Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

9 Of 99. Is nog niet helemaal bekend. Wit met rode en blauwe accenten. Ik heb een keer met een Engelsman meegereden in Hengelo maar dat is langer geleden dan 2019, samen met Wim is dit het eerste jaar in de Camathias cup.
 
Ik krijg vandaag een mailtje van de MAG:
Wij hebben het genoegen om jullie namens het Bestuur uit te nodigen om deel te nemen aan:

MAG om het Vuur

In het weekend van 3-4 juni vindt de tweede MAG om het Vuur plaats. We zien je graag verschijnen om samen met MAG-vrijwilligers en -leden ervaringen uit te
wisselen, te brainstormen, van de natuur te genieten of gewoon over van alles en nog wat te praten.

De opzet is identiek aan de vorige keer:

  • Je reserveert zelf een kampeerplaats op de camping via.......
  • Iedereen zorgt voor eigen eten en drinken. De MAG regelt een kampvuur en een barbeque.
  • Aanmelden bij de MAG is niet nodig. Afmelden dus ook niet!!
Ze hebben nondenju het BOT van ons gestolen :(:(:(:( het mot niet gekker worden!
 
Tijdschema_HAMOVE_2023_publicatieversie3_26-4-23.png
 
Dan moet je gewoon nooit een motor kopen. Dan heb je ook geen keuring kosten :P .
 
Je hebt gelijk, ik dacht dat het een periodieke keuring was.


 
Vandaar, nooit meer iets weg doen. De meeste keuringen stranden op papierwerk en dat is in België nu juist blijven hangen in 1960 met die ambtenarij.
 
Vandaag in Hengelo geweest.
Kwastert voorbij zien rennen. :Y
Kwastert een frietje zien eten.
In het paddock, hoe heet hij ook alweer, gezien en gesproken. _O-
In het paddock Leo, weer veel te kort, gesproken. :Y
Leuke dag, jammer van de laatste race.
 

Bijlagen

  • 62440713-6F66-465F-9EC3-7C283DBE8048.jpeg
    62440713-6F66-465F-9EC3-7C283DBE8048.jpeg
    212,5 KB · Weergaven: 24
Hier een zieke dochter anders was ik nog even gekomen om dat prachtige schilderwerk op die houten stappers op te halen. Had notabene de vrijkaartjes al in huis liggen..
 
In het paddock, hoe heet hij ook alweer, gezien en gesproken. _O-
Roy ;)

Was voor mij de eerste keer dat ik bij een wedstrijd met straatmotoren ben geweest.
Vond vooral de zijspannen leuk om te zien.
Mijn zoon van 6 heeft zich ook vermaakt, hij kon het alleen niet tot de laatste wedstrijd wachten.
 
Vandaag in Hengelo geweest.
Kwastert voorbij zien rennen. :Y
Kwastert een frietje zien eten.
In het paddock, hoe heet hij ook alweer, gezien en gesproken. _O-
In het paddock Leo, weer veel te kort, gesproken. :Y
Leuke dag, jammer van de laatste race.
Kwastert had een missie toen ie langs kwam rennen 🤭
 
Bier halen, of juist lozen?
Ik heb geen bier gehad vandaag. Mijn missie was om de zijspannen door de eerste haakse rechter bocht te zien gaan. Mooi om de verschillen in stijl en in wegligging te zien. En Streuer is gewoon een klasse apart, 4 seconden sneller dan de rest.
Of zoals een monteur van TeamWeekers me zei: "die zouden ze eens moeten tippen dat er ook een WK is waar ie aan mee kan doen" O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan