Het Yamaha MT-03 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

KawaGerrit

MF'er
10 jan 2004
102
0
Zeeland
Ik kan nog maar bar weinig info / plaatjes vinden over de nieuwe Yamaha en de zoekfunctie op MF momenteel ligt op z’n gat……..
Heb al wel de introductie-test gelezen in Moto73, maar ik wil graag wat meer te weten komen over deze leuke machine.
Mijn vrouw heeft in 2005 haar motor rijbewijs gehaald :] en is erg geïnteresseerd in deze motor.

Dus barst maar los met al die mooie pics en weetjes..................

Ik maak alvast een start:
full
 
Niemand? Saaie motor? Of is het een zo’n typisch vrouwen ding, en zijn er geen vrouwelijke bezoekers op dit forum.
Kom maar op met die discussie…………. Mooi, lelijk, of eigenlijk een apart ding die alleen voor eigenwijze types is weggelegd?

Ben benieuwd naar jullie mening.
full
 
Ik vindt het wel een mooi ding jammer dat ze er telkens een erg tam blok inhangen
Deden ze ook al met die SM van vorig jaar
Als ze nu eens hun best deden en een modern blok ontwikkelden zoals bijv KTM heeft
Dan heeft zo'n ding een dikke 10 pk meer op het achterwiel en gaat alles wat vlotter
 
Ik vind het een stoer ding, kan me zelfs al voorstellen een te hebben (als tweede motorfiets dan he ;) ). Ook ben ik wel van mening dat er een wat pittiger blok in zou mogen, al heb ik er nog niet mee gereden.

Leuk ook om hem lekker te personaliseren.
 
Jah leuk ding! Vrouwenmotor -> ik hoop het dus niet! :)
D'r stond ook al in stukkie over in de Promotor van afgelopen maand geloof ik.
 
Ik vind hem ook erg stoer.

Ik heb de test in de kickstart gelezen, maar wat mij vooral opviel was zijn "hoge" gewicht van 174,5 kg droog.... dat moet toch beter kunen.


Maar qua looks vind ik het wel wat. :Y
 
Mooie fiets en zeker geen "vrouwenmotor".
Gewoon een gave fun bike. Ik zal er graag eens een ritje op maken! :9~
 
Ik ben vandaag opzoek geweest naar een motor voor mijn vrouw en kwam ook deze MT-03 tegen. Ik vind het een mooi bike! Ik ga er binnen kort een test rit op maken. ik zal jullie laten weten hoe het was.
 
Heb afgelopen donderdag de MT 03 "in het echt gezien" en dat viel niet tegen.
Niet dat ik de Buell er voor zou inruilen maar "leuk voor er bij" ;) Vind het geen vrouwenfiets ! Van die €7499,- moet wel wat af te praten zijn :Y
 
Leuke aparte fiets om te zien :Y
Vind het niet een "vrouwenfiets", denk dat je veel lol kan hebben met dit fietsje!!
 
Vind em er leuk uitzien.
Dat gewicht is echter overdreven |( , en dat blok zal wel lekker betrouwbaar zijn maar levert erg weinig vermogen :N

Geef mij dan toch maar een Duke.
 
Zou er erg graag een keer een stukkie mee sturen.. Was in Barcelona waar de dealers er mee het circuit op mochten en die waren allemaal stuk voor stuk laaiend enthousiast.. Wegligging schijnt helemaal super te zijn voor zo'n ding.

(en het was op een deel van het GP circuit en niet op een supermoto baantje ofzo)

Verder vind ik de XT660(X) prima rijden, best lekker fel. zal wel niet zo vet zijn als een Duke, maar hij is een stuk goedkoper en blijft heel..
 
Ik heb hem vandaag irl zien staan op de beurs in zwolle! is echt een gaaf fietsie volgens mij! Vooral met D-pack erop smoelt ie errug goed! Mooi design na mijn idee, geile dempertjes onder de bips en een dikke achtervork (helaas wordt de achtervork naar mijn idee nogal vaak verwaarloosd bij het design). Ik was al aan het sparen voor een andere fiets, maar deze kan ik ook aan het lijstje toevoegen die ik tzt eens zal moeten proberen :}

En geef gewoon 500 euri extra uit voor het D-pack :9~
 
Heb er eentje bij Hyperpro gezien afgelopen donderdag, damn, dat ding zag er fingerlicking good uit :9~

In de kleuren van Hyperpro gespoten met fijne goodies erop. Zal binnenkort waarschijnlijk wel op beurzen/evenementen te zien zijn :)
 
Vind em er leuk uitzien.
Dat gewicht is echter overdreven |( , en dat blok zal wel lekker betrouwbaar zijn maar levert erg weinig vermogen :N

Geef mij dan toch maar een Duke.

Andere volledige (open) uitlaatsysteem erop, (open) luchtfilter en een powercommander doet wonderen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan