Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Op het veld bij de scouting, chiro, blijven snurken...
 

Bijlagen

  • EC93AF92-A018-4F0E-9D41-C57E3B5E9D11.jpeg
    EC93AF92-A018-4F0E-9D41-C57E3B5E9D11.jpeg
    355,3 KB · Weergaven: 29
He, die tent herken ik, had er ook een aangekocht maar de lage instap vond ik toch wel een nadeel tov van mijn huidige (lekke) gelert. Heb nu skandida variant besteld van dit model met een veel hogere en brede instap. Ben benieuwd. Ik hou niet van op mijn knieen rondkneuteren in een tent.
 
He, die tent herken ik, had er ook een aangekocht maar de lage instap vond ik toch wel een nadeel tov van mijn huidige (lekke) gelert. Heb nu skandida variant besteld van dit model met een veel hogere en brede instap. Ben benieuwd. Ik hou niet van op mijn knieen rondkneuteren in een tent.

Dat is mijn ervaring ook ja.
Ik had hem even te leen voor mijn komende trip naar normandie.
Even kijken wat ik er van vind.
Maar de instap is erg laag.
En als ik de pakmaat met mijn frisport bunnduk5 vergelijk dan is het niet te moeite.
Dat verschilt bijna niet, maar ik heb wel veel meer ruimte.
 
Gewoon dit ding kopen.
Kost niet veel, past achter de driewieler en je slaapt erg confortabel/ (sommige hebben dat ding al eens gezien.
We hebben er wel enige aanpassingen aan gedaan, zoals een geremde as.
We reizen er heel europa mee door, bevalt prima
 
Gewoon dit ding kopen.
Kost niet veel, past achter de driewieler en je slaapt erg confortabel/ (sommige hebben dat ding al eens gezien.
We hebben er wel enige aanpassingen aan gedaan, zoals een geremde as.
We reizen er heel europa mee door, bevalt prima
Hangt die achter je span of achter de trike?
 
Top. Ik ben daar ook geweest paar wk terug. Prachtige reis in prachtig land. Veel plezier 🤩
 

Bijlagen

  • 7E051AC1-C751-4FF0-9378-1C73BEB0BF0E.jpeg
    7E051AC1-C751-4FF0-9378-1C73BEB0BF0E.jpeg
    188,4 KB · Weergaven: 19
Proost vanaf het hoge noorden.
Hier geen hittegolf of smog.
Wel vandaag elektrische handschoenen nog aan gehad toen ik tussen de sneeuw door ging. En net eland en hertenvlees, klaar gemaakt door 83 jarig stel. 8-)
Klinkt goed! Ik zit iets zuidelijker en heb gisteren een muts gekocht 🤣 dus herken het idee. Alhoewel ik niet gezegend ben met zo’n bos haar als jij natuurlijk, dus heb het al snel koud op het bölleke 😉
 
Een treurig bericht:
Ik had het ook gelezen. Heel treurig.
Mogelijk dat iemand hier van het forum de slachtoffers kent? Het zijspanwereldje is tenslotte niet zo groot.
 
Heftig ... had al ff op het MG forum gekeken, maar daar was nog niks te zien.

Bizar hoe die motor er uit ziet. Helemaal niks van over ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan