Het Yamaha TweeTakt Topic

Wij ook.....
Hoe lang mag deze blijven??
Ik snap echt niet dat je hier energie in steekt, kan jou het nu schelen hoe lang iemand een motor houdt, of je moet echt niets te doen hebben .......leven en laten leven ......maar goed zoals eerder gezegd, de reaguurders hier kennen mij persoonlijk niet, heb ik nooit gesproken, alleen internet ridders die een ander de maat willen nemen. Ps de motor van Hans verkocht omdat ik nog in de verwerking zat van een crash met ca 100 km/u en bijna dood was, in ziekenhuis heb gelegen kantje boord en even niet de moed had om te rijden daarna, Ik wens het je niet toe, nu is het vertrouwen er weer .....dus tijd voor iets leuks. Denk even na voordat je iets post.
 
Toch ken ik jou wel persoonlijk en we hebben gesproken. Niet dat ik hier reageer verder hoor, want je moet het zelf weten wat je met je motorfietsen doet en hoelang je ze houd. Jou Jawa heb ik ook weer in elkaar gezet, en niet lang gehouden, die is nu bij een mf-er die er veel plezier van heeft. De rest van m'n motoren hou ik over het algemeen veel langer, maar ieder het zijne.
 
Ik snap echt niet dat je hier energie in steekt, kan jou het nu schelen hoe lang iemand een motor houdt, of je moet echt niets te doen hebben .......leven en laten leven ......maar goed zoals eerder gezegd, de reaguurders hier kennen mij persoonlijk niet, heb ik nooit gesproken, alleen internet ridders die een ander de maat willen nemen. Ps de motor van Hans verkocht omdat ik nog in de verwerking zat van een crash met ca 100 km/u en bijna dood was, in ziekenhuis heb gelegen kantje boord en even niet de moed had om te rijden daarna, Ik wens het je niet toe, nu is het vertrouwen er weer .....dus tijd voor iets leuks. Denk even na voordat je iets post.
Hoe moet ik over iets nadenken wat ik niet weet, het enige wat ik weet is dat een motor bij jou niet lang blijft.....de ene dag ben je er helemaal weg van en de volgende dag is het weer over en dan hebben we het over echte liefhebbers fietsen!
Snap ik helemaal niks van maar zal wel aan mij liggen.
 
Laatst bewerkt:
klaar met azijnpissen?

1610744116108.jpeg
 
Was je hier bij? 2003 man... er staan er twee van mij op, ik heb ze nog steeds
 
Ja, dit was bij het Yamaha kennismakingstreffen, toen bestond de club nog niet, nou ook niet meer natuurlijk...

Ik denk dat hij hem nog steeds heeft, staat al sinds eeuwen op één naam
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik dat model niet erg spannend,beetje futloos,geef mij maar een 3MA of later model.
Ik heb een keer op een cup versie gereden,dat was wel een stuk leuker.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan