Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Oh hij stond op private, als het goed is werkt hij nu wel.


Ik ben eind deze maand ook toe aan een nieuwe set banden, iemand nog tips welke? Ik twijfel nu tussen de Michelin Pilot Power 2CT of de Bridgestone S22.

Ik rij op PP3 en die bevallen prima moet ik zeggen!
 
Word tijd eens met de R6-en te gaan rondrijden..

Na dat virus gedoe:')
 
Hier toen weten te vinden, en mn ma laten halen die woont er toevallig;)

Zie er nu op de site niets staa, maar ke zou altikd contact op kunnen nemen en vragen of die nog zoiets binnenkrijgt of weet waar te halen

https://www.bor-motorparts.com
 
Shit dat is zuur, maargoed als die daarna weer rijd altijd waard natuurlijk;)
 
Ik ben vandaag bij Pajic geweest voor een nieuwe demper + kat vervanger. Leuk spul gezien en zal er ook wel terug komen . Nu viel de monteur op dat ik geen voetsteunen heb voor de bijrijder. (Deze heb ik nooit gehad). Deze voetsteunen konden nog wel eens nodig zijn om de demper vast te zetten. Nu ben ik wat aan het Google maar de prijzen variëren van €35,00 tot maar liefst €340,00. Mis ik iets / zie ik wat over het hoofd? Niet dat ik straks bij Pajic staat en de voet steunen niet goed zijn / niet passen. (Yamaha R6 2008).

edit: dit geval heb ik dus niet; Duo voetsteun rechts Yamaha R6 2008-2009
 
Ik ben vandaag bij Pajic geweest voor een nieuwe demper + kat vervanger. Leuk spul gezien en zal er ook wel terug komen . Nu viel de monteur op dat ik geen voetsteunen heb voor de bijrijder. (Deze heb ik nooit gehad). Deze voetsteunen konden nog wel eens nodig zijn om de demper vast te zetten. Nu ben ik wat aan het Google maar de prijzen variëren van €35,00 tot maar liefst €340,00. Mis ik iets / zie ik wat over het hoofd? Niet dat ik straks bij Pajic staat en de voet steunen niet goed zijn / niet passen. (Yamaha R6 2008).

edit: dit geval heb ik dus niet; Duo voetsteun rechts Yamaha R6 2008-2009

Deze duo voetsteun is prima voor een 'hoge/lange' demper. Hoge/lange aftermarket dempers maken vaak gebruik van de duo voetsteun. Had ik met mijn Termignoni ook.
Je ziet bij R6jes vaak korte dempers, dan wordt de voetsteun gebruikt (bijvoorbeeld bij Akrapovic).

zie hier een hoge/ lange demper:

Y077_R6_lateral_SITO.jpg


en een korte demper:
Akrapovic S-Y6R7-ZT Yamaha YZF-R6.png
 
Vandaag slecht nieuws gekregen mijn R6 staat nog 2 weken bij de garage. Ze hebben geen TPS sensor op de plank liggen bij Yamaha. 😭 😭
 
Vandaag slecht nieuws gekregen mijn R6 staat nog 2 weken bij de garage. Ze hebben geen TPS sensor op de plank liggen bij Yamaha. 😭 😭


Sloperijen afbellen, marktplaats advertenties met loop of sloop R6jes, ik wist tot vorig jaar niet eens hoe die eruit zag:+

Heb hem voor 60 op de kop getikt bij motorsloop achtig iets..

Of je wacht nog 2 weken en krijgt een nieuwe;)
 
Goedendag mede Adrenaline Junkies,

Ik heb een supermooie uitlaat op de plank liggen. NIEUW.

20190519_114822.jpg
20190519_114916.jpg
20190519_114932.jpg
20190519_115008.jpg


NIEUW! YAMAHA R6 AKRAPOVIC Titanium. 2017-2020 MODEL. Mist alleen de carbon plaat erover. Voor een complete lijn.

Stuur een berichtje bij interesse! Het mooie weer is er, laat de R6 maar even buiten spelen 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan