Oppie
MF veteraan
En ik zeg je...bij mij niet
En vergeet wat mijn vriend gezegd heeft want hij wordt hier blijkbaar toch maar direct voor idioot versleten
niet direct... pas nadat ik je tekst had gelezen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ik zeg je...bij mij niet
En vergeet wat mijn vriend gezegd heeft want hij wordt hier blijkbaar toch maar direct voor idioot versleten
Zet je R1 eens op een testbank , en kijk eens of alle paardjes aanwezig zijn , is dat een optie ?
Ik kan het met een 4cylinder die meer dan 70pk minder heeft dan een r1 dus oop die r1 zou het me ook moeten lukken (ik woon niet ZO ver ), of laat iemand die er zéker wheelies op zou kunnen moeten maken het eens proberen.
HUH? Ik rijd op m'n SV met 100 paarden minder maar ik trek 'm vrij makkelijk omhoog als ik op 't juist moment (bij de sv rond de 6500/ 7000) het gas in ene tegen de stop druk..
Weet je zeker dat je een R1 hebt?
pff die srad van mij komt zelfs in zijn 1 en 2 op het gas omhoog.
Wel een idioot trouwens, die vriend van je
Met mijn GSXR400 lukt het ook, dus dan moet het met een zxr 400 ook wel lukken.
Synergy, ik denk dat jouw fiets andere tandwielen heeft ofzo, iig is je gearing anders want als je een R1 in z'n 2de naar 230 km/h doortrekt heb je hem al draws door z'n begrenser en zo z'n graf in gereden...Hoi ,
Ik heb ook een R1 uit 2006 lees hier maar http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/164386
Een R1 vanaf bouwjaar 2004 loopt 170 km/h in zijn 1 en 230 km/h in zijn 2e versnelling
Ga je ook niet te veel naar voren zitten. Ik heb op mijn Bandit 1200 dat ik bij hard optrekken helemaal naar voren leun en dan wil het voorwiel ook niet de lucht in. Terwijl als ik gewoon rechtop zit al bij 3000 toeren en wat gas het voorwiel omhoog komt En in zijn 2 rond de 6000 toeren ook.
Synergy schreef op 07 april 2007 @ 15:28:
Hoi ,
Ik heb ook een R1 uit 2006 lees hier maar Mijn nieuwe motor
Een R1 vanaf bouwjaar 2004 loopt 170 km/h in zijn 1 en 230 km/h in zijn 2e versnelling
Synergy, ik denk dat jouw fiets andere tandwielen heeft ofzo, iig is je gearing anders want als je een R1 in z'n 2de naar 230 km/h doortrekt heb je hem al draws door z'n begrenser en zo z'n graf in gereden...
Ik heb mijne (2004) vandaag gehaald en die doet het ook met gemak en dat terwijl ik niet echt klein en licht benIs mss een goeie tip.
Heb wel de neiging om naar voor te leun uit schrik voor omslaan
Zal ik morgen eens op letten
precies, zo zou ik het ook doen
Ik heb mijne (2004) vandaag gehaald en die doet het ook met gemak en dat terwijl ik niet echt klein en licht ben
In 1 moet ie het zeker doen dus, hoe je ook zit. Doet ie dat niet moet je hem echt na laten kijken.
als je het wil leren moet je ergens een kleine vloeiende hobbel opzoeken zijn er genoeg toch dan met een gangetje van ongeveer 50km aan komen rijden en dan net voor/op de hobbel het gas er een beetje op zetten dan voel je hem iets omhoog komen en dan moet je er gevoels matig gas bij geven probeer het eerst even om het alleeen in zijn 1 te doen en als je je de motor spelend met je gas in de lucht kan houden dan ga je het maar eens oefenen om over te schakelen hou er erg in dat er genoeg olie in je blok zit want als je lang op het achterwiel rijdt en er zit niet voldoende olie in je blok dan kan je olie pomp het niet rond pompen en hoor je vanzelf een raar geluid uit je blok komen nou succes ermee en als dit allemaal lukt dan maar staande wheelie's maken en ff langs komen om te laten zien