ik ook onder eventuele bekeuringen uit te komen, ik zeg gewoon dat ik op patrouille ben, op weg naar een noodgevalletje.

Kan hem mooi aan de sigarettenaansluiting koppelen, spaart weer batterijen, want reken maar dat ik iedereen aan de kant toeter en brul.

full


Taaaaduuuuuuuuuuu taaaaduuuuuuuuuuu

Heeeereee coooomes Johnyyyyyyyyyyyy
 
hey weet iemand of je zonder de uitlaat te verandere van de yamaha mt 03 het geluid kan verandere?
of heeft iemand mss een goeie site waar ik kan zien welke uitlaten er allemaal beschikbaar zijn voor de mt 03?

alvast bedankt ;)
 
hey weet iemand of je zonder de uitlaat te verandere van de yamaha mt 03 het geluid kan verandere?
of heeft iemand mss een goeie site waar ik kan zien welke uitlaten er allemaal beschikbaar zijn voor de mt 03?

alvast bedankt ;)


Er is al een nieuw mt-03 topic die zwarte zijn veel sneller grap
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan