Het Zijspan Café deel 2 ...de tap is geopend!..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nop! Echt een verrassing.
Gisteren gelijk de rechter fles maar aangebroken, hij smaakt nog steeds goed kan ik melden!
 


Superr!!!

Heb hier vanmorgen ook een voorzichtige doorbraak bij vrouwlief bemerkt... Ze denkt nu ook dat voor de technische ontwikkeling en versteviging van de vader zoon band misschien toch niet zo n slecht idee is om een kleine crossmotor voor Mees aan te schaffen... 😊

Met 4 jaar is ee PW50 wellicht de beste keuze? Maar een TTR50 lijkt me ook wel een mooi startpunt. Kan alleen nog niet goed vinden hoe veel hoger die zijn dan een pw
 
Dat heb je goed geregeld!

Met een beetje mazzel kun je een deel van dat oud ijzer je klassiekers er op inruilen
 
Laatst bewerkt:
Leuk link naar feesboek, maar plaats dan ff plaatje ook hier.
 
Leuk zo n forum waar je een computer voor nodig hebt... Kan ik ook een linkje via telegram krijgen?

;)
 
Dat heb je goed geregeld!

Met een beetje mazzel kun je een deel van dat oud ijzer je klassiekers er op inruilen

Van die oud ijzer berg klassiekers heb ik er vandaag wat aanschouwd, en gelijk maar één (nou ja, anderhalf eigenlijk) meegenomen. Zeepok is dus een XL500 rijker. *O*

De CBX, Duc of een van de Goldwings komen er volgens de Grote Almachtige pas in als er eerst wat uit gaat. -O-

Morgen eens kijken of ik de XL even snel kan verzekeren, dan kan ik misschien nog een proefritje rijden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan