Het Zijspan Café

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je schoonvader hem niet hebben: ik heb dop 27 liggen. Compleet met een enorm wringijzer en de torx dop die je nodig hebt op de tussenflens te verwijderen.

Hellracer en ook Dun Braojur bedankt voor het aanbod. Ondertussen is het gelukt met een geleende dop van de achterbuurman. De Torx bleek ik zelf nog te hebben.

Foto's komen er aan.
 
Kan ik iemand een glas appelcider aanbieden? Ik ben even op en neer geweest naar Engeland geweest om de stroomlijn van de racer op te halen en heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om flink wat cider in te slaan. Ze proberen het hier ook een beetje populair te maken maar dat lukt nog niet erg, is ook niet zo verwonderlijk als je ziet dat je hier 1,69 euro moet betalen voor een flesje Strongbow van een kwart liter. Dit heb ik bij de Engelse Lidl gekocht, 2 liter voor 1,99 pond :o
full

Ik weet wel dat niet iedereen er even gecharmeerd van is maar ik vindt het erg lekker, zeker bij warm weer. Ja, ik heb wel meer eigenaardigheden :P
Het is wel een beetje verraderlijk, het drinkt heel gemakkelijk weg maar het heeft wel 5,3% alcohol :9
 
Kan ik iemand een glas appelcider aanbieden? Ik ben even op en neer geweest naar Engeland geweest om de stroomlijn van de racer op te halen en heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om flink wat cider in te slaan. Ze proberen het hier ook een beetje populair te maken maar dat lukt nog niet erg, is ook niet zo verwonderlijk als je ziet dat je hier 1,69 euro moet betalen voor een flesje Strongbow van een kwart liter. Dit heb ik bij de Engelse Lidl gekocht, 2 liter voor 1,99 pond :o [afbeelding]
Ik weet wel dat niet iedereen er even gecharmeerd van is maar ik vindt het erg lekker, zeker bij warm weer. Ja, ik heb wel meer eigenaardigheden :P
Het is wel een beetje verraderlijk, het drinkt heel gemakkelijk weg maar het heeft wel 5,3% alcohol :9

O jummie!
En je kunt er stomdronken van worden. _O-
De eerste keer op de boot naar schotland strongbow gedronken, wat was dat lekkerrrrrr. :9~
 
neuh, doe mij maar een vol glas auchentoshan, dan heb ik iets om pillen mee weg te spoelen . hele dag bezig geweest met campertje . rug is nou helemaal naar zijn knoppen , geloof ik .
 
Heerlijk die cider! Ik koop het in Frankrijk ook altijd. In tegenstelling tot bier is dit namelijk nog steeds lekker als het niet koud is. En op de 1 of andere manier is een koelbox nooit groot genoeg voor voldoende gekoelde drank bij mij.
 
Yes, auchentoshan!! Die hebben we ook staan, een van mijn favoriete wipskies.
 
Toch maar even een filmpje van de brommernacht. Na een fantastisch optreden in Hasselt net na 04.00 thuis en meteen maar even met een biertje doorgelopen om dit filmpje te maken.

let op het laatst even op het SS50 zijspan van Joël en Gert ;)

 
Toch maar even een filmpje van de brommernacht. Na een fantastisch optreden in Hasselt net na 04.00 thuis en meteen maar even met een biertje doorgelopen om dit filmpje te maken.

let op het laatst even op het SS50 zijspan van Joël en Gert ;)




:Z denk dat je er bij had moeten zijn...... :]
_O-
 
Nou nou schelden hoeft nou ook weer niet. Straks komt de portier nog om je er uit te zetten wegens openbare orde verstoring.
Barman! Doe mij nog een laatste rondje voor je naar huis de volgende kroeg gaat!
 
Bier en bbq tijd, maar eerst nog even een uurtje brommer crossen op de SV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan