Het Yamaha TweeTakt Topic

Voor hen die daadwerkelijk een 79 - 83 Elcee hebben heb ik na lang zoeken deze oplossing gevonden. Het knoppie van de dagteller wil wel eens splijten, waar de schroefdraad op de dagteller zit. Dat knoppie kan je niet los kopen, het is deel van de teller, misschien inmiddels wel te kopp bij Yambits in de aftermarket. Een knoppie van Suzuki past echter honderd procent perfect.
20221002_104359.jpg
 
Mooi,alleen jammer dat het een 250 is ipv 350,de laatste is veel leuker,de 250 voelt
als de 350 op maar 1 cilinder lopend :Y
 
Heel veel pk's wil je ook niet met dat enkele schijfje/enkelzuiger remklauwtje vooraan :X
Toch remt dat ook niet slecht,al blijven 2 beter,ik heb zelf zo,n 250 gehad ,rijd niet verkeert,maar als ik zou
moeten kiezen is de 350 veel leuker.
 
Heel veel pk's wil je ook niet met dat enkele schijfje/enkelzuiger remklauwtje vooraan :X
Bullshit. Je remt jezelf met een 250 gewoon over de kop...
Toch remt dat ook niet slecht,al blijven 2 beter,ik heb zelf zo,n 250 gehad ,rijd niet verkeert,maar als ik zou
moeten kiezen is de 350 veel leuker.

Dus met een 350 ga je harder door een hoek als met een 250.
Mijn ervaring met de 250 is dat die harder moet werken om de zelfde prestaties te leveren. Ik heb met mijn 250 mezelf altijd goed kunnen manifesteren tussende 350's en zelfs Rren

Ik heb er wel een tweede rem opgezet hoor, dat was meer om de voorpoten gelijk te gaan belasten...
 
Help!! Ik heb een RD, luchtkoeler, framecode 278, dat is okee en dat klopt... Het 278 blok is er niet meer, alhoewel ik weet waar het is. Nu heb ik een 522 blok erbij maar die code kan ik nergens terug vinde, weet iemand waar de 522 code aan vast zit???
 
Vraag voor een vriend van mij:
Is er een adres in NL waar deze beschadigde 350 YPVS cilinderkop aangepakt kan worden? Verbrandingsruimte hoeft niet per se de originele vorm te krijgen. Een beter design is ook prima!
F1CDC111-CF9D-4458-8F0F-EDC38EE1DA4A.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan