Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

1619093953094.png
 
Velen zullen me misschien voor gek verklaren, maar ik vind dit nog best een geinig ding.
(verder geen idee wat een "Dinkstreet" is overigens)

 
Velen zullen me misschien voor gek verklaren, maar ik vind dit nog best een geinig ding.
(verder geen idee wat een "Dinkstreet" is overigens)

Behalve hoe compact de verbinding is verder wel een praktisch en super eigenwijs ding.
 
Mooi bericht voor Tirolgangers (als het weer mag mbt corona)



 
Dank weer halflive, daar heb ik wat aan. Als het doorgaat haal ik er over een paar weken eentje naar het zuiden. Hij staat nu los van de motor. Even denken wat handiger is, ter plekke aanbouwen en op een autoambulance of achterin en de motor op een motoraanhanger.
 
Ik moest opzoeken waar de A20 ligt, zegt dat genoeg?

Zou @3wheel een proefrit maken?
Alles is inderdaad zwart...... maar helaas was ik gister bezig met de electra (huis) bij een vriend en een proefrit over de A20 is voor mij niet handig zolang ik niet weet waarom de boel onder de 5000 toeren op 1 cyclinder loopt

ps, er hangt trajectcontrole (het stuk in Rotterdam zelf) die overdags op 80 staat, dus gas is daar zoiezo niet zo handig
 
Cool!
Heb je ook plaatjes of een linkje? Komt ie aan je Guzzi?
Nu wel.


Gisteren opgehaald bij de vorige eigenaar, die hem in 1991 bij Ed Pols heeft gekocht. Bijzonder aardige mensen, was een gezellige dag.

De motor loopt niet, de carburateurs waren verstopt en het project om ze schoon te maken / reviseren was een tijd geleden gestrand. Als ik kijk naar de opening voor het instappen dan is het zijspan denk ik een P2. Komende week maar eens goed kijken om in te schatten waar ik het beste kan beginnen. Doel is om hem veilig en betrouwbaar op de weg te krijgen, optisch een beetje opknappen maar hij zal er wel uit blijven zien als een motor die meer dan 40 jaar goed gebruikt is. Eerste indruk: Dit wordt voor mijn doen een omvangrijk project.
 
Nu wel.


Gisteren opgehaald bij de vorige eigenaar, die hem in 1991 bij Ed Pols heeft gekocht. Bijzonder aardige mensen, was een gezellige dag.

De motor loopt niet, de carburateurs waren verstopt en het project om ze schoon te maken / reviseren was een tijd geleden gestrand. Als ik kijk naar de opening voor het instappen dan is het zijspan denk ik een P2. Komende week maar eens goed kijken om in te schatten waar ik het beste kan beginnen. Doel is om hem veilig en betrouwbaar op de weg te krijgen, optisch een beetje opknappen maar hij zal er wel uit blijven zien als een motor die meer dan 40 jaar goed gebruikt is. Eerste indruk: Dit wordt voor mijn doen een omvangrijk project.
Tof!

Gaat ie een eigen topic krijgen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan