Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Het was er zeker leuker dan waar ik nu lig , zopas geopereerd aan voet
20200629_144650.jpg
 
Wat was er dan loos met jouw voet??
Ik heb al mijn ganse leven problemen met mijn voeten ze zijn volledig doorgezakt en ik had een dubbele enkel .dit hebben ze altijd kunnen verhelpen met orthopedisch schoeisel tot een tweetal jaar terug ,dan had ik meer dagen met pijn dat andere . En hebben ze mij geopereerd , 5 ingrepen in 1 operatie
1 mijn tweede enkel zoveel mogelijk weggekapt
2 achillespees ingekort
3 de binnenkant van mijn gewricht uitgekapt zodat hij mooi recht kwam te staan en vervolgens hebben ze langs de buitenkant van het gewricht BOT van mijn bekken bijgeplaatst omdat hij mooi recht zou blijven
4 rond mijn gewichtsbanden hebben ze een soort snoer gedaan zodat deze strakker staan en de boel beter op zijn plaats houden
5 hielbeen afgezaagd 1cm offset geplaatst en 20 graden gekanteld

Met als gevolg dat er door die aanpassingwerken een zenuw wat last had van wat littekenweefsel en gekneld zat (constant een tintel in de voet) en dat hebben ze vandaag opgelost

Een voet is een beetje als een zijspan trek je aan het ene dan moet je het andere aanpassen

Ps moest je zaterdag gedacht hebben dat ik zaterdag een beetje wankel rondliep door de drank dan heb je het mis 😂

Grtz Fox
 
@Guzzi Fox , ik geloof je gelijk.
Wat zaterdagavond betreft, helemaal nuchter was je ook niet meer. ;)
Wie wel daar??
En hoe meer bier hoe meer Guzzi Fox kan lullen.
Ik weet trouwens ook niet geheel meer wat ik allemaal voor onzin heb uitgekraamd.
Wat ik overigens nog wel weet is dat er een serieus plan is ontstaan met Hellrace om de Jafferau en de Sommelei en omgeving volgend jaar juni met de F650 funduro's onveilig te gaan maken. Weekje raggen op de oude oude militaire wegen in Italie/Frankrijk/Zwitserland
 
De Sommeiller had ik dit jaar willen doen na het afvallen van de 4Daagse.
Gaat de Stella Alpina ook niet door. '(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ergens een MG waar ze het doen met een stel Ural zijspannen. Dat ging best goed. Met een BMW GS hoef je het niet te proberen. Maar het zijn wel mooie kampvuur verhalen.
 
Ik heb ergens een MG waar ze het doen met een stel Ural zijspannen. Dat ging best goed. Met een BMW GS hoef je het niet te proberen. Maar het zijn wel mooie kampvuur verhalen.
Als ik op Wiki zie dat ze zelfs met een VW T2 naar boven rijden verwacht ik met een GS weinig problemen.
Ziet er erg mooi uit om eens te proberen.
 
Als ik op Wiki zie dat ze zelfs met een VW T2 naar boven rijden verwacht ik met een GS weinig problemen.
Ziet er erg mooi uit om eens te proberen.
Behalve dat de ophanging van de versnellingsbak af kan breken wil je zo'n lomp kreng helemaal niet oprapen. Om over besturen nog maar te twijfelen.
Ik denk dat de T2 ook niet de hele route gereden heeft, hoogstens tot de Stella Alpina. Kijk dit filmpje even vanaf 26 minuten en denk nog eens aan een T2
 
Wie wel daar??
En hoe meer bier hoe meer Guzzi Fox kan lullen.
Ik weet trouwens ook niet geheel meer wat ik allemaal voor onzin heb uitgekraamd.
Wat ik overigens nog wel weet is dat er een serieus plan is ontstaan met Hellrace om de Jafferau en de Sommelei en omgeving volgend jaar juni met de F650 funduro's onveilig te gaan maken. Weekje raggen op de oude oude militaire wegen in Italie/Frankrijk/Zwitserland

Leuk! :Y
 
Lijkt me ook wel leuk. Jij met de zwenker en ik met het groene span. Italiaantjes stinkend jaloers. gaat helaas voor mij nier lukken
 
Terug
Bovenaan Onderaan