Het Zijspan Café

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik geen ruimte heb om binnen te sleutelen,MOET ik buiten m,n accu er in zetten en MOET ik ook nog een stuk gaan rijden vanmiddag.

Leuk he.
 
zitten hier veel mensen op Facebook? Ben wel benieuwd.

Ik heb niks van een Hypes, Facialbook of Linkedlnndnn (of hoe heet het) Maar wordt af en toe wel gevraagd
 
Bij mij is het ook min of meer een bewuste keuze om niet zoiets te nemen.


Van de week op de ijsbaan heeft iemand een foto van me mattie en mij gemaakt.
'Ik knal hem wel op Facialbook dan kun je hem zien' B|
 
Ik doe er héél bewust niet aan mee ... vele van onze medewerkers kennen deze media, gebruiken het om in hun ziekelijke hang naar aandacht te voorzien of om ruzies te beslechten ... mij niet gezien!
 
zitten hier veel mensen op Facebook? Ben wel benieuwd.

Ik heb niks van een Hypes, Facialbook of Linkedlnndnn (of hoe heet het) Maar wordt af en toe wel gevraagd

:Y Facebook. Bewuste keuze :P
Kom ik dagelijks, een behoorlijke flinke actieve groep vrienden aldaar, maakt het leuk!
 
Facebook, bewust. Lokaal politiek.
Linkedin heb ik wel aangemaakt, maar moet ik tijd voor maken om te vullen. Maar dat is meer professioneel. Niet omdat ik het zo leuk vind.
 
Heb een facebookaccount aangemaakt om van bepaalde evenementen of wedstrijden foto's te kunnen zien.
Zelf doe ik er niks mee, ik beantwoord de meeste vriendschapsverzoeken dan ook niet. Vind het te kort op mijn vel.
Motorstek vond ik dan wel leuk, hoewel daar ook zelden iets mee gedaan wordt, behalve wat foto's posten. Niet dat ik dat erg vind.

Professioneel, Linkedin, heb ik deze week gewist. Ik hou niet van het idee dat iedereen dit kan lezen.
Is trouwens ook niet nodig.

Het kan allemaal wel nuttig of handig zijn, maar uiteindelijk leven we te veel met die pc en netwerken. We zouden soms wel eens vergeten echt te leven.
 
waar ik een beetje meer moeite mee heb; hoe is je privacy gewaarborgd?
Wie zegt mij dat je gegevens niet op 1 of andere manier negatief wordt ge(mis-)bruikt ??

Zo las ik pasgeleden een artikel dat bijvoorbeeld Google als eerste kan zien of er ergens een griep-epedimie uitbreekt (ineens veel zoektermen als; verkouden, snot etc.)
is natuurlijk leuk, maar wat kunnen ze allemaal nog meer waar nemen? en zo ook facebook, wat voor zoek-resultaten binnen hun eigen 'gebeuren' kunnen zij allemaal gaan misbruiken voor wie weet wat voor doeleinden :?


Als je een Facebook account aan maakt dan moet je ook al vermelden hoe oud je bent en van welk geslacht.
 
Laatst bewerkt:
Geen feesboek hier. Idd ook alleen MF en wel wat andere fora.
 
waar ik een beetje meer moeite mee heb; hoe is je privacy gewaarborgd?
Wie zegt mij dat je gegevens niet op 1 of andere manier negatief wordt ge(mis-)bruikt ??

Wie zegt dat dat op MF wel op gaat?
Maak je je zorgen over je privacy? Zeg je internet abo op en kom nooit meer online ;)
Privacy is overrated imo.

Op facebook bepaal je zelf wie wat van je weet / ziet.
Ik zit meer op FB dan op dit forum ( of wat voor forum dan ook ) Mooi compact, veel overzichtelijker en beter contact. Een forum blijft nou eenmaal behoorlijk anoniem.
Zijspannen forum is het enige deel van MF waar ik eigenlijk kom, rest kan me gestolen worden. Veel te druk, veel te veel topics en teveel blinde kinderen.... })

Zo, dat is eruit. Nu koffie! *O*
 
En op facebook kun je makkelijker contact onderhouden met buitenlandse vrienden en familie... ;)
 
Ik gebruik alleen Linkedin, en dan alleen zakelijk natuurlijk. Hyves en Facebook zijn niet aan mij besteed. Er zijn wel enkele fora waar ik wel eens op te vinden ben: MF natuurlijk, maar ook wat fora die met ander hobbies te maken hebben (oude radio's, flipperkasten etc).Voor elk onderwerp is wel een forum.

Het forum voor nymfomane 24 jarige vrouwelijke schoonheden met cup D, die een 42 jarig knuffelvriendje zoeken ben ik echter nog niet tegengekomen. ;)
 
Het forum voor nymfomane 24 jarige vrouwelijke schoonheden met cup D, die een 42 jarig ervaren knuffelvriendje zoeken ben ik echter nog niet tegengekomen. ;)
Ik kan het ook nog niet vinden. Ik heb wel altijd mevrouwen in de kantlijn van MF die met we willen chatten, maar de ware zit er nog niet tussen.
 
Ik zit alleen hier, en dat vindt ik prima zo!

nee hoor je bent niet alleen , ze zitten hier allemaal


Het forum voor nymfomane 24 jarige vrouwelijke schoonheden met cup D, die een 42 jarig knuffelvriendje zoeken ben ik echter nog niet tegengekomen. ;)

Ben jij al 42? :o

Ik kan het ook nog niet vinden. Ik heb wel altijd mevrouwen in de kantlijn van MF die met we willen chatten, maar de ware zit er nog niet tussen.


:(
 
Nope, was slechts een mededeling :P Ik wist niet of iedereen al op de hoogte was waarom ik hier niet zoveel meer ben.
pfff, gelukkig. heb wel een spannetje gehad geheten schuimpje, daar is mn nick van heb um al dertig jaar. maar wiel van het span afgereden (in een tunnel), span is daarna zoek geraakt en heb nooit meer een derde wiel gehad, maar blijft kriebelen. grootste probleem is geld en is dat er wel dan is er te weinig tijd. :( wil toch zelf iets bouwen, ontbreekt me nog even aan moed om de eerste stappen te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan