Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

Afgelopen 2 nachten eindelijk mijn zijspan in de slaapkamer / keuken/ woonkamer kunnen zetten. Jaren geleden eens bij een MG liefhebber geweest met twee scooters onder de trap en een V7 in de woonkamer. Altijd een gaaf idee gevonden, een heel vaak tegen Marieke gezegd dat ik dat ook wilde.De Garage InN | Logies-Bed en Breakfast-Vakantiehuisje
 

Bijlagen

  • IMG-20230511-WA0002.jpg
    IMG-20230511-WA0002.jpg
    552,8 KB · Weergaven: 52
  • IMG-20230511-WA0000.jpg
    IMG-20230511-WA0000.jpg
    356 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Afgelopen 2 nachten eindelijk mijn zijspan in de slaapkamer / keuken/ woonkamer kunnen zetten. Jaren geleden eens bij een MG liefhebber geweest met twee scooters onder de trap en een V7 in de woonkamer. Altijd een gaaf idee gevonden, een heel vaak tegen Marieke gezegd dat ik dat ook wilde.De Garage InN | Logies-Bed en Breakfast-Vakantiehuisje
In Hank.... hahaha doet mij denken aan een vriend die we hadden, heet officieel "Henk" maar iedereen noemt hem "Hank"...

Zijn op een verjaardagsfeest van hem een keer een aantal in de auto gestapt, naar Hank gereden en een plaatsnaambord gejat, was een leuke kadootje...._O-_O-
 
Heb je ook een foto of een nickname van Jochem? Er heerst hier een vage herinnering.
Ik was net even door de oude topic aan het neuzen maar kon hem even niet vinden..
Gevonden!
Zijn nick was obergefreiter.
 

Bijlagen

  • 389CDC2F-A457-4803-84AB-F26D6D77270A.jpeg
    389CDC2F-A457-4803-84AB-F26D6D77270A.jpeg
    84,5 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Oooo ik kende hem via Rataplan, heb ooit nog een BMW bij hem opgehaald die al een heel tijdje buiten stond.
Het R90/6 carter wat onder de mijne zit komt daar nog vanaf.
 
Zal het hem vragen... weet niet of hij in de gelegenheid is...

wilde eigenlijk eerst mijn dochter vragen.. maar als die niet mee wil heb ik inderdaad plek zat
 
Dat is dan prima geregeld, want mijn dochter wil mee, ze moet alleen nog effe vrij vragen.....

ik ben er wel in de ochtend al, want ik ga voornamelijk voor de onderdelen markt...

houden we informeel minibotje O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan