Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn achterremklauw is niet geborgd, voor wel. Achter is bij mij bijna niet goed te doen. Voorheen was het akkoord als dat daarom met een streepje verf gemarkeerd werd. (ook bij de ZAC)

Anders mbv ijzerzaag of dremel ff een sleufje in de remblokpin maken en met een ijzerdraadje wat je er een slag omheen draait vastzetten, misschien niet 100% maar voldoet wel
 
Laatst bewerkt:
Wat ben je nou?
Ja pcies, een.....

Maar!! Na overleg met mijn teammaat afgesproken zijn gixer 750 maar mee te nemen naar Porti *O* , hij heeft m toch niet meer nodig -O-
Kan ik dus de wedstrijd woensdag op mijn fiets doen, dan donderdag naar Porti vliegen om 3 dagen Rob zn fiets af te beulen.... life sucks :+ 8-)
 
Ja pcies, een.....

Maar!! Na overleg met mijn teammaat afgesproken zijn gixer 750 maar mee te nemen naar Porti *O* , hij heeft m toch niet meer nodig -O-
Kan ik dus de wedstrijd woensdag op mijn fiets doen, dan donderdag naar Porti vliegen om 3 dagen Rob zn fiets af te beulen.... life sucks :+ 8-)
Je bent een handige flikker zeg! :}
 
Ja pcies, een.....

Maar!! Na overleg met mijn teammaat afgesproken zijn gixer 750 maar mee te nemen naar Porti *O* , hij heeft m toch niet meer nodig -O-
Kan ik dus de wedstrijd woensdag op mijn fiets doen, dan donderdag naar Porti vliegen om 3 dagen Rob zn fiets af te beulen.... life sucks :+ 8-)

Goed geregeld Rob :Y
 
Hallo heren

Zal me even voor stellen
Ik ben Mark. heb nu een jaar circuit ervaring met een cbr600f3
Met deze motor ben ik dit weekend bij jj suspension geweest voor een veringsbeurt ect.
Ben daar aan de praat geraakt met heuveltje (Frank) en die maakte mijn nieuwsgierig naar het zac racen.
Nu ben ik op de site van rz motorsport gaan lezen en ik moet dus een licentie hebben.
Maar ik heb op assen pas een dag gereden en dat was nog in de regen ook. Dus veel ervaring heb ik daar nog niet.
Nu heb ik de zac kalender eens bekenen en het lijkt me wel gaaf om bijv. 5 sept. eens een race mee te doen. dan heb ik nog ff de tijd om wat ervaring op te doen op assen.
Maar die toms cursus 8 april zit al vol.

Is er een andere mogelijkheid om bijv via een andere firma een licentie te krijgen waar ik dan weer een daglicentie mee kan aanvrage.

wie kan mij hier mee helpen.

MVG

Mark Schoof
 
Hallo heren

Zal me even voor stellen
Ik ben Mark. heb nu een jaar circuit ervaring met een cbr600f3
Met deze motor ben ik dit weekend bij jj suspension geweest voor een veringsbeurt ect.
Ben daar aan de praat geraakt met heuveltje (Frank) en die maakte mijn nieuwsgierig naar het zac racen.
Nu ben ik op de site van rz motorsport gaan lezen en ik moet dus een licentie hebben.
Maar ik heb op assen pas een dag gereden en dat was nog in de regen ook. Dus veel ervaring heb ik daar nog niet.
Nu heb ik de zac kalender eens bekenen en het lijkt me wel gaaf om bijv. 5 sept. eens een race mee te doen. dan heb ik nog ff de tijd om wat ervaring op te doen op assen.
Maar die toms cursus 8 april zit al vol.

Is er een andere mogelijkheid om bijv via een andere firma een licentie te krijgen waar ik dan weer een daglicentie mee kan aanvrage.

wie kan mij hier mee helpen.

MVG

Mark Schoof



Hoi Mark,

Ik weet 3 organisatie's waar je racelicentie kunt halen:


crt holland (3 april 2015)
trackdays4all ( bijna/of op alle circuitdag data )
motorsportlifestyle ( nog geen vrijgegeven data voor 2015)

Ik adviseer je wel om eerst wat ervaring op te doen. Succes man
gr Arno
 
Hoi Mark,

Ik weet 3 organisatie's waar je racelicentie kunt halen:


crt holland (3 april 2015)
trackdays4all ( bijna/of op alle circuitdag data )
motorsportlifestyle ( nog geen vrijgegeven data voor 2015)

Ik adviseer je wel om eerst wat ervaring op te doen. Succes man
gr Arno

Heey arno

Bedankt voor je advies.

Ik wil zowiezo eerst ervaring op doen maar 5 sept is nog ver weg :P
Dus k heb nog ff

gr
 
welkom mark, ik neem aan dat frank het ook heeft gehad over het vrij rijden bij de zac
leer je de baan goed kennen maar zonder de wedstrijddruk. vervolgens je licentie halen
en deelnemen aan de zac. pas het is zeer verslavend 8-)

:W

de rijdende chicane #34
 
welkom mark, ik neem aan dat frank het ook heeft gehad over het vrij rijden bij de zac
leer je de baan goed kennen maar zonder de wedstrijddruk. vervolgens je licentie halen
en deelnemen aan de zac. pas het is zeer verslavend 8-)

:W

de rijdende chicane #34

ja klopt daar heeft frank het wel over gehad maar hoe gaat dat precies. Is dat het zelfde als bij bijvoorbeeld motorsportschool holland. krijg je dan ook gewoon 5 of 6 seccies van 20 min of is dat tijdens zon zac dag anders geregeld.

En dat het verslavend is, vind ik niet zo heel erg :)
 
ja klopt daar heeft frank het wel over gehad maar hoe gaat dat precies. Is dat het zelfde als bij bijvoorbeeld motorsportschool holland. krijg je dan ook gewoon 5 of 6 seccies van 20 min of is dat tijdens zon zac dag anders geregeld.

En dat het verslavend is, vind ik niet zo heel erg :)
Het zijn 4 sessies voor ik geloof 120 euro. Beter geregeld als bij msh want bij de zac worden dit jaar de groepen in snelheid ingedeeld als ik me niet vergis. Je rijd dan ook de nieuwe ruskenhoek wat bij andere organisaties niet is.
Het grote voordeel is ook dat je de hele dag de gezellige zac sfeer snuift en je nog wat spannende wedstrijden kunt kijken. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan