Het Yamaha TweeTakt Topic

Heeft iemand nog een set 350 ypvs cylinders liggen?
 

Bijlagen

  • CFF37352-0AC1-4FF7-BC06-35B63EC08CDB.png
    CFF37352-0AC1-4FF7-BC06-35B63EC08CDB.png
    327,9 KB · Weergaven: 16
Iedere keer als ik dit soort tips, zie dan denk ik wat is het toch nog steeds een mooi forum :Y :t
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Watsgebûrt ??

piston aan de uitlaat-kant veel te warm en gesmolten.
te arm ?
pingelen ?
ontsteking te laat ?
uiteinde expansiepijp deels verstopt ?

al of niet in combinatie met slechte afschuining van de uitlaatpoort (ontbreekt daar een stukje van het segment van de buitenste diameter in het midden ) ?
 
Wat gebeurd is dat ik voor de hagel en bliksem afgelopen dinsdag op een pit naar huis gereden ben. Ik voelde me niet echt op mijn gemak op de vluchtstrook.
Rechtse bougiecap verloor grip op de bougie.
De foto is van de linker zuiger. Die heeft wellicht toch te lang in zijn eentje het werk moeten doen. Voor zelfde toerental moest ik meer gas geven.
 
Daar heb ik best wel zin in, maar ik heb wel een paar vragen:
- moet je volledig in leer, of mag je ook met kevlar + leren jas?
- mag je ook met een oude (niet race) tweetakt er rijden?
- en mag je er zonder circuit ervaring rijden?
 
Wat gebeurd is dat ik voor de hagel en bliksem afgelopen dinsdag op een pit naar huis gereden ben. Ik voelde me niet echt op mijn gemak op de vluchtstrook.
Rechtse bougiecap verloor grip op de bougie.
De foto is van de linker zuiger. Die heeft wellicht toch te lang in zijn eentje het werk moeten doen. Voor zelfde toerental moest ik meer gas geven.
Ik snap niet waarom je zulke problemen heb met de bougiedoppen,ik heb altijd met ngk doppen gereden en nooit geen problemen mee gehad.
 
Ik heb toevallig vorige week de NGK bougiedop vervangen op mijn Zundapp, maakte niet goed kontakt en dat vond het Dappie niet fijn!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan