Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Vraagje, wat voor motorzijspanhoes gebruiken jullie? Die van mij slaapt buiten en heb nu 2 motorfietshoezen er over heen. Werkt wel, maar heb liever 1 hoes.
 
Vraagje, wat voor motorzijspanhoes gebruiken jullie? Die van mij slaapt buiten en heb nu 2 motorfietshoezen er over heen. Werkt wel, maar heb liever 1 hoes.
Ik weet dat er voor de ural combinaties hoezen zijn. Voor de motor met span. Misschien bij ural-zentrale.de ?
 
Ik heb een praxis zeil gebruikt. En daar werd ik gek van. Enige wat ik nog zou kopen is een motortent. (Google op Bike shelter) Dat beviel me echt goed met mijn Guzzi. Heb je tot Smart breedte, maar kost wel wat. En dan moet je hem wel op eigen grond kunnen zetten.
 
2021-11-07_2.png


:?
 
Vaak bij multiple-choice vragen staat het juiste antwoord er niet bij maar moet je het minst slechte antwoord kiezen.
Ja. Maar gas los halverwege de rechter bocht is erom vragen dat je de bocht niet gaat halen. Of ben ik nou gek?

Bovendien vind ik het nogal stom dat ze in de uitleg zeggen om de bocht groter te maken, maar het meerkeuze antwoord is 'stuur naar links'. Ja doei! In een rechterbocht naar links sturen. :W
 
Door links sturen ga je bocht niet halen daarom moet de snelheid er uit.

In de praktijk is t gas geven en niet te breedt grijnzen met vizier open
 
Dit is toch niet echt een vraag voor het motor theorie examen?
Op twee oefen examens in totaal 4 vragen over zijspannen.
Bij een parkeerplek met zijn tijdschijf moet je blijkbaar die schijf ergens op motor leggen. :X


Nog mooier een vraag over of een bus binnen de bebouwde kom voorrang heeft op de eerste wagen van een rouwstoet.
Ik had echt zoiets, laat de buschauffeur en de begrafenisondernemer dat lekker onderling uitzoeken. :P
 
Als je naar buiten gaat leunen weet je zeker dat het zootje omkiepert.

Naar buiten leunen is voor mij naar de buitenkant van de bocht.
Naar binnen leunen is (wederom, voor mij) naar de binnenkant van de bocht.

Wat is het toch leuk om met taal te stoeien.
 
Wat is het toch leuk om met taal te stoeien
Met natuurkunde ook. ;)

Als je jullie opmerkingen samenvoegt.
Als je tijdens de bocht als zowel bijrijder als bestuurder richting buitenbocht gaat verschuiven druk je daarmee tijdelijk (zolang je aan het afzetten bent) de zijspan band richting het asfalt. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan