Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

BT-46 band net binnen, vorige was BT45. Hoef nog niet te verwisselen, heb nog genoeg rubber op de oude 45, heb er nu ongeveer 23.500 km op zitten. De 46 heeft Silica in de band, betere rij-eigenschappen met nat wegdek. Dezelfde prijs als de 45, waarom niet?!
 

Bijlagen

  • BT-46.jpg
    BT-46.jpg
    155 KB · Weergaven: 6
Daarnaast meteen maar eventjes een extra set motor-laarzen besteld
Bekijk bijlage 1592000
Heb deze al maar bij de huidige heb ik door 't vele gebruik een lelijk slijtplekje zitten van de schakelpook (en volgens mij een water lekkage gezien m'n linker natte sok)
En de Discovery's zijn ook binnen...
Mmmm er zitten toch een paar kleine subtiele veranderingen in...
Ik had natuurlijk Discovery "Outdry" ... maar tegenwoordig is het H2O...
De dingen die mij meteen opvallen die anders zijn:
  • Scheen protector "plaat" bij de H2O is "puntiger" (lees "meer V vormig)... dit kan natuurlijk ook zijn omdat die bij m'n oude door 't vele gebruik minder puntig is geworden, 't is namelijk onderdeel van het open/sluiten om bij het BOA systeem te kunnen komen.
  • Binnenzool is anders
  • Ingenaaide labeltjes in de binnen voering zitten aan de andere kant... ipv aan de binnen kant van je been/enkel zitten ze nu aan de buitenkant....
  • Outdry "badge" is vervangen voor iets anders...
Niet dat het slecht of goed is, het is... anders.
Die "badge", dat zal wel.... zal je waarschijnlijk nooit wat van merken.
Labeltje wat van de binnenkant naar de buitenkant is gegaan is wellicht een goede zet voor de "gevoelige" onder ons... (als klein kind merkte ik krassen van doornstruiken langs de buitenkant van m'n been minder snel dan langs de binnenkant)
Binnenzool zal ik nog moeten gaan ondervinden.... even als de scheenbeschermer.
 
20210211_174644.jpg

Een set veren met de juiste sterkte voor een motor die ik nog niet heb. 😂
De motor komt er wel alleen er staat niks te koop in mijn budget.
 
Binnentassen voor mijn Givi Outback Trekker kofferset 😁
 

Bijlagen

  • IMG_20210211_201634__01.jpg
    IMG_20210211_201634__01.jpg
    219,5 KB · Weergaven: 10
Nu maar hopen dat je geen motor koopt met een Hyperpro of Wilbers pakket er onder
Het wordt een crossmotor. Die hebben in mijn budget geen andere schokbrekers en veerpoten er onder. En de kans dat ze op mijn gewicht staan afgesteld is ook erg laag.
 
Zijn dit de originele of van een andere firma/leverancier?
Niet de orginele maar ze zien en voelen wel hetzelfde aan. De orginele vond ik wat te prijzig en het is altijd zonde om teveel te betalen als het niet nodig is vind ik, deze heb ik van Motea, Duitse motorshop
 
Laatst bewerkt:
(...)
2 AH aangezien er een actie is voor een 4AH batterij.
En ik gebruik die dingen toch niet zoveel maar wil wel goeie kwaliteit.
Voor de meeste klussen is 2 Ah inderdaad meer dan zat. Ik gebruik in mijn boor en slagmoersleutel ook net zo lief de 1,5 Ah accu's die ik los gekocht heb "voor wènâg". Maakt de apparaten ook net iets handzamer, door het lagere gewicht.

Voor mijn slijptol ben ik wel héél blij dat ik 3 st. 4Ah ProCore accu's heb, die slurpt zo'n accu in 10-15 minuten leeg...
 
Bar end spiegels voor Kawasaki z800😎
 

Bijlagen

  • 91D3648C-FCD6-43A7-8ADE-2DE033C58BC3.png
    91D3648C-FCD6-43A7-8ADE-2DE033C58BC3.png
    46,5 KB · Weergaven: 9
  • 5713F571-3CC1-4ECD-A48E-48646AE6DC7C.png
    5713F571-3CC1-4ECD-A48E-48646AE6DC7C.png
    65,4 KB · Weergaven: 7
Een Nokia 8110 4G bij Amazon. Mijn werkgever heeft na 3 maanden nog geen werktelefoon voor me en verwacht ondertussen wel dat ik contactpersonen bel en naar adressen navigeer waardoor ik mijn telefoon 2-3x per dag moet opladen ipv 1x per dag. Telefoonvergoeding is out of the question, dus vanaf zaterdag heb ik geen navigatie meer en mogen ze routebeschrijvingen uitprinten voor alle klanten. Eens zien hoe lang het dan duurt voor ik een telefoon krijg.
En? Hoe is dit afgelopen?
 
In januari een scootje gekocht maar nog niet thuis in de garage.

In januari ook een totaal onnodig bezoekje gedaan bij lokale kledingzaak met als gevolg nieuwe woon-werkspulletjes. Rev'It Enterprise 2 en Rev'it Jacket Flare 2 voor over normale kledij en CDG Voyager Gore-Tex sportschoentjes.

Nu op zoek naar leuke EDC backpack om overal mee naar toe te sleuren, moet dus wel in scootje of topkoffer passen.
 
Achterband, olie, filter en mocool om de koelvloeistof van mijn racer te vervangen. Helaas nam het ministerie van algemene zaken de levering in ontvangst, dus zal er ook wel een bosje bloemen aan de bestelling moeten worden toegevoegd 😇
 
Rev'it Sand motorbroek.... en meteen weer retourgestuurd want te klein..... Kut lockdown......
 
hehe, nu ook maar gedaan en dan een versie kort.... anders struikel ik over de broekspijpen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan