Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.113
449
WE WANT YOU
full

@ THE
full


Weer een deeltje vol gezwetst in het non zijspan topic! *O* *O* *:) *:)
Welkom in deel vier!! Er word toch vrolijk gekletst in de kroeg hier ;)

De een een biertje, de ander een coctail, Een ieder mag zelf beslissen. Bar is open!

Een Sidecar cocktail is een echte klassieker en zeer gemakkelijk te maken.

Shake 3 delen cognac met 2 delen triple sec, zoals Cointreau of Grand Marnier en 1 deel citroensap met ruim ijs in een cocktailshaker. Suiker kun je doormiddel van suikersiroop toevoegen aan de drank of het glas afwerken met een randje suiker. Schenk via een zeef in een cocktailglas.

Genieten maar! Hieronder een video hoe de cocktail precies te maken is.


Inmiddels is wel degelijk gebleken dat er animo is voor deze gezellige kroeg. We hebben al flink wat stamgasten mogen verwelkomen en hopen dat het er nog meer worden! Rondje van de zaak!!!

Het zijspan Café is een topic hebben waar alle "niet zijspan" gerelateerde dingen in kunnen worden gezet. Na veel oftopic geauwehoer bij een ander is dit de plek waar het gewoon kan.

Het algemene zijspan topic is toch bedoeld voor algemene zijspan vragen.

Deze dus niet

Wees welkom om hier je dagelijkse beslommeringen of heugelijke feitjes te delen.
Alles wat je wel of niet belangrijk vind kan je hier met de rest delen. Wie het niet interessant vind reageert gewoon niet.

Hier staan de vorige deeltjes:
Het Zijspan Café
Het Zijspan Café deel 2 ...de tap is geopend!...
zijspancafe

Nog eentje dan!!

12874-proost.jpg
 
Ik wacht nog even met de eerste biertjes.

Straks eerst nog even een mooi stukje zijspan rijden en dan een paar dagen vol gezelligheid op de voorjaarsjubileumeditie van het AET
 
Ik ben vandaag voor het eerst dit jaar weer met de zijspan weg. Heerlijk! Nu thuis in het zonnetje op het terras aan een mooi dubbel biertje van Corsendonk. Ik denk dat ik vanavond de BBQ aan ga maken. Wat een super weer!
 
Uiteraard. Ik woon in een klein dorp en ik haal ze regelmatig op met het span.

Sterker nog, Roos zit ondertussen op het middelbaar, die haal ik ook wel eens op, die appte me net dat haar klasgenootjes het span ook al hadden herkent!
 
best grappig, alhoewel ik die Enzo niet echt kan pruimen;
hoor zijn stem gelukkig de laatste tijd hier niet echt meer vaak op de tv....
 
Ik zou m gewoon eens een uitnodiging sturen om een rondje mee te gaan met je in t bakkie...
Dat kan best leuke tv opleveren en ik denk dat t voor je dochters wellicht wel heel leuk kan zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan