Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Zo, een kunstwerkje binnengekregen van de lokale zadelmaker hier al zeg ik het zelf. Gigantisch blij mee.
 

Bijlagen

  • 20210905_140028.jpg
    20210905_140028.jpg
    214,7 KB · Weergaven: 62
  • 20210905_140017.jpg
    20210905_140017.jpg
    425,1 KB · Weergaven: 62
Chinese imitatie MRA X-creen voor de K1300GT vandaag aangekomen. Qua maatvoering exact het zelfde, gewoon schandalig. Maar de uitvoering is :+ het raampje lijkt wel een lachspiegel zo veel vervorming je ziet de hobbels in het glas. Scharnieren en pootjes zijn ook van een buigzamer materiaal gemaakt. Gemonteerd op de zelfde boorgaten. Morgen maar proberen naar mijn werk, dat wordt niet harder rijden dan toegestaan ben ik bang voor..._O-
Gelijk vandaag maar de orginele MRA besteld, wanneer ga ik het nu eens leren geen chinese troep meer de kopen? |(
 

Bijlagen

  • IMG_20210906_203152.jpg
    IMG_20210906_203152.jpg
    131,2 KB · Weergaven: 51
Sinds paar dagen in het bezit van een nieuw IXS pak, na 11 jaar tijd voor een nieuw pak.

Broek:
IXS-Tayler-Leather-Pants-003-Black-1.jpg


Jas:
super-x73713-003_3454442_1.jpg


Heb er een losse rug protector bijgekocht, deze is in de jas geplaatst.
Weet nog niet zeker of ik die hou, zit er toch aan te denken voor een losse protector. Die in de jas dekt niet mijn gehele rug namelijk (onderste +/- 10cm niet).
Ondanks dat het al een lengte maat is, toch de mouwen een paar centimeter laten verlengen.
Yes, ik heb 2 pakken van IXS een textiel en 2 delig leren pak. Alle 2 lengtematen, dat is echt super bij IXS. Kwaliteit is ook echt super.
 
MRA X-creen vandaag aangekomen en gelijk gemonteerd. China immigratie er al weer af na 1 dag. Al moet ik zeggen dat hij het vandaag wel goed gedaan heeft tot 160 km/h geen rare vibraties. Nu de MRA met enkele scharnier, morgen eens kijken hoe dat gaat, voelt iig een stuk strakker aan.
 

Bijlagen

  • IMG_20210907_210152.jpg
    IMG_20210907_210152.jpg
    150,9 KB · Weergaven: 19
handig om bv voorassen eruit te draaien. past altijd.
Klopt, bij mijn R1100 kan je de vooras er uit trekken met een schroevendraaier maar er is tegenwoordig ook een iets modernere motorfiets bij gekomen waarbij de vooras er uit gedraaid moet worden. Een inbus 22 heb ik niet, hier kan je ook een ratel of een sleutel op zetten.
 
Aardig bultje originele boutjes, kapjes, moertjes, ringetjes. Om het een en ander weer origineel te krijgen op de K1300. Zo als boutjes voor de zijstandaard, die moet er af om bij het motorolie filter te komen, de koppen daarvan waren wel wat gaar. Uit de kuip kwamen ook allemaal boutjes die qua lengte ook niet klopte. Navisteun er weer af en afdekkap met kortere boutjes er weer op. Oude tanktas bevestiging er af, had ik ook weer boutjes voor nodig. Dat soort werk. Lekker fröbelen :) heerlijk.
 

Bijlagen

  • IMG_20210911_160352.jpg
    IMG_20210911_160352.jpg
    206,4 KB · Weergaven: 21
Double bubble en klapmechaniek voor de jethelm

(En ja, die beschermfolie gaat er af)

IMG-20210911-WA0018.jpeg


IMG-20210911-WA0019.jpeg


Weet niet wat voor weer het wordt in het Picos Europa gebergte, dus mee mee- dan om verlegen....
 
Voor de K1300GT
- Gebruikte remleidingen voor op de voorvork zonder roest oid. Kon ik niet laten liggen.
- Knap bagage rek, de mijne krijgt al de eerste aluminium etterbulten onder de lak :r
- Setje knippers gebruikt, om de exemplaren die door iemand heel vakkundig gesloopt zijn :N te vervangen voor een model zonder barsten om de schroefgaten.
 

Bijlagen

  • IMG_20210911_211136.jpg
    IMG_20210911_211136.jpg
    92,8 KB · Weergaven: 12
  • IMG_20210911_210949.jpg
    IMG_20210911_210949.jpg
    115,2 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20210911_210832.jpg
    IMG_20210911_210832.jpg
    199,3 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan