Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Wat een gave kleurstelling is dat toch! Ik zal Zero gravity is even checken.

Mijn laatste ritje ook gehad denk ik, gezien de weersvoorspellingen
 
Weet iemand of je ergens plaatjes kan kopen om de gaten van de duo- stepjes op te vullen. Zie ze alleen op een site in de USA
 

Bijlagen

  • IMG_20220322_170828.jpg
    IMG_20220322_170828.jpg
    498,2 KB · Weergaven: 34
Iemand nog tip voor valblokken voor mijn circuit R6? Het is een RJ11(2006-2007) Ik zoek eigenlijk een set waar je niet voor in het kuipwerk hoeft te gaan boren.
 
Heeft iemand hier ervaring met het loshalen van het carter op een R6 rj15? Moet hiervoor de gehele uitlaat los, zo lijkt het namelijk?
 
Beetje doods hier. Niemand meer een R6 tegenwoordig?
Heeft iemand bij toeval een setje velgen staan voor een R6 >2017?
 
Rijd nu 3 jaartjes vrolijk rond op mijn R6 uit 2009. Over twee weken laten tunen op de testbank en van de zomer weer naar de Nordschleife :)
 
Rondje Zandvoort gedaan. Was lang geleden op een 600. Heerlijk die Slotenmakerbocht!

Mijn film 2.jpeg



 
Mensen ervaring met de aftermarket monoseat covers van o.a. AlleMotorOnderdelen? Ik zoek voor mijn oldtimer R6 nog zo'n ding, maar er staat letterlijk een disclaimer met de tekst "Aftermarket kleuren dus kleurverschil met originele kleur" bij.

Ik zoek er eentje in het zwart, hoeveel kan dat afwijken denk ik dan :P
 
Ik zoek nog een zo hoog mogelijke double bubble ruit voor RJ11. Iemand wat liggen of een tip welk model echt hoog is? Is voor circuit en huidige ruitje kan ik niet lekker achter kruipen.
1689070607613.png


Ik zoek dus een hoger model dan dit
 
Herkent iemand deze vorkpoten ?
Ze zijn als het goed is van een R6, maar toch anders als de zojuist gekochte R6 vork.
De zwarte zitten in een dirttrack motor, de andere komt in een Suzuki SV of Yamaha SZR....
 

Bijlagen

  • IMG_20230718_213555.jpg
    IMG_20230718_213555.jpg
    263,5 KB · Weergaven: 6
Hmmm....


Dacht dat er wel recentere berichten stonden..
Toch maar even proberen..

Wie weet waar ik het beste een complete voorvork van een R6 usd vandaan kan halen èn een achterbrug van dezelfde brommer.
Graag compleet met remmerij/ klauwen.
Vanaf bj 2005 ongeveer.

Eea aan het checken voor een aankomend projectje..
Op ebaykleinanzeige had ik al eea gevonden.

Wie weet wat?


niet meer van toepassing
 
Laatst bewerkt:
volgende vraag

zou ik van iemand een set R6 wielen kunnen lenen?
om een naaf te kunnen maken voor een spaakwiel.

verder zoek ik nog wel een voor en achteras met spacers.
bouwjaar volgt binnenkort
 
Ik heb wel een set RJ11 regenwielen die je kan komen opmeten, maar dan moet je vanaf 020 het halve land doorkruisen.
Opsturen/halen en weer terug voel ik me wat minder comfortabel bij.
 
Ik heb wel een set RJ11 regenwielen die je kan komen opmeten, maar dan moet je vanaf 020 het halve land doorkruisen.
Opsturen/halen en weer terug voel ik me wat minder comfortabel bij.
Dank je, maar "mijn monteur" zal echt die maten moeten meten.
Hij zal een set naven gaan maken.
Als ik iets ga meten weet ik vrijwel zeker dat het niet goed gaat komen...

🤔
IMG-20240123-WA0002.jpg

zoiets..
 
Laatst bewerkt:
Als je een borg achterlaat waar ik een andere set + banden voor heb, dan kunnen we dat wel afspreken, maar dat is aan jou.
Ik heb ze dit seizoen ook gewoon nodig namelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan