Het Zijspan Café

Status
Niet open voor verdere reacties.

JFJ

MF veteraan
7 okt 2011
16.113
449
WE WANT YOU
full

@ THE
full


De een een biertje, de ander een coctail, Een ieder mag zelf beslissen. Bar is open!

Een Sidecar cocktail is een echte klassieker en zeer gemakkelijk te maken.

Shake 3 delen cognac met 2 delen triple sec, zoals Cointreau of Grand Marnier en 1 deel citroensap met ruim ijs in een cocktailshaker. Suiker kun je doormiddel van suikersiroop toevoegen aan de drank of het glas afwerken met een randje suiker. Schenk via een zeef in een cocktailglas.

Genieten maar! Hieronder een video hoe de cocktail precies te maken is.


Inmiddels is ook wel gebleken dat er animo is voor deze gezellige kroeg. We hebben al flink wat stamgasten mogen verwelkomen en hopen dat het er nog meer worden! Rondje van de zaak!!!

Originele openings post:

Het zijspan café leek me een leuk idee. Niet alleen omdat het rijmt, maar ook omdat we nog geen topic hebben waar alle niet motor/zijspan gerelateerde dingen in kunnen worden gezet. Na veel oftopic geauwehoer bij een ander is dit de plek waar het gewoon kan.

Het algemene zijspan topic is toch bedoeld voor algemene zijspan vragen.

Deze dus niet

Wees welkom om hier je dagelijkse beslommeringen of heugelijke fijtjes te delen.
Alles wat je maar belangrijk vind kan je hier met de rest delen. Wie het niet interessant vind reageert gewoon niet.

Ik trap af met een verbouwing die hopenlijk volgend weekend af is. Daarnaast is mijn aanstaande vaderschap geheel nieuw voor mij. Elk topic waar hij voor bedoeld is ;)

Ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
En ik kan niet slapen :( Zit met een enorme snotvalling. Al 6 pakjes zakdoeken erdoor, ben nu maar met een sponsen handdoek begonnen. Heel mijn hoofd loopt leeg :r
Komt misschien wel (en dit is dan off-topic) door het rijden met het span in de bittere kou!

Succes met je verbouwingen! Als je nog tijd en goesting over hebt mag je mij komen helpen met de schuur winddicht te maken. Mijn spanneke en de andere motorkes hebben kou O-)
Als dat klaar is kan ik fijn gaan sleutelen, slijpen, bakken en braden...

Het is moeilijk om niet offtopic te gaan!
Ik weet niet of je het weet JFJ, maar er is een offtopic gedeelte op het forum, binnen de kortste keren vliegt dit daarheen ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is moeilijk om niet offtopic te gaan!
Ik weet niet of je het weet JFJ, maar er is een offtopic gedeelte op het forum, binnen de kortste keren vliegt dit daarheen ;)

Ssst, niet te veel over hebben. De Zijspannen hebben toch een beetje een 'status aparte'.


Ik ben gisterenavond lekker wezen schaatsen. Dat is toch altijd wel weer even lekker, een beetje rondjes rijden op de Noren. (als je niet te veel op de bek gaat tenminste)
 
Laatst bewerkt:
Om dan meteen maar even de daad bij het woord te voegen, het zijspan café leek me een leuk idee. Niet alleen omdat het rijmt, maar ook omdat we nog geen topic hebben waar alle niet motor/zijspan gerelateerde dingen in kunnen worden gezet.

Het algemene zijspan topic is toch bedoeld voor algemene zijspan vragen.

Deze dus niet.

Wees welkom om hier je dagelijkse beslommeringen of heugelijke fijtjes te delen.
Alles wat je maar belangrijk vind kan je hier met de rest delen. Wie het niet interessant vind reageert gewoon niet.

Ik trap af met een verbouwing die hopenlijk volgend weekend af is. Daarnaast is mijn aanstaande vaderschap geheel nieuw voor mij. Elk topic waar hij voor bedoeld is ;)

Ben benieuwd...


waar heb jij leren rijmen ??? :?
 
Eh.. Tja, nou.. komt denk ik door de kou ;)
 
Vanmorgen gruwelijk geniest. Nou roep ik wel vaker "zo heb je niks en zo heb je een hand vol" Dit keer 2 handen vol. Dit moest ik letterlijk en figuurlijk ff kwijt :9
 
Ik heb dat altijd als ik onder de douche stap, met weersomstandigheden als nu.
Dan loopt het echt met liters tegelijk uit mijn edele reukorgaan :X
 
Er lopen hier trouwens nogal wat technische mensen rond.

Onze oven valt telkens uit als hij op temperatuur komt. De binnenverlichting gaat uit en hij warmt niet meer bij.
Totdat hij weer een eind afgekoeld is, dan springt hij ineens weer aan.

Ik vermoed zelf een los contact of een beveiliging oid ?
Ben echter een noob met elektra.


Iemand nog goede ideeën ??


AEG Competence van 6 a 7 jaar oud.
 
Laatst bewerkt:
klinkt als een slecht contact inderdaad. Ik zou hem openmaken om te kijken of er ergens een stuk verweerde bedrading zit of er ergens schroeiplekken zijn. De aardlek springt er niet uit ? Vaak heb je nl. een kleine massasluiting in dit soort gevallen

Benno
 
klinkt als een slecht contact inderdaad. Ik zou hem openmaken om te kijken of er ergens een stuk verweerde bedrading zit of er ergens schroeiplekken zijn. De aardlek springt er niet uit ? Vaak heb je nl. een kleine massasluiting in dit soort gevallen

Benno

Aardlek springt er niet uit idd.
 
He.he eindelijk weer thuis... vandaag bij de RDW geweest , als ze ergens in staat
zijn je humeur te verpesten is het wel daar...
Vlug op de bank met de Donald Duck...
 
Ha, valt wel mee hoor, maar die mod's snappen niet dat we het hier leuker vinden onder elkaar dan in die mensen massa. Zijspan agenda is hier ook gewoon gebleven.

Net even overleg gehad bij de club over het treffen. We hebben er weer zin in!
 
Gezellig een zijspan cafe, waar kan ik bier bestellen.........................
 
Nog even twee maandjes wachten en dan zijn Lasmoat en ik weer kastelein ;)
 
Dat is ook nieuws voor hier ;) Maar je mag hier gezellig mee lullen hoor..
 
Nu al naar bed? Oh, morgen nog werken.. Gauw naar boven ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan