Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Mijn weekendje bij brakkebertje ligt nog altijd vast op 27 juni , anders met zijn allen daar heen ( als de grenzen terug open zijn) die mens zal waarschijnlijk blij zijn wat extra pinten te verkopen nu hij eindelijk terug open mag .

Goed dat je 't zegt, ik heb hier nog ergens een wiel met band staan.
 
Een bot weekend in het weekend van EGT?

Aangezien het BOT in oktober is afgepakt door MC Genemuiden }):P:+ (genoeg smilies hoop ik...)

Het eerste deel van mijn vraag bedoelde ik serieus.
Zou er animo zijn voor een BOT achtig treffen in het weekend dat het EGT zou zijn? (28 - 30 augustus)
Het zou wel weer bij mij kunnen eventueel.
 
klinkt als een goed plan hoor DAF!

iig om het dan te doen; waar kunnen we tzt nog altijd besluiten, maar op zich is er ook zeker niks mis met jouw locatie :}
 
Waar is die locatie in de buurt? Als ik DAF zie denk ik regio Eindhoven...
 
Het eerste deel van mijn vraag bedoelde ik serieus.
Zou er animo zijn voor een BOT achtig treffen in het weekend dat het EGT zou zijn? (28 - 30 augustus)
Het zou wel weer bij mij kunnen eventueel.
Nou, dat lijkt me een prima plan. Toch niks te doen dat weekend.
 
Stookhout zorg ik dat er genoeg is.
Boompje wat in de weg stond is helaas gestorven. (Van de hitte denk ik ;) )

Lokatie Neerkant. (25 km van Eindhoven, maar mijn naam heeft daar niet zoveel mee te maken)

Het hoeft niet bij mij, eerste doel is om erachter te komen of er animo is. Iemand anders mag het gerust organiseren van mij.

Ik heb wel de luxe dat het in mijn tuin kan, ik ben dus niet gebonden aan (aangescherpte) campingregels. Ik wil wel even afwachten wat de regering voor richtlijnen geeft, als ze zeggen dat meer dan 30 personen bezoek weer toegestaan is dan is het sowieso geen probleem hier.
 
Het is iets waar ik wel in geïnteresseerd ben,wil sowieso meer met m'n span gaan doen,al zie ik wel tegen het campeergedeelte op en kom ik daardoor misschien alleen aanwaaien voor een dag,maar het is een begin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan