Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb op de beurs staan twijfelen...... toch niet gedaan.

Maar 't kriebelt wel, laatste tijd wat rond gekeken. En de knoop door gehakt.
Net zo'n kevlar Hoodie besteld, als zomer/mooi weer ritjes jas (ww houdt ik de huidige jas) ((denk ik))
Ik twijfelde tussen oranje en paars/rood, was oranje er niet meer in mijn maat, dus nu maar direct besteld, zal dinsdag ofzo wel binnen komen.
Deze dus: https://shop.motorhuisbakker.nl/1-kleding/140-hoodies/1489-booster-core-motorhoodie-donkerrood-333

Bij FC moto een hele mooie kevlar jeans gezien, maar via de maat tabel kom ik niet goed uit de maat :( :(
FF kijken of ik daar wegwijs uit wordt dan wil ik deze: Esquad Julian Jeans - beste prijzen ▷ FC-Moto ook graag bestellen.

Dan nog een paar half hoge schoenen scoren en ik heb een lekker casual setje voor erbij *O* *O*
 
Titanium bouten voor de achter remschijf en achtertandwiel. Nog een lijst aan boutjes in de wachtrij staan om nog te bestellen. Even al de met de jaren gaargedraaide bouten vervangen :)
 
Laatst bewerkt:
Transmissiedempers waren versleten, dus maar een nieuwe setje besteld. Tevens ook maar meteen een kleiner voortandwiel besteld, aangezien ik toch bezig was.
 
Eens kijken, voor een nieuw project(je);

Een setje kart voorvelgen,
Een enkele kart achtervelg,
Een set van 4 Dunlop gebruikte kart regenbanden,
Een voornaaf met lagers,
Een achternaaf,
Een stukje rvs rond 25
Een tweetal lagerflensen,
Een set industriele kettingwielen met conische klembussen.
Een krukas,
Een vertragingsbakje met centrifugaalkoppeling,
Een pakking,
Een keerring,
Een gebruikt carter dekseltje,
Een pijpenbuigset,
Een duimgasdinges,
Een linkerkant rempomp,
Een gebruikt scooter voorwiel met komplete remmerij,
En een nieuwe stofzuiger voor de baas.
 
Laatst bewerkt:
Na 35 jaar motorrijden toch maar is een druppellader gekocht,de unibatt accu was na 4j op.is kijken of t met een druppellader en een yuasa langer meegaat, ik heb een oxford optimiser 900 gekocht,ziet er degelijk uit. :t
 
Voor de TomTom rider een slot, zodat die er tenminste niet bij elke stop afgehaald hoeft te worden.
Verder een Cardo intercom systeem, zodat ik kan horen wat die mevrouw van TomTom tegen me wil zeggen.
Ben benieuwd hoe het gaat bevallen allemaal.
 
Dees'

xJWAaUC.png
 
Ik wil mijn afschriften niet zien...afgelopen 7 dagen:

Suzuki GSX-R 750 K4 2004
Kettingspray
MIVV GP demper
Zwarte CNC rem- en koppelingshendel
Remreservoir sok
Wheelstriping
Tank pad
Xenon kit 6000k
Abus Granit Detecto 8077 remschijfslot
1x schroef kuipruit
2x schroef koppelingshendel

En ik wil nog eigenlijk een BMC luchtfilter maar dat is een twijfelgeval... :X
 
Ik wil mijn afschriften niet zien...afgelopen 7 dagen:

Suzuki GSX-R 750 K4 2004
Kettingspray
MIVV GP demper
Zwarte CNC rem- en koppelingshendel
Remreservoir sok
Wheelstriping
Tank pad
Xenon kit 6000k
Abus Granit Detecto 8077 remschijfslot
1x schroef kuipruit
2x schroef koppelingshendel

En ik wil nog eigenlijk een BMC luchtfilter maar dat is een twijfelgeval... :X

Heb jij een gezamenlijke rekening? Zo'n en/of apparaat vol met alimentatie bewijsstukken? O JEE :+
 
Afgelopen zondag een Eken action camera besteld. Moet uit China komen dus hopelijk kan ik hem over drie weken testen :')

Twee woorden, negen letters :+
 
Afgelopen zondag een Eken action camera besteld. Moet uit China komen dus hopelijk kan ik hem over drie weken testen :')

Twee woorden, negen letters :+

Onlangs ook gekocht. Kwaliteit valt mij niet tegen. Alleen het geluid op de camera zelf met terug kijken is wel slecht maar op de laptop wel goed.
 
Heb mijn motor nu een maandje, gisteren mijn interphone gekocht.

Interphone Tour Communicatieset Single Pack - MotorCorner.nl

De interphone Tour, aardig prijsje. Maar super kwaliteit, vrienden van mij hebben hem ook. Laatste gebeld met hem op de motor, je merkt niet eens dat hij op de motor zit (Behalve dat hij wat harder praat wegens zijn oordoppen _O- )

Vandaag binnen gekomen met de post, vanavond even inbouwen en dan zondag even uittesten. :]
 
Dit deeltje is aardig volgeplempt met aangeschafte meuk, was wel weer eens tijd voor een nieuw deeltje :)

www.motor-forum.nl/forum/list_messages/423890/Het-zwarte-gat-Wat-heb-je-nu-weer-gekocht-Deel-3-1.html

Slotje is aangevraagd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan