Het Yamaha TweeTakt Topic

Precies zo eentje (behalve de uitlaten) had ik, maar een jaar in bezit gehad ;(
Mn vrouw haalde toen haar motor rbw en kocht een ZZR250, door haar gebrek aan ervaring was samen touren niet te doen op de RD, janken in zn 1 of ondertoeren in zn 2 over de dijkjes, dat was niks dus ingeruild op een CBR 600:X
Inruilprijs die ik ontving was toen ook niet van dit niveau..;(:X
Welkom bij de club,heb er ook zo 1 gehad in dezelfde kleurstelling,ook maar anderhalf jaar,verkocht voor 2400,-
guldentjes.
 
Ik heb de mijne gelukkig nog. Gekocht in 2019, dus niet voor de bedragen van vroeger, maar gelukkig toch wel een stuk onder de vraagprijs van deze.

Foto:

IMG_20190605_143510 (1).jpg
 
Kerel waar ik deze van kocht had hem al heel lang in bezit. Was pas de 2e eigenaar.
RDW gaat maar terug tot 9jaar met registratie van eigenaren,mijn auto uit 2006 heeft ook maar 1 eigenaar volgens de
RDW ,terwijl ik zeker weet dat het er 2 zijn,van mijn RD was ik de 3e eigenaar,handelaar meegerekend,ooit gekocht
bij Gijs Verbree motoren in de jaren 80 ,die later vermoord is door een klant ,een verschrikkelijke paardenlul ontsnapt uit
een TBS kliniek ,ging daar altijd graag een bakkie doen,hij had een hele schuur vol met klassiekers.
 
Laatst bewerkt:
De vorige eigenaar had de motor meer dan 30 jaar in bezit gehad en was echt de 2e eigenaar. Ik ben dus de 3e, hoewel officieel de 4e omdat ik zelf de motor niet op kon halen vanwege mijn werk in het buitenland en mijn zoon dus de motor heeft opgehaald, en ik de motor pas enkele weken later op mijn naam heb overgeschreven.
 
De vorige eigenaar had de motor meer dan 30 jaar in bezit gehad en was echt de 2e eigenaar. Ik ben dus de 3e, hoewel officieel de 4e omdat ik zelf de motor niet op kon halen vanwege mijn werk in het buitenland en mijn zoon dus de motor heeft opgehaald, en ik de motor pas enkele weken later op mijn naam heb overgeschreven.
Ja dan zal dat niet m,n oude zijn,ik was zeker niet de eerste eigenaar er stond al 28000km op toen ik die kocht.
 
Gisteren het blok uit mijn RZ350 gehaald zodat ik wat olielekjes en een waterlek kan oplossen, het was niet rampzalig erg maar het moet toch aangepakt worden en het is nu toch geen lekker weer. Om de seal van de schakelas te doen moet even de koppeling er uit maar daar kwam ik toch even een verrassing tegen. :X

Heeft er nog iemand een buitenkorf liggen die op een 1984er past?

IMG_9528.jpeg
 
Afgebroken stuk zit niet in het blok dus ik denk dat het gewoon zo terug is gezet nadat het gesloopt is met bijvoorbeeld een koppelingsblokkeer-tool?
 
Terug
Bovenaan Onderaan