Het Yamaha XT660Z Ténéré topic deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het komt wel eens voor dat een magazijn , bij de importeur of centraal magazijn,
een besteleenheid heeft van 5 of 10stuks, maar als consument heb jij daar niets mee van doen, ze hebben jou hun probleem opgezadeld, je hebt het recht op een ring ,
af te nemmen, als het trouwens die ring is ,links achter die dop wat je met een muntstuk,
of grote schoevendraaier kan vastzetten, kan het ook zijn dat die alleen wat los zit,
dat probleempje had Jolandas motor vorig jaar in Ierland, begon plots olie te lekken,
vastgezet , daarna is alles droog gebleven , tot nu toe.


Het is inderdaad die dop aan de linkerkant. Ik heb hem al een aantal keren aangedraaid maar hij bleef lekken. Nu blijft hij droog. Ach die ringen waren niet duur, kan ik tenminste even vooruit. :P
 
[afbeelding]
C06

Dit bord geld alleen voor motorvoertuigen met 4 wielen of meer. Dus met de motor kan je daar vrolijk doorrijden! Geen probleem. :)
En het bestemmingsverkeer is dus dan alleen van kracht voor deze catergorie.


Maar vaag verhaal van die zaak.... Zal effe lekker worden om er 10 af te nemen. B|
Staat ie er al zo lang die Kaki Tenere?


Gr. Johan.


Ik heb by the way de route nagereden op trail attacks met 2.1 en 2.3 bar ==> geen centje pijn. Maar het was wel droog :P

Dus als je nog een kaki wilt..... Er staat er nog 1 in Eindhoven ==> wordt een collectors item *D
 
hahaha inderdaad weer goed afgelopen.

HJ je moet eens een fotocollage gaan maken van al die gave crash/sloot/palen foto's. Dans is die tenere soms toch wel "hufterproof"

Tadaaaa!

CrashCollage.jpg


... en dan nog die keren dat er geen foto's zijn gemaakt... :$

Maar goed, ook al rijd ik misschien maar 5% van m'n totale km's op onverhard, dan nog is dit waarschijnlijk één van de Tenere's met de meeste 'off-road' kilometers... en dat zie je dan ook :]

Dat paaltje was idd verrot, maar daarbij als er 200 kilo staal met 60km/u binnenkomt, dan moet het wel heeeeel stevig zijn wil het niet omgaan/afknappen. Stond met 1 voet op de pedalen want had m'n rechter poot al van de step gehaald in de verwachting dat ik 'm daar vol zou raken... maar dus niet. Ben ook niet onderuit gegaan: de boel gecontroleerd tot stilstand gebracht... Niet alleen m'n off-road skills, maar ook m'n crash-skills gaan vooruit 8-)

HJ

HJ
 
Vrienden, zullen we hier verder gaan met deel 4 voordat onze moderator-vrienden de boel op slot gooien? We hebben al weer 2500 posts vol gepraat. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan