Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Wij zijn gisteren samen opgereden met een Goldwing met EZS RX4/5 van ongeveer Nieuw Vennep A4 tot de Afslag A9 van de A5
Hij kwam me wel bekend voor maar ik heb geen naam voor me. Kent iemand die combinatie?
 
Ik kwam gisteren een zijspan tegen tussen Arnemuiden en de Piet. Een BMW boxer (ik dacht een oudere R1100RS) met een plat model zijspan, deed een beetje aan een Heeler denken. Of een gemoderniseerde Jupiter.
Ik was die zwarte K100rs met die gele koplamp die vanaf de andere kant kwam met dat zeer enthousiaste zwaaiende meisje achterop.
 
Hier ook maar even zwaaien. :W :W

Ik ben maar weinig online, druk met van alles.
Ook het zijspannen staat even stil.
In het voorjaar ben ik verhuist en waar ik nu woon heb ik geen ruimte voor het span.
Deze staat momenteel dan ook in de opslag.
Ik hoop voor het einde van het jaar te kunnen beginnen met het plaatsen van een nieuwe schuur, daarna kan het spul weer thuis slapen.
 
Een paar weken geleden waren wij met onze boot in Genemuiden. Prima ligplaats in de haven trouwens. Het was aan het eind van onze vakantie en we waren weer op weg naar huis.
Waarom Genemuiden.
Wel, noem het maar een soort pelgrimstocht.
Omdat ik steeds met mooie verhalen over het zijspanweekend van de MC thuis kwam vond ik het tijd worden dat mijn vrouw ook zelf kon zien wat een pracht accommodatie het daar is.
Alhoewel het alleen van de buitenkant te zien was (maandag en hek dicht) begreep ze wel waarom ik er zo lovend over was.

Op de terugweg naar de haven sloeg de dorst onbarmhartig toe. Maar geen kroeg te vinden. Mijn vrouw is meer gehard als het om deze ontberingen gaat. Ik volg liever het advies dat tijdens de warme dagen steeds werd gegeven: 'Vooral de ouderen moeten veel drinken.' Prima advies.

Volgende keer maar weer naar het zijspanweekend van de MC. Dan is er best wel een beetje bier.
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
Verandering van spijs doet eten...

Leuk dit nieuwe MF.
Een kind kan de was doen, dus vandaar even dit foto plaats testje in t café.

Zijspan was dringend aan onderhoud toe. Remmen op en wat kleine modificaties aan t lpg systeem aan t doen
1536407958933424806386033854962.jpg
 
In vind de opzet vh nwe forum heel fijn, maar merkte net wel dat iig in mijn topic echt alle foto's nu verdwenen zijn....
Zou dat blijvend zijn? Dat zou wel zwaar shit zijn, want dan gaat er op t forum wel heel veel informatie verloren
 
Net zelf al een beetje lopen zoeken in het vragen en opmerkingen topic en de foto's staan nog even uit door een bug.
Dus als t goed is zullen ze nog wel weer terug gaan komen...
 
Een paar weken geleden waren wij met onze boot in Genemuiden. Prima ligplaats in de haven trouwens. Het was aan het eind van onze vakantie en we waren weer op weg naar huis.
Waarom Genemuiden.
Wel, noem het maar een soort pelgrimstocht.
Omdat ik steeds met mooie verhalen over het zijspanweekend van de MC thuis kwam vond ik het tijd worden dat mijn vrouw ook zelf kon zien wat een pracht accommodatie het daar is.
Alhoewel het alleen van de buitenkant te zien was (maandag en hek dicht) begreep ze wel waarom ik er zo lovend over was.

Op de terugweg naar de haven sloeg de dorst onbarmhartig toe. Maar geen kroeg te vinden. Mijn vrouw is meer gehard als het om deze ontberingen gaat. Ik volg liever het advies dat tijdens de warme dagen steeds werd gegeven: 'Vooral de ouderen moeten veel drinken.' Prima advies.

Volgende keer maar weer naar het zijspanweekend van de MC. Dan is er best wel een beetje bier.

Bijzonder, aan de haven zit een kroeg. Schippers welvaren. Of deze op maandag los is dat weet ik dan weer niet.
Maar, tot het volgende zijspan treffen!(y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan