Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Freekz was ook nog even bij me,

Filmpje:
full
 
Weer terug van een weekje zijspan rijden. Met 3 vrienden (zij rijden solo) binnendoor naar München gereden. Daar het BMW museum bezocht. Veel moois gezien, maar lang niet alles staat er. Daarna via het Zwarte Woud en de Eifel weer naar huis. En de hele week prachtig weer gehad. *D
 
Ik merk dat ik hier een beetje gemist wordt? Of iig de voortgang in mijn schuur...

Vandaar hier maar even een korte toelichting aan t schap in t cafe.
EHE heeft t idd druk, maar het heeft even niks met zijspannen of motoren te maken :(

Mijn vrouw heeft bijna drie weken terug een heup operatie ondergaan (ze heeft heup displasie en ze hebben nu haar rechterheup losgezaagd uit haar bekken en er onder een net iets andere hoek met vier schroeven weer ingeschroefd. 11jaar terug is zo haar linkerkant ook al gemodificeerd) en is daardoor nog wel even volledig uitgeschakeld. Dus ik probeer de boel hier een beetje draaiende te houden en dat is nog best wel een uitdaging met vier kids tussen de 2 en 12 jaar oud en een echtgenote die het bed nog lang niet altijd zelfstandig in en uit kan komen.

Maar langzaam aan gaat ze weer vooruit en je begint nu ook te merken dat de kids een beetje beginnen te stabiliseren in hun gemoedstoestand doordat de spil van het gezin opeens niet meer draait. Het komt de zelfstandigheid wel ten goede ;)

Ze mag zes weken helemaal niks belasten aan die kant en daarna gaat ze nog een maandenlang proces in van herstel, dus jullie mogen me best nog van alle kanten kietelen, maar jeuken gaat t nog even niet doen *D
 
Veel voorspoed met het herstel en succes met de huishoudelijke taken.


dat houd natuurlijk in dat de andere 3 states partners een tandje bij zetten.
 
dat houd natuurlijk in dat de andere 3 states partners een tandje bij zetten.

Jazeker. Door Erwin niet aan de kop te zeuren over 3States, en de TRX gewoon even op 'pauze' te zetten. Er zijn belangrijker dingen dan zijspannen
 
Laatst bewerkt:
En we ontlasten hem ook door hem verlof te geven om thuis te blijven voor komend weekeind, wanneer de overige 3States companen op teambuilding naar de Coupe Moto Legend gaan te Prenois-Dijon....
 
Laatst bewerkt:
Ales komt goed
Kun je wel naar het EGT
Ik merk dat ik hier een beetje gemist wordt? Of iig de voortgang in mijn schuur...

Vandaar hier maar even een korte toelichting aan t schap in t cafe.
EHE heeft t idd druk, maar het heeft even niks met zijspannen of motoren te maken :(

Mijn vrouw heeft bijna drie weken terug een heup operatie ondergaan (ze heeft heup displasie en ze hebben nu haar rechterheup losgezaagd uit haar bekken en er onder een net iets andere hoek met vier schroeven weer ingeschroefd. 11jaar terug is zo haar linkerkant ook al gemodificeerd) en is daardoor nog wel even volledig uitgeschakeld. Dus ik probeer de boel hier een beetje draaiende te houden en dat is nog best wel een uitdaging met vier kids tussen de 2 en 12 jaar oud en een echtgenote die het bed nog lang niet altijd zelfstandig in en uit kan komen.

Maar langzaam aan gaat ze weer vooruit en je begint nu ook te merken dat de kids een beetje beginnen te stabiliseren in hun gemoedstoestand doordat de spil van het gezin opeens niet meer draait. Het komt de zelfstandigheid wel ten goede ;)

Ze mag zes weken helemaal niks belasten aan die kant en daarna gaat ze nog een maandenlang proces in van herstel, dus jullie mogen me best nog van alle kanten kietelen, maar jeuken gaat t nog even niet doen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan