Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Iemand interesse in een gebruikte maar erg nette Bos carbon demper inclusief linkpijp en montagemateriaal ? past op model 99-02.
 
even spammen........


wie heeft er een kuipruitje,
hoeft niet helemaal heel te zijn,
(ik heb maar een klein stukje nodig, de onderkant)
Ik dacht van een model uit 2006 model (RJ15) (??)

wie heeft wat,
gaarne PM!
:t
 
even spammen........


wie heeft er een kuipruitje,
hoeft niet helemaal heel te zijn,
(ik heb maar een klein stukje nodig, de onderkant)
Ik dacht van een model uit 2006 model (RJ15) (??)

wie heeft wat,
gaarne PM!
:t

Probeer eens bij Cees Doorakkers, die heeft redelijk veel gebruikt spul.
 
20170325_130528_zpszotylgws.jpg


Eerste ritje op mn Rossi Replica
 
Nadat ik deze week met mijn r6 2006 black raven onderuit ben gegaan ben ik opzoek naar een aantal kuip onderdelen. Is er iemand die iets te koop heeft van dit model, dan hoor ik dat graag.
 
Elcapitan, site is me bekend. Helaas staan de spullen die ik nodig ben er niet op. Zal het in de gaten houden.
 
Ik heb een vraagje sinds een tijdje ben ik in het bezit van een r6 uit 2003. Nu zie ik vaak staan 5sl staan. Hoe kan ik zien welke type ik heb. Zal binnenkort eens een foto uploaden
 
Goeiesmorgens! :W

Ik ben mij aan het oriënteren op een R6 2006+ model.

Volgens mij zijn deze onderverdeelt in 2006 - 2007 en 2008+ modellen (los van de nieuwste). Zo op het oog zit er weinig verschil tussen deze modellen.

Ik zal de fiets als woon \ werk motor gebruiken (dat doe ik nu op een 600RR welke ik enkel voor het circuit zal gebruiken), maar als die goed bevalt dan wil er met de tijd ook een circuitvariant bij halen of deze voor het circuit gaan gebruiken en een andere straatfiets halen.

De keuze zal dus ook met het oog op de toekomst zijn.

Heeft het 2008+ model bepaalde voordelen of maakt het allemaal niet uit welke ik kies als ik de kleur maar mooi vind?
 
Goedemorgen,

Na mijn R1 straatfiets, nu een R6 ´99 circuitfiets gekocht:) Nou wilde ik mijn voorwiel loshalen, zit daar een of andere jumbo Inbus voor de vooras. Er is hier vast wel iemand die weet welke maat ik hiervoor nodig heb:) Mocht je een dergelijke inbus hebben liggen, waar je vanaf moet hou ik me ook graag aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Bout M12 kopen + 2 moeren. Die twee moeren draai je tegen elkaar in vast op de bout en klaar is je speciaal gereedschap.

succes !
 
Goedemorgen,

Na mijn R1 straatfiets, nu een R6 ´99 circuitfiets gekocht:) Nou wilde ik mijn voorwiel loshalen, zit daar een of andere jumbo Inbus voor de vooras. Er is hier vast wel iemand die weet welke maat ik hiervoor nodig heb:) Mocht je een dergelijke inbus hebben liggen, waar je vanaf moet hou ik me ook graag aanbevolen.

Uit mijn hoofd een inbus 19. Ik heb hem bij de Brezan gekocht maar bovenstaande oplossing is vast goedkoper ;)
 
Het is zo'n multi tool geworden met verschillende grote inbussen op de uiteindes. Hier kan dus van de andere kant ook gewoon een dop opgezet worden.
1 Mei de eerste circuit dag met de R6.... vind het nu al spannend XD
 
Terug
Bovenaan Onderaan