Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Omdat sommigen "the Voice" en andere belangrijke televisie programmas kijken, en anderen in huun schuurke wat aan het prutsen zijn. Een mooi plaatje van een mede forummer, die ene die een zijspan aan het bouwen is :t
Knipsel.JPG



"even een draadgat in de vorkpoot gemaakt"

Applaus!
 
Omdat sommigen "the Voice" en andere belangrijke televisie programmas kijken, en anderen in huun schuurke wat aan het prutsen zijn. Een mooi plaatje van een mede forummer, die ene die een zijspan aan het bouwen is :t
Bekijk bijlage 1587618


"even een draadgat in de vorkpoot gemaakt"

Applaus!
Ik zou willen kunnen schilderen zoals jij last.
perfect
 
Van die drie is er op dit moment idd maar eentje écht een zijspan aan t bouwen...
Maar hoho, ik doe ook mijn best hoor... Ik ben naast t leraar spelen (wat een gestresste K baan is dat zeg), werk en verbouw en verhuisplannen makend en uitvoerend ook nog met de finishing touch van mijn zijspan bezig, maar dat hing gisteravond te drogen, dus ik kon mooi op tijd op rust om er vandaag weer vol tegen aan te gaan!
IMG_20210122_0707369.jpg
 
Ja dat leraar spelen tussendoor kost stiekum ook nog best wat tijd.
Zeker als 1 van je leerlingen in haar eindexamenjaar zit.
 
Ja dat leraar spelen tussendoor kost stiekum ook nog best wat tijd.
Zeker als 1 van je leerlingen in haar eindexamenjaar zit.
Hier twee gestopt met school, half jaar geleden. En eentje die zelfs nu nog gewoon naar school mag, vanwege redenen.
Ruilen? :P

(oftewel elk nadeel hep ze voordeel) ;)
 
met de hedendaagse methodes is het voor opa ook moeilijk groep 3 te ondersteunen.
moeder in de zorg en pa op zolder via zoom.
 
Ooit zei een wijs man met een heel zwaar kruis op zijn nek tegen me:

Als je iedereen zijn kruis op een hoop gooit en je mag zelf kiezen welk kruis je op je nek neemt dan kies je meestal toch je eigen er weer uit...

En ik denk hij de plank daarmee niet erg ver mis sloeg
 
Ben op zoek naar een 16 of 17.5 mm achterrempomp liever geen Brembo. Er schijnen Japanse motoren te zijn die deze maat rempomp gebruiken iemand een idee ?
Zo een ?
m_11250.jpg

Master brake cylinder for foot-controlled rear disc brakes
Tubing fitting M10x1 to the brake caliper
Features adjusting screw and damping unit
Does not include brake fluid reservoir or fittings

Wordt gebruikt door oa KTM en EML (Speed zijspan)

12mm Stroke
16mm Piston
M10x1 aansluiting naar remklauw
 
Terug
Bovenaan Onderaan