Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Die zijn er wel maar daar moet je niet mee trouwen want die liggen veel te gemakkelijk ineens bij een ander in bed.
 
Tjee wat heb ik het dan makkelijk ik wil niks, ik doe niks, en ik hoef niks. Behalve de 40 kantjes bevattende to do list
 
Die ToDo list ben ik mee opgehouden. Telkens als je er boven iets afwerkt komt er van onder weer wat bij.
Ik ben nu Agile bezig, alles in de Backlog.
 
Die zijn er wel maar daar moet je niet mee trouwen want die liggen veel te gemakkelijk ineens bij een ander in bed.
psies, ex collega doppen met een getrouwde vrouw, zij scheiden, samen hokken en binnen twee jaar lag zij weer te duwen met een andere vent.
En ex collega nog verbaasd ook...:')...... knuppel...
 
Die ToDo list ben ik mee opgehouden. Telkens als je er boven iets afwerkt komt er van onder weer wat bij.
Ik ben nu Agile bezig, alles in de Backlog.
Ik denk dat ik thuis volgens dezelfde methode als op m'n werk ga werken. Gewoon alles uitbesteden en alleen controle uit oefenen. Nu alleen nog even een ongelimiteerd budget regelen.
 
Hebben jullie dat ook? Dat je lekker staat te knutselen dat je de hele tijd getetter in je linker oor hebt? En dat verdwijnt zodra je een overall aantrekt.
 
Hebben jullie dat ook? Dat je lekker staat te knutselen dat je de hele tijd getetter in je linker oor hebt? En dat verdwijnt zodra je een overall aantrekt.
Misschien mag je wel bij een van de heren die het beter hebben gaan wonen?Nee boven je overall laten liggen en in je gewone kleren gaan sleutelen??
Dat moet mannenlogica zijn. Maar ik heb er een biertje wit wijntje bij genomen en kijk nu heerlijk hoe er in overall aan mijn motor gesleuteld wordt. 🙂
 
Misschien mag je wel bij een van de heren die het beter hebben gaan wonen?Nee boven je overall laten liggen en in je gewone kleren gaan sleutelen??
Dat moet mannenlogica zijn. Maar ik heb er een biertje wit wijntje bij genomen en kijk nu heerlijk hoe er in overall aan mijn motor gesleuteld wordt. 🙂
Zonder sturing zijn we nergens. Is denk ik heel herkenbaar. :+
En hardleers/eigenwijs zijn we ook.O-)
 
1614543192192.png
 
Misschien mag je wel bij een van de heren die het beter hebben gaan wonen?Nee boven je overall laten liggen en in je gewone kleren gaan sleutelen??
Dat moet mannenlogica zijn. Maar ik heb er een biertje wit wijntje bij genomen en kijk nu heerlijk hoe er in overall aan mijn motor gesleuteld wordt. 🙂
ik denk eerder dat het een typisch geval Halflive is? heb hem altijd al een beetje bijzonder gevonden ;)

en als jezelf ipv met een wit wijntje voor je uit gaat zitten staren zelf ook even de handjes laat wapperen heb je ook minder tijd over om je aan een ander te storen...
O-) _O-
 
Misschien mag je wel bij een van de heren die het beter hebben gaan wonen?Nee boven je overall laten liggen en in je gewone kleren gaan sleutelen??
Dat moet mannenlogica zijn. Maar ik heb er een biertje wit wijntje bij genomen en kijk nu heerlijk hoe er in overall aan mijn motor gesleuteld wordt. 🙂
Het wordt vanzelf werkkleding
 
Terug
Bovenaan Onderaan