Het zwarte gat: wat heb je nu weer gekocht? - deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes eindelijk mooie en goed zittende nieuwe jas + bijpassende broek gescoord!

ODESSA-WHITE-350-600x500.gif


+
LIBERTY-TROUSERS-2-600x500.gif


Nu hoef ik niet naar Utrecht. Iemand belang bij kaartje voor gereduceerde prijs?
 
Laatst bewerkt:
Net eindelijk een broek en oordoppen gehaald waardoor ik eindelijk compleet ben. Nu nog een motor...

Broek : Revvit Enterprise Black
Jas: Hein Gericke Boost II
Handschoenen: Hein Gericke Nagano Sheltex
Helm: HJC CS-14
Oordoppen: Alpine Motosafe
Schoenen: Goedkope "berg" schoenen van de Scapino :)

Misschien ook nog eens kijken naar wat thermo spul...mocht het nog koud worden
 
Crucial M500 120GB 2.5" SATA3 voor de laptop die erg traag geworden is.
Met een verse windows instal op deze ssd moet dat goedkomen hoop ik.
 
Vandaag een nieuwe helm, kol en handschoenen weten te scoren in Breda

1511508_653242848073734_857483280_n.jpg


1782020_653242808073738_772541800_n.jpg


1619211_653242794740406_89815177_n.jpg


Nu nog even goede motorlaarzen de komende weken scoren
 
Samsung SSD 840 PRO 128GB
en
Western Digital 2TB harddisk.

Hiermee is mijn PC thuis weer een beetje verjongd, en hoef ik niet steeds zo lang te wachten.......
Installatie Solid State Disk gaf wel wat problemen met opstarten, maar loopt nu prima.
 
Gisteren geleverd via "Bol": Twist and Go Scooter van Haynes voor € 20,99.

Veel algemene info en een lijst achterin met technische info per (motor-) scooter.

Leuk hebbedingetje :)
 
Voor de allereerste keer een navigatie gekocht. Garmin Streetpilot 2610.

sl6q.jpg


Voor 40 euro kan ik niet meer de weg naar huis kwijtraken!
 
In Breda dankbaar gebruik gemaakt van de motorbeurs actie dagen.

Rev'it Spectrum jas voor een hele nette prijs
FJT132_1170UF_300RGB08_detail.jpg


En omdat het tweede artikel gratis was er een paar TCX Xstreet schoenen bij gepakt *O*
X_STREET_detail.jpg


Oh en een fijne Richa kol met grote flappen zodat hij niet onder je kraag uit floept.
 
Laatst bewerkt:
Niet gekocht maar wel gemaakt door collega voor mij om in beton te gieten in voortuin zodat de motor vast kan staan :)
Daaromheen ga ik een constructie maken zodat ze er niet met een betonschaar bij kunnen.
Mijn slot dan want hier knip je never nooit doorheen.

Als het droog is hoef ik straks dus niet elke keer de brandpoort, achtertuin en 180graden de firtsenschuur in.
20140220_013714_zpsb09fphat.jpg
 
Niet gekocht maar wel gemaakt door collega voor mij om in beton te gieten in voortuin zodat de motor vast kan staan :)
Daaromheen ga ik een constructie maken zodat ze er niet met een betonschaar bij kunnen.
Mijn slot dan want hier knip je never nooit doorheen.

Als het droog is hoef ik straks dus niet elke keer de brandpoort, achtertuin en 180graden de firtsenschuur in.
[afbeelding]
Och, 20 tot 45 sec langer bezig, er vallen slachtoffers in meer tijd en voor minder geld...
 
Zwartkijkers, zucht.
Beter dan niks pik, en de wijk staat vol met motoren die in de voortuin staan op enkel een schijfslotje.
Denk dat ze zo'n dikke stalen beugel in beton gegoten met een 20 jaar oud GSje eraan minder interessant vinden dan het andere speelgoed in de wijk wat zo mee te nemen is.
 
Elke seconde vertraging vinden ze vervelend en is gek genoeg mooi mee genomen.
Ik wil uit eindelijk ook n muur of grond anker hebben! Kosda? ;)

Van de week via MP gekocht, net bezorgd, een topkoffer beugel voor de GSR inclusief Kappa bevestigingsplaat! Nu nog n koffer en geen gedoe meer met tassen enzo :]
 
Ik zocht nog een waterdichte broek voor weinig, liep ik tegen de BMW Tourance 2 aan in mijn maat voor een schijntje:

hose_tourance_2_gross.jpg
 
Elke seconde vertraging vinden ze vervelend en is gek genoeg mooi mee genomen.
Ik wil uit eindelijk ook n muur of grond anker hebben! Kosda? ;)

Van de week via MP gekocht, net bezorgd, een topkoffer beugel voor de GSR inclusief Kappa bevestigingsplaat! Nu nog n koffer en geen gedoe meer met tassen enzo :]

Precies. Het lijkt mij ook wel wat.

Helaas woon ik midden in de stad zonder voortuin, en ik betwijfel of de gemeente het op prijs gaat stellen als ik beton ga storten in de stoep :/

Tevens een nieuwe voorvork gekocht voor mijn Bandit 600, met progressieve Wilbers vering. Mooi meteen de oude vork overgenomen aangezien de mijne vol roestpitten zat. En daarbij nog een GSX-R750 rear shock ter vervanging van de standaard springstok die onder de Bandit zit. Niet meer gedacht aan een foto, heb er wel nog één van iets na ontvangst :)

Vast begonnen met het zwart overspuiten van de poten.

Geen zin om te resizen, dus klik
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe helm met donker vizier op de beurs gister :)

Was er ook wel aan toe, oude helm 5 jaar mee gedaan en gelukkig nooit hoeven uittesten :]
 
De eerste aankopen voor het nieuwe seizoen/jaar zijn weer gedaan:
- dop maat 36 om de achteras op een goede manier vast te zetten (zonder bahco...)
- draaimomentsleutel (Aldi, voor weinig...)
- Action cam (van de action, voor weinig...)
- een leren pak
3939.jpg


tot nog toe alleen met textiel gereden, dit moet nog even wennen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan