Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
tijd om van sponsor te wijzigen Ron :)
full
 
O kon je er nog tussen? Mooi man, welkom. ga je geen spijt van krijgen *O*
Als je die Gulf tent met Gulf cbr600RR ziet tov box 17 (meestal) dan staat de kofiie klaar ;)

O ja, wij komen ook uit t zonnige zuiden dus geef maar een gil als je gezamenlijk die kant op wil rijden

Hallo Hoekske, ik kom uit Belfeld (gemeente Venlo) waar kom jij vandaan?

Gr Frank
 
Kreeg een mailtje van racecracks dat hun nu ook 17 aug rijden op assen.
Maar deze datum staat ook in de voormale kalender voor de zac😇
Word dat dan weekend orschsleben?😇
 
Even voorstellen
Mijn naam is Jaivy

Volgend jaar word mijn eerste jaar ZAC en kan nu al niet wachten! heb afgelopen jaar 2 keer meegereden met SAM Motorsport tijdens de ZAC dagen en dat is me uitermate goed bevallen!
Heb laatst een GSXR600 K7 aangeschaft om volgend jaar er vol voor te gaan.

Ik zoek alleen nog een goede kleding zaak of dergelijke om logo's op me racepak te laten maken van sponsors of dergelijke. Heeft iemand hier daar een goed adres voor?
 
Mooi dat er weer nieuwe rijders aankomen bij de zac. Hopen dat de startvelden weer goed gevuld worden :)

Kun je die logo's niet bij elke naaiwinkel (vaak van die turkse zaken) erop laten zetten?
 
Mooi dat er weer nieuwe rijders aankomen bij de zac. Hopen dat de startvelden weer goed gevuld worden :)

Kun je die logo's niet bij elke naaiwinkel (vaak van die turkse zaken) erop laten zetten?

Bedankt allemaal voor de tips!
Bij de Turk dat heb ik al een keer geprobeerd maar dat was echt een prutser dus nu zit me logo voorop scheef :(
 
Kan iemand mij vertellen wie er dit jaar over de communicatie gaat? Nog altijd Joris of? Krijg van Joris noch Marth een reactie terug...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan