Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Hallo knotsgekke mensen van het R6 forum! :W

Ik heb zelf geen R6, maar ik wil wel graag een stukje R6 ziel in mijn motor hebben. Gewoon om toch een beetje erbij te horen. :+

Voor mijn 500 Challenge brik zoek ik een R6 schokbreker van 2008 (of later). Het schijnt dat deze moeiteloos onder een GSX600F past. Dat wil ik al te graag uitproberen.

Dan nu de vraag: Heeft iemand zo'n schokbreker beschikbaar? Zou me enorm helpen! :}

Daarnaast nodig ik jullie graag uit om mee te lezen in de avonturen van Bolle Bertha (voor de 500 euro Challenge).
 
Haha jawel wat korte berichtjes hier en daar maar het liep niet echt verschrikkelijk storm haha, was al bang dat ik de laatste R6 strijder was op MF8)7
 
1384185


Berta de GSX-F is nu ook een beetje R6 *O*:+
 
Laatst bewerkt:
Holy shit 6900km in 10 jaar:o

Dat word voor straf weggeven..........


aan mij8-)
 
Holy shit 6900km in 10 jaar:o

Dat word voor straf weggeven..........


aan mij8-)


Ja het is bizar.
Van die 10 jaar zeker 3 zomers zo goed als voorbij laten gaan door werk. (buitenland)
4 jaar lang had ik wegens lichamelijke ongemakken (132 kilo bij 1.67m) geen zin om te rijden, lastig ook een supersport met een giga dikke buik. (Tegenwoordig met 72 kilo gaat het wat makkelijker)
Dan is 6900km nog wel netjes.

Je hebt net pech, vanmiddag komt er iemand langs en geef hem (waarschijnlijk) al aan hem. :+
 
Had een 2009 R6 en die getotalled en in 2010 een nieuwe 2010 R6 gekocht.
Ik vind het geluid alleen zo braaf. Heb een Leovince GP demper erop maar zit te overwegen om de kat eruit te halen. Ben bang dat het te veel herrie is though en dat het rijden niet meer fijn is daardoor maar ook dat ik (nòg) sneller aangehouden word.

Zwaar in dubio jongens, wat jullie?
 
Met slechts één GP pijpje gok ik dat je (de buurt en het dorp verderop) dan niet vrolijk wordt van de herrie van een volledige 'streight pipe'. :+O-)
 
Ik ga niet meer kloten met killers eruit hahaha die van mij krijgt zaterdag dynojet kit om hem beter te laten lopen en af te stellen op mn akrapovic uitlaat met demper er weer in, de decibellen zijn veel te hoog en heb geen trek in wok status of andere shit:p was wel leuk maar rijden word beperkt, ik durf hem sochtends om 6 niet te starten om naar mn werk te gaan want dan zit de buurt achter me aan;)
 
Afgelopen maandag bij het Paasevent van Motoport een DB meting gedaan. Bij 7250 toeren zou ik 97db mogen maken, wat uitkwam op 105. Volgas was dit een lieflijke 121db. Net iets te hard. _O-

2007 RJ11 YZF-R6 met Akrapovic Megaphone Slip-on
 
Ik mag 94Db bij de 6250tpm en met killer heb ik 96Db en zonder rond de 102db..

dus dit seizoen ff veranderen voordat ik na 3 jaar wel keer gepakt word;)
 
Ideaal hoor een RAM mount in het balhoofd. Ik gebruik hem op zowel de SV als de CBR. (Aahhh een Honda en Suzuki in een R6 topic. O-)) Staat als een huis en is veilig voor je telefoon.

Links of rechts zijn ze prijzig. Ik heb hem gewoon gekocht bij MotoPort. Chinese namaak zou ik echter niet vertrouwen, tenzij je toevallig ook een nieuwe telefoon nodig hebt. :+
 
Ideaal hoor een RAM mount in het balhoofd. Ik gebruik hem op zowel de SV als de CBR. (Aahhh een Honda en Suzuki in een R6 topic. O-)) Staat als een huis en is veilig voor je telefoon.

Links of rechts zijn ze prijzig. Ik heb hem gewoon gekocht bij MotoPort. Chinese namaak zou ik echter niet vertrouwen, tenzij je toevallig ook een nieuwe telefoon nodig hebt. :+

Nieuwe versie van die stem mount is wel prijzig hey!!
 
Ram mount staat nog op de lijst! lijkt me veel handiger dan die grote telefoon in de binnenzak motorjas;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan