Het Zijspan Café deel 2 ...de tap is geopend!..

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee hoor, ik dacht laat ik maar eerst die schoorsteen laten zakken en daarna pas de verrotte dakgoot vervangen.... (die oosterlingen zijn nog niet zo dom als dat ze zich voordoen hoor ;) )
 
zo, hele dag in "Fat Nelly" aan het klooien geweest . morgen even naar Maastricht om te kijken of de loco burgemeester ( de echte is "toevallig"op vakantie met zijn vriendje ) de zaak van mijn ex-baas weer gaat sluiten . ben benieuwd. nu eerst een pilsje en een pretsigaret :W
 
Even de hond rondslingeren, daarna wat lekkers voor de baas:

Zatte_detail-389x260.jpg
 
Vond dat muziekje van de skoda octavia reclame wel prettig. Even wat speurwerk en het blijkt de Tsjech band "Portless" te zijn. Lekker nummer! Vond het al wat duits overkomen en blijk er niet heel ver naast te zitten ;)

 
Laatst bewerkt:
Vreihijd!!!!!!

Foutje natuurlijk, had een T moeten zijn aan het eind |(

@ drop, alleen je eigen natuurlijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Sow, ook weer thuis van een week Denemarken. Best een mooi land bij vlagen, maar volgend jaar toch maar weer richting GB denk ik :+


Géén 1 zijspan gezien overigens...
 
Waar in Denemarken ben je geweest?

Zijspannen echt rijden er wel rond hoor....
 
Waar in Denemarken ben je geweest?

Zijspannen echt rijden er wel rond hoor....

We zijn in Seeland geweest (hoe toepasselijk :+ )

Naar het eiland Mon, naar Roskilde (mooie plaats) en 2x een dag naar Kopenhagen.
Aansluitend naar Legoland gereden, nachtje hotel en weer naar huis
 
We zijn in Seeland geweest (hoe toepasselijk :+ )

Naar het eiland Mon, naar Roskilde (mooie plaats) en 2x een dag naar Kopenhagen.
Aansluitend naar Legoland gereden, nachtje hotel en weer naar huis


Ook toevallig , ben ook een weekje in Denemarken geweest, mooi land , aardige mensen.
Zat aan de westkust net boven Esbjerg, nou ja tegenover op dat schiereiland. Of je op de waddeneilanden bent , mooi gebied. sowieso weinig motoren daar , laat staan zijspannen.
Op weg naar Legoland (ja ikke ook!!) wel een zien rijden.
 
Hey Sidebike, hoorde dat je na onze ontmoeting op Genemuidense treffen nog contact gehad hebt met je oude collega Ron?
Als je je nu eens lekker ant sturen bent , koffie staat klaar in Leeuwarden! we wonen in hetzelfde rijtje :]
 
Ook toevallig , ben ook een weekje in Denemarken geweest, mooi land , aardige mensen.
Zat aan de westkust net boven Esbjerg, nou ja tegenover op dat schiereiland. Of je op de waddeneilanden bent , mooi gebied. sowieso weinig motoren daar , laat staan zijspannen.
Op weg naar Legoland (ja ikke ook!!) wel een zien rijden.

Da's toevallig *D

Wij waren afgelopen zaterdag in Legoland. Leuk park voor de kids (3 en 5 jaar oud) met niet te gek lange wachttijden enzo.

Het deel waar wij zaten (westkant van Seeland) vond ik op zich niet heel erg bijzonder, leek nogal veel op thuis eigenlijk, hoewel we vanuit het huisje wel echt een prachtig uitzicht hadden op een hele grote baai.

Rijden idd niet heel erg veel motoren, ook niet in een stad als Kopenhagen vond ik.
 
Laatst bewerkt:
Motoren zij erg duur in Denemarken, reken maar 25% duurder dan bij ons, dan maak je het ook niet aantrekkelijk.
Maar de motorrijders die rijden zijn ook fanatiek, die gasten rijden overal heen, deens motormaatje van mij knalde met z,n eml blackbird naar spanje e.d.
Op Camping Moto in frankrijk stonden er ook altijd veel, weet niet hoe dat nu is want ik ben er al een tijdje niet geweest.

Er is wel een leuke motorcamping MC touringcamp in Nydager, tussen Arhus en Grena, blokhutten te huur en er is een zwembad erbij...
 
Hey Sidebike, hoorde dat je na onze ontmoeting op Genemuidense treffen nog contact gehad hebt met je oude collega Ron?
Als je je nu eens lekker ant sturen bent , koffie staat klaar in Leeuwarden! we wonen in hetzelfde rijtje :]

Het Wilholm, klopt idd kort na het genemuider treffen ff kontakt met Ron gehad.
 
Motoren zij erg duur in Denemarken, reken maar 25% duurder dan bij ons, dan maak je het ook niet aantrekkelijk.

Er woont familie van mijn vrouw in Kopenhagen. Hij had het er idd ook al over dat auto's ook een stuk duurder zijn als bij ons, dan zal dat voor motoren ook wel gelden
 
waar een zijspan al niet goed voor is.

ben net terug van het ziekenhuis waar ik kreeg te horen dat het herstel zeer goed verloopt,nl zo,n 3 weken boven de prognose.
toen ik vroeg wanneer ik weer met een solomotor mag gaan rijden was hij wat terughoudend.op de vraag en met een zijspan was hij een stuk positiever.

moraal van dit verhaal.

met een zijspan ben je sneller op weg.
 
waar een zijspan al niet goed voor is.


moraal van dit verhaal.

met een zijspan ben je sneller op weg.
:} :}
Motoren zij erg duur in Denemarken, reken maar 25% duurder dan bij ons, dan maak je het ook niet aantrekkelijk.
Maar de motorrijders die rijden zijn ook fanatiek, die gasten rijden overal heen, deens motormaatje van mij knalde met z,n eml blackbird naar spanje e.d.
Op Camping Moto in frankrijk stonden er ook altijd veel, weet niet hoe dat nu is want ik ben er al een tijdje niet geweest.

Er is wel een leuke motorcamping MC touringcamp in Nydager, tussen Arhus en Grena, blokhutten te huur en er is een zwembad erbij...
Vroeger, toen D'n Toerstop nog leuk was, Jan leefde nog, stond het ook altijd vol met Denen. Horst ligt mooi op een dag rijden voor die mannen.
 
Laatst bewerkt:
Er woont familie van mijn vrouw in Kopenhagen. Hij had het er idd ook al over dat auto's ook een stuk duurder zijn als bij ons, dan zal dat voor motoren ook wel gelden


In 1992 stond ik op camping moto frankrijk en had een nieuwe xj900, koste toen 15.000 gulden, een Deen met dezelfde motor moest toen al (omgerekend) 10.000 gulden meer betalen.
Dat verschil zal in deze tijd niet minder zijn.
 
:} :}Vroeger, toen D'n Toerstop nog leuk was, Jan leefde nog, stond het ook altijd vol met Denen. Horst ligt mooi op een dag rijden voor die mannen.

Yup... Jan en Jet en Mat achter de bar... feesten tot diep in de nacht....
 
In 1992 stond ik op camping moto frankrijk en had een nieuwe xj900, koste toen 15.000 gulden, een Deen met dezelfde motor moest toen al (omgerekend) 10.000 gulden meer betalen.
Dat verschil zal in deze tijd niet minder zijn.
Heb jij ook zo'n ding gehad?
 
Ja 2, model 89 en een nieuwe in 1992 gekocht, veel km,s mee gemaakt. niet kapot te krijgen.
Neef van mij had een 83 model met lucht ondersteunde voorvork en die scheurde ermee rond alsof hij Wayne Rainey was maar ging niet kapot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan