Het Yamaha TweeTakt Topic

Ik heb ook nog een KTM 500 2T en die heeft de kickstarter links, maakt het aantrappen zelfs nog iets lastiger want hoewel ik linkshandig (én benig) ben, is met links aantrappen toch erg onwennig
 
Ik heb ook nog een KTM 500 2T en die heeft de kickstarter links, maakt het aantrappen zelfs nog iets lastiger want hoewel ik linkshandig (én benig) ben, is met links aantrappen toch erg onwennig
Ik hou het wel bij 125cctjes ,ik heb een RM gehad en daar was aantrappen een makkie :Y
alleen kreeg ik bij die het gas niet meer dicht,ik reed er mee over allemaal kleine hobbels die vlak achter elkaar lagen en kreeg het gas
niet meer dicht,ik zag een hek met prikkeldraad in de verte snel op me afkomen gelukkig hielden de hobbels er vlak voor
op en kon hem net op tijd dwars gooien 😬
 
Laatst bewerkt:
1658235059960.png
 
Nou niet echt,zijn niet met elkaar te vergelijken wat rijden betreft,eerlijk gezegd geef mij maar een XT,
die 1 cilinder 2takten zijn niet echt plezierig om op te rijden,zeker die met grotere cilinderinhoud niet.
Een XT is op alle fronten een betere motor. :Y
 
Nou niet echt,zijn niet met elkaar te vergelijken wat rijden betreft,eerlijk gezegd geef mij maar een XT,
die 1 cilinder 2takten zijn niet echt plezierig om op te rijden,zeker die met grotere cilinderinhoud niet.
Een XT is op alle fronten een betere motor. :Y
Pas op met wat je schrijft hier, er hebben er wel voor minder een ban gekregen 👿
 
Hij is prachtig. Een splinternieuwe fiets waarvan de aluminium delen nog gepolijst zijn ook. Hij is mooier dan nieuw, maar om daar 21.500 euro voor neer te tellen.

Aan de andere kant, als ik 20 miljoen win in de loterij zou ik hem ophalen. Gewoon omdat het kan. Zo iemand hoeft dus maar net die advertentie te zien.
 
En ze hebben ook nog een splinternieuwe Suzuki RG500B staan. Prijzen op aanvraag.
 
Hij is prachtig. Een splinternieuwe fiets waarvan de aluminium delen nog gepolijst zijn ook. Hij is mooier dan nieuw, maar om daar 21.500 euro voor neer te tellen.

Aan de andere kant, als ik 20 miljoen win in de loterij zou ik hem ophalen. Gewoon omdat het kan. Zo iemand hoeft dus maar net die advertentie te zien.
Inderdaad mensen met veel geld die zoiets willen kopen het gewoon omdat het kan,ik ken iemand die in Monaco woont en
onder zijn appartement een kelder heeft vol met dat soort spul,en de nodige Ferrari,s van oud tot nieuw,maar ja met zo,n 150 miljoen op de rekening kan je dat doen.
 
Ja,is wel een 250 die omgebouwd is maar dat vinden alleen puristen belangrijk.
Gewoon nieuwsgierig, ben geen Yamaha kenner, waaraan heb je gezien dat het oorspronkelijk een RD250 was? Dat carterdeksel met de afbeelding van 5 versnellingen?

Haha, ik zie nu dat ik op de verkeerde RD350 heb gereageerd. Dacht dat het over die gerestaureerde uit 1974 ging.
 
Laatst bewerkt:
YAMAHA RD 500 RZ RD500 RZ500 KUIP NIEUW NEW OLD STOCK YPVS
Bieden
Hij liegt:Y,kuip was nog gewoon te koop in 2010,weet ik want toen heb ik er 1 bij Yamaha gekocht,
en dat is nog geen 30jaar geleden.;)
 
16601108198261818243695706942470.jpg
1660110856698219189528048793079.jpg


Iemand die toevallig weet van welke motor dit zadel is? Kwam met de yl-1 mee maar past helaas niet. In tegenstelling tot zo'n beetje elk ander zadel dat ik had, is deze niet krokant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan