Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Omdat we in een video het geluid van onze uitlaatjes even belangrijk vinden als de epische beelden, heb ik een testje gedaan en hier voor jullie klaargezet.

een goeiekope tip om de windruis serieus te reduceren:


Helemaal ervan af kom je niet, maar het is in mijn ogen een groot succes, zeker voor dat geld.... (Zeg Action 0,20 EU per doekje of zo) *O*
 
Omdat we in een video het geluid van onze uitlaatjes even belangrijk vinden als de epische beelden, heb ik een testje gedaan en hier voor jullie klaargezet.

een goeiekope tip om de windruis serieus te reduceren:


Helemaal ervan af kom je niet, maar het is in mijn ogen een groot succes, zeker voor dat geld.... (Zeg Action 0,20 EU per doekje of zo) *O*
Ziet er goed uit. Alleen nu nog een rode vinden _O-
 

Thanks, gewoon een observatie of herken je wat? Ik weet er nl compleet niks van verder.

Ik vraag me af of er een db killer in kan (zit geen mounting hole in). Why? Omdat je na een uurtje of zo er toch wel een beetje op uitgekeken bent hoor.... 😵🤯
 
Iemand toevallig nog op zoek naar een set Stahlflex remleidingen voor zijn R6?
Nieuw, rood met zwarte banjos.
Op maat gemaakt voor R6 uit 2004, maar grote kans dat ze op veel meer jaargangen passen.
Prijs €50
MP advertentie
 
Vandaag rijvaardigheidstraining op Midland gehad via 2theExperience en dat ‘circuit rijden’ vind ik wel wat. :P. Hele leuke dag gehad en veel geleerd. Nog knee down training gedaan maar helaas. M’n voet / knie moet nog verder uitsteken de rest zit wel snor. Met deze warmte vond ik best zwaar. Zeker de laatste normale sessie en de laatste KD sessie.
Nu opzoek naar de volgende dag. (Ik denk deze keer via MCT).
 

Bijlagen

  • 0E9EBBAF-9063-46AF-8A40-6A74D57823F1.jpeg
    0E9EBBAF-9063-46AF-8A40-6A74D57823F1.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 32
  • 6C997523-083A-4622-94EF-AE5FF628C087.jpeg
    6C997523-083A-4622-94EF-AE5FF628C087.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 29
Laatst een rit van 300 km gereden met de R6. Lekker gereden maar doe nooit meer 300km aan 1 stuk.

Daarvoor nog de rechter stuurachakelaar en wellicht schakelaar vervangen.
IMG-20200531-WA0002.jpg
 
Vandaag rijvaardigheidstraining op Midland gehad via 2theExperience en dat ‘circuit rijden’ vind ik wel wat. :P. Hele leuke dag gehad en veel geleerd. Nog knee down training gedaan maar helaas. M’n voet / knie moet nog verder uitsteken de rest zit wel snor. Met deze warmte vond ik best zwaar. Zeker de laatste normale sessie en de laatste KD sessie.
Nu opzoek naar de volgende dag. (Ik denk deze keer via MCT).

Scheelt echt niks als ik je band zo zie, ik heb vorige maand m'n eerste kneedown gedaan op de openbare weg. Gaat steeds beter, kan nu ook m'n knie plat op de grond drukken.

12 juli waarschijnlijk 't politie circuit op voor een bochten training, ben benieuwd(ligt eraan of m'n maatje nog gaat, vorige week heeft hij een highsider gehad).
 
Sorry, uit de oplegger gevallen, been helemaal bont en blauw, hematoom etc, week later 2x geopereerd aan de galblaas. Verwijderd, 2 dagen later opruimoperatie (ontstekingen). Ga mijn R6 denk ik weer vd hand doen. Véél te snel..... 😪
 
Scheelt echt niks als ik je band zo zie, ik heb vorige maand m'n eerste kneedown gedaan op de openbare weg. Gaat steeds beter, kan nu ook m'n knie plat op de grond drukken.

12 juli waarschijnlijk 't politie circuit op voor een bochten training, ben benieuwd(ligt eraan of m'n maatje nog gaat, vorige week heeft hij een highsider gehad).

Heb ik ook naar gekeken maar ik kon niet en wil het liefst rechtsom.... 21-8 ga ik met MCT weer Midland op.
 
Sorry, uit de oplegger gevallen, been helemaal bont en blauw, hematoom etc, week later 2x geopereerd aan de galblaas. Verwijderd, 2 dagen later opruimoperatie (ontstekingen). Ga mijn R6 denk ik weer vd hand doen. Véél te snel..... 😪
Veel sterkte.
Jammer, Mijn R6 krijgt nog een nieuw vriendje erbij MV agusta brutale 910 (moet nog aangeschaft worden)
 
Veel sterkte.
Jammer, Mijn R6 krijgt nog een nieuw vriendje erbij MV agusta brutale 910 (moet nog aangeschaft worden)

Kweet nog niet zeker hoor, en de hoofdprijs krijg ik er ook niet voor (+/- 1700 denk ik), maar ik merk gewoon dat als ik rijd me graag overgeef aan zijn geroep om te gassen.... maar da's niet alleen link voor de boete, maar ook voor mijn rijbewijs he, nodig voor 't werk....
 
Kweet nog niet zeker hoor, en de hoofdprijs krijg ik er ook niet voor (+/- 1700 denk ik), maar ik merk gewoon dat als ik rijd me graag overgeef aan zijn geroep om te gassen.... maar da's niet alleen link voor de boete, maar ook voor mijn rijbewijs he, nodig voor 't werk....
zelfde probleem hier. Als ik echt hard wil rij ik de a30 in duitsland op. Daar kan ik zo hard als ik zelf wil.
Ik kan hier ook niet hard heb mijn rijbewijs nodig voor het werk.
 
zelfde probleem hier. Als ik echt hard wil rij ik de a30 in duitsland op. Daar kan ik zo hard als ik zelf wil.
Ik kan hier ook niet hard heb mijn rijbewijs nodig voor het werk.

Moet ik eerst een uur voor "rijden".... maar 't is een optie!
 
Zag deze of vorige week je motor voorbijkomen, zelfde bouw jaar en kleur. N50, Zwolle..... Jij toevallig?
 
leukopdefoto_1258658.JPG


Afgelopen juli training gehad op 't politie circuit, linksom. Was wel echt super vet om te doen, veel geleerd qua houding, maar kan nog een hoop aanpassen op m'n bovenlichaam. Kneedown beide kanten gelukt, volgende training gaat denk ik volgend jaar worden op Assen.

Moet alleen even kijken of ik dat ga doen via Racecracks of MCT.

Maatje van me had het trouwens nog geflimd:
 
Terug
Bovenaan Onderaan