Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi,
Onlangs een WR450F ‘04 gekocht om te leren rijden.
Zijn er grote verschillen in bouwjaren of is het uitwisselbaar? Wat specifieker, kan ik wielen, remklauwen, -schijven van latere modelleren uitwisselen?
Alvast bedankt.
Als je wilt leren crossen is training echt een must. Zeker een 450 maakt het een stuk pittiger, zijn goede motoren om laagtoerig te rijden. Echter merk je dat die maar al te graag wilt.Het cross-avontuur komt ten einde. In de buurt (ZO-Brabant) niet altijd prettig om de “paden” op te gaan. Wilde mee doen met OTR Veghel, maar zonder cross-ervaring… Moeilijker rijden dan ik dacht.
Dus gaat weer te koop, zie marktplaats
Als het iets voor je is, of je kent iemand dan hoor ik het graag.
Zonde dat je m gaat verkopen, ik ben sinds kort aan het sparen voor offroad kleding/spullen. De wr450 die ik van @Twigsterify gekocht heb, rij ik nu vooral op straat en heb ik best onder de knie gekregen. Offroad daarintegen is natuurlijk heel anders.Het cross-avontuur komt ten einde. In de buurt (ZO-Brabant) niet altijd prettig om de “paden” op te gaan. Wilde mee doen met OTR Veghel, maar zonder cross-ervaring… Moeilijker rijden dan ik dacht.
Dus gaat weer te koop, zie marktplaats
Als het iets voor je is, of je kent iemand dan hoor ik het graag.
que?Ik zou beginnen met die van motor cursussen puur omdat Utrecht een stuk makkelijker rijdt
Komend vanuit Rotterdam hahaha
oh...Nee, zeer zeker niet.
Utrecht de motocross baan is vele malen makkelijker dan de zandbaan Veldhoven (waar supermotor school lesgeeft)
Veldhoven kost veel energie om überhaupt rond te komen vergeleken met een harde baan.
Harde baan kan je dus veel meer focussen op je techniek
Goeie tip inderdaad, naja we gaan het zien. Heb het nog niet ingepland maar heb er zeker zin in.Nee, zeer zeker niet.
Utrecht de motocross baan is vele malen makkelijker dan de zandbaan Veldhoven (waar supermotor school lesgeeft)
Veldhoven kost veel energie om überhaupt rond te komen vergeleken met een harde baan.
Harde baan kan je dus veel meer focussen op je techniek
Als je er gewoon goede noppen onder hebt liggen, zou ik met je eigen motor gaan.Goeie tip inderdaad, naja we gaan het zien. Heb het nog niet ingepland maar heb er zeker zin in.
Zouden jullie eerder op eigen motor gaan of een huurmotor?
het is geen XL600..De olie wordt opgepompt in je framebuis.
Naja mijn wr komt uit 2009 met het alu frame, en de dipstick zit vooraan bij het motorblok. Ik had inderdaad in het handboek ook gelezen dat je eerst de motor paar mins moet laten draaien en dan peilen. Maar toch vond ik het gek dat ie helemaal droog bleef, dus durfde ik het nog niet aan om m langer aan te laten zegmaarNee wie beweert dat dan?
Je moet van sleutelen houden.hallo iedereen,
Ik ben van plan om een wr250f (kenteken) aan te schaffen echter kon ik er weinig tegen op internet.
Hebben jullie wat info waar op te letten ik zie er twee staan.
een bij een voor mijn gevoel handelaar met weinig info en de ander reageert niet.
Beide rond bouwjaar 2004.
Ik ben van plan om er de tet mee te gaan rijden en in Italië enz de bekende offroad Paden.
Eventueel tips voor onderhoud qua handboeken of ervaringen hoor ik ook graag.