Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

jazeker ook dit jaar weer naar de MA-Run weer geweest.
14e keer dat ik zelf meerijd en denk 25e keer dat ik er was.

Net nog op het Tweakers forum over gehad en daarom toevallig foto's opgesnord.
Foto's van dit jaar staan nog niet online maar dit was van vorig jaar :
full.jpg

Deze van 2017:
full.jpg

En dit van her eerste jaar dat ik meereed :D
full.jpg
 
shit die wil ik al jaren een keer meemaken, maar ook dit jaar past die weer eens niet in de familie agenda...
 
Ja daar heb ik ook al vaker aan gedacht om heen te gaan, maar meestal te laat en ook nu past het niet in de (familie) planning.
Daarnaast ben ik een paar weken terug gevallen met de motor waarbij mijn arm uit de kom is gegaan. Dat is nu nog niet goed genoeg om een stuk te gaan rijden.
 
  • Wow
Waarderingen: EHE
Je moet wel een beetje voorzichtiger gaan doen Daf...
Zo heb je nog wel eens wat...
 
Ja altijd al zo geweest, de ene keer wat onvoorzichtiger dan de andere. De ene keer wat meer schade dan de andere.
Deze keer gewoon pech. Voorwiel schoof weg en dat ging sneller dan ik kon volgen. Ik reed zo’n 20 km/uur op een rechte weg.
Ik had met het zijspan moeten gaan ;)
 
  • Wow
Waarderingen: EHE
Hahaha, zeer herkenbaar. Ik heb een jaar of drie m'n schouder uit de kom gerommeld tijdens een stukje off-road rijden. Dat ging ook echt niet hard maar ik heb er toch 3 a 4 maanden stevig last van gehad.
 
Hahaha, zeer herkenbaar. Ik heb een jaar of drie m'n schouder uit de kom gerommeld tijdens een stukje off-road rijden. Dat ging ook echt niet hard maar ik heb er toch 3 a 4 maanden stevig last van gehad.
Met die F650??? Vallen wil wel met die brommers schaam modus{eerste dag dat ik hem had direct op mijnen bakkus)einde schaammodus
 
Terug
Bovenaan Onderaan