Het zoveelste groettopic

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Lekker een stukje rije vanavond.Na half uurtje stopt ie ermee.In de bebouwde kom en geen materiaal bij me.Aanbellen bij huizen of je wat schroevedraaiers en tangen mag lenen.Weer eens niet geschoren dus bij het vierde huis succes.Na kwartiertje klooien bleek dat de puntjes ingebrand waren.Echter in dat kwartier zijn er zeker 7 motors voorbijgekomen waaronder een harley en wat japans spul.Terwijl iedereen eens goed kijkt en ziet dat je aan het sleutelen bent is er NIET EEN geweest die ook maar gestopt is om te vragen of hij kan helpen.

IK GROET VANAF NU DUS NIET MEER.Stelt nl. geen ene reet voor.
Laatste keer
De groeten.
 
natuurlijk wel,als je een kratje bier bij hebt.
 
Had je je maar moeten scheren.....

Was ik zeker gestopt.

Een borstvergroting helpt trouwens in sommige gevallen ook...

:+
 
Ik zou denk ik niet stoppen als je ergens voor de deur staat te sleutelen...
'k zou de indruk hebben dat je daar woont of bij bekenden bent, juist wel als
je ergens buitenaf had staan knoeien! Maar wel blijven zwaaien hoor, dat hoor er
gewoon bij. Was het probleem later opgelost?
 
natuurlijk wel,als je een kratje bier bij hebt.
Om de motor op te zetten :+


Maar ik ben wel iemand die stopt en wil en kan helpen als dat mogelijk is.

Maar, je moet ook niet met je tattoo's te koop lopen in je korte mouwen shirtje en kale kop.
Dat schrikt af O-)
 
Om de motor op te zetten :+


Maar ik ben wel iemand die stopt en wil en kan helpen als dat mogelijk is.

Maar, je moet ook niet met je tattoo's te koop lopen in je korte mouwen shirtje en kale kop.
Dat schrikt af O-)
:+

Post dan ook ff waar je staat de volgende keer komen we allemaal ff groeten
 
Effe resumeren;scheren,geen tattoo's,lange mouwen,kunsttieten,bier.moet te doen zijn.Humeur is al weer beter.Heb net mijn vrouw gegroet.
 
Laatst bewerkt:
stond je echt voor een huis, of bij mensen opeen inrit?

dan zou ik ook denken dat je daar woont of zo, maar zelfs dan zou ik nog welstoppen denk ik, al was t alleen maar om ff te babbelen over je motor.

en of je nu terug zwaait of niet, Ik zwaai in elk geval als ik je tegenom
 
Had je maar bij mij moeten aanbellen. Motorrijders help ik altijd. Hoef je niet eens kunsttieten voor te hebben, hou meer van echte tieten. Voortaan je vrouw meenemen dus. Ongeschoren en tattoo's ook geen bezwaar, ik stop ook voor mensen met pech. Je had waarschijnlijk gewoon je dag niet, volgende keer beter.

ps. ik heb net zo'n dilemma als jij. Lekker cruisen is geweldig maar kijk ook regelmatig met een schuin oog naar snelle fietsen, Yamaha XJR, Fazer1000, Aprilia Tuono. Ben er overigens nog steeds niet uit. Gewoon erbij kopen is geen optie want, niet genoeg munten.
 
stond je echt voor een huis, of bij mensen opeen inrit?

dan zou ik ook denken dat je daar woont of zo, maar zelfs dan zou ik nog welstoppen denk ik, al was t alleen maar om ff te babbelen over je motor.

en of je nu terug zwaait of niet, Ik zwaai in elk geval als ik je tegenom
Stond in een parkeervak op de openbare weg.Degene die me sleutels en schuurpapier gaf was in de tachtig en toffe gast.Kende puntenprobleem nog uit zijn jeugd zei hij.
 
stond je echt voor een huis, of bij mensen opeen inrit?

dan zou ik ook denken dat je daar woont of zo, maar zelfs dan zou ik nog welstoppen denk ik, al was t alleen maar om ff te babbelen over je motor.

en of je nu terug zwaait of niet, Ik zwaai in elk geval als ik je tegenom
Stond in een parkeervak op de openbare weg.Degene die me sleutels en schuurpapier gaf was in de tachtig en toffe gast.Kende puntenprobleem nog uit zijn jeugd zei hij.
 
Had je maar bij mij moeten aanbellen. Motorrijders help ik altijd. Hoef je niet eens kunsttieten voor te hebben, hou meer van echte tieten. Voortaan je vrouw meenemen dus. Ongeschoren en tattoo's ook geen bezwaar, ik stop ook voor mensen met pech. Je had waarschijnlijk gewoon je dag niet, volgende keer beter.

ps. ik heb net zo'n dilemma als jij. Lekker cruisen is geweldig maar kijk ook regelmatig met een schuin oog naar snelle fietsen, Yamaha XJR, Fazer1000, Aprilia Tuono. Ben er overigens nog steeds niet uit. Gewoon erbij kopen is geen optie want, niet genoeg munten.
Muntenprobleem is bekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan