Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

R1100GS voorwiel, plug and play. Busje aan de binnenkant om hem iets verder naar buiten te krijgen alleen. Remschijf buitenzijde gaat er nog af.
Heb je wat foto's van het frame? Ik wil komende winter ook beginnen. Zelfde setup.
 
Heb je wat foto's van het frame? Ik wil komende winter ook beginnen. Zelfde setup.
 
Als t je leuk lijkt, kom keer bakkie doen na m’n vakantie. Ben de 30ste weer terug, Bak staat in Apeldoorn.
Was vooral benieuwd naar het hulpframe, maar zoiets had ik al in de kop. Ik heb die hardparts er ook op en wilde die ook gebruiken.
Inmiddels is mijn eml zzr verkocht, dus van de winter maar es wat in elkaar prutsen. Eigenlijk precies wat jij hebt, dnepr bak heb ik ook al. Wielen wil ik ook gewoon de spaak velgen houden.

Hoeveel ruimte heb je tussen bak en motor? Ik heb heavy duty koffers en die zou ik er graag op willen. Dat rek is nu nog symmetrisch, maar rechts zou dichter naar de motor kunnen.
 
Zijn er nog mensen die volgend weekend naar het kleppentreffen gaan?

kleppen.jpg
 
Kan je er zo wat van maken? Dit is m'n overzicht van Polarsteps. Maar de Bardenas Reales heeft me verrast. Ook zijn we even pamplona in geweest. We hadden een missie. Met de koeienauto in de arena komen. En... dat is gelukt!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221004-175856_Polarsteps.jpg
    Screenshot_20221004-175856_Polarsteps.jpg
    151,5 KB · Weergaven: 26
  • IMG-20220927-WA0045.jpg
    IMG-20220927-WA0045.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 22
Terug
Bovenaan Onderaan