Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Nieuwe SC-project uitlaat besteld. De huidige heeft geen keurmerk en is EURO 3 dus die gaat in de verkoop. Die is ook volledig open, dus motor kan eventueel ook nog eens mooier gaan lopen. Via Bolski besteld natuurlijk zoals mijn voorgaande pijpen :D

1650239810871.png




En nog even een sticker set besteld zodat ik een asymmetrische streep krijg (wat ik leuk vindt staan)

In het Zwart (motor is geel), en voor spatbord wordt ook hierin meegenomen.
1650239994807.png
 
Nieuwe SC-project uitlaat besteld. De huidige heeft geen keurmerk en is EURO 3 dus die gaat in de verkoop. Die is ook volledig open, dus motor kan eventueel ook nog eens mooier gaan lopen. Via Bolski besteld natuurlijk zoals mijn voorgaande pijpen :D

1650239810871.png




En nog even een sticker set besteld zodat ik een asymmetrische streep krijg (wat ik leuk vindt staan)

In het Zwart (motor is geel), en voor spatbord wordt ook hierin meegenomen.
1650239994807.png

Mooi , wat worden we snel braaf wat betreft geluid
Was gisteren aan het lopen met de hond en het was natuurlijk motoruitlaat dag
Dus gepasseerd door een stuk of 6 motorfietsen
Leken wel elektrische auto’s zoveel lawaai ze maakten
Nouja als we daardoor kunnen blijven rijden moet het maar
Al denk ik dat de geluidsmafia pas stop als en een verbod komt op motoren op alle dijkjes waar ze voor te veel geld ouwe boerderijtjes hebben gekocht aan het eind van hun leven en waar ze zich kapot vervelen
 
Mooi , wat worden we snel braaf wat betreft geluid
Was gisteren aan het lopen met de hond en het was natuurlijk motoruitlaat dag
Dus gepasseerd door een stuk of 6 motorfietsen
Leken wel elektrische auto’s zoveel lawaai ze maakten
Nouja als we daardoor kunnen blijven rijden moet het maar
Al denk ik dat de geluidsmafia pas stop als en een verbod komt op motoren op alle dijkjes waar ze voor te veel geld ouwe boerderijtjes hebben gekocht aan het eind van hun leven en waar ze zich kapot vervelen
Tja meer gedaan voor in Duitsland.

Maar bij deze kunnen de killers er nog wel uit. In NL nooit problemen gehad.

En een dubbele pijp past eenmaal beter bij een Duc dan een enkele :p

Maar wel eens inderdaad. De nieuwste motoren zijn niet om aan te horen (niet te horen dus).

Gelukkig is bij mijn motor dit nog niet get geval. Maar wel een reden om "oude motoren" te blijven kopen.
 
Tja meer gedaan voor in Duitsland.

Maar bij deze kunnen de killers er nog wel uit. In NL nooit problemen gehad.

En een dubbele pijp past eenmaal beter bij een Duc dan een enkele :p

Maar wel eens inderdaad. De nieuwste motoren zijn niet om aan te horen (niet te horen dus).

Gelukkig is bij mijn motor dit nog niet get geval. Maar wel een reden om "oude motoren" te blijven kopen.
Dan ben ik blijkbaar een uitzondering…☹️
Mijn bijna nieuwe R1250RT maakt met de originele uitlaat eigenlijk meer geluid dan me lief is.
Vooral even na de koude start blaft de uitlaat behoorlijk. Als de EGR klep in regeling komt, wordt t wat minder en nog net acceptabel, maar had dit niet verwacht met alle huidige normen.
Er zijn maar weinig after market uitlaten voor te krijgen, en die zijn allemaal gericht op nog “sportiever” geluid.
 
Mooie uitdaging voor Mille Pajic; minder herrie! Persoonlijk vindt ik een sportuitlaat ook niet op de meeste BMW's passen. Zeker niet op een toermotor.
 
Nieuwe SC-project uitlaat besteld. De huidige heeft geen keurmerk en is EURO 3 dus die gaat in de verkoop. Die is ook volledig open, dus motor kan eventueel ook nog eens mooier gaan lopen. Via Bolski besteld natuurlijk zoals mijn voorgaande pijpen :D

1650239810871.png




En nog even een sticker set besteld zodat ik een asymmetrische streep krijg (wat ik leuk vindt staan)

In het Zwart (motor is geel), en voor spatbord wordt ook hierin meegenomen.
1650239994807.png
wellicht domme vraag, maar welk model kijk ik nu naar ?? prachtige fiets overigens !!!
 
Mijn saaie gok, ding met haak om de veren van een uitlaat(systeem) normaal vast te kunnen zetten. Met een normale tang is dit vragen om problemen, vraag maar aan mijn knie 8-)
wat is er mis aan een stukje touw .gebruik al mijn hele leven een stukje touw om trekveren tbv uitlaat of zijstandaard vast te zetten .
 
Een verzameling onderdelen.
Raad ze allemaal! ;)
Ik zeg voor een Honda V4 vanaf 1986....
Daarvoor werden de nokkenashouder niet "line bored"....
(Klepdekselpakkingen hebben daarom halve maantjes) O-)

Als die Tourmax lagers voor het balhoofd van een VTR1000SP zijn dan hoop ik voor je dat de distributeur zijn referentietabellen heeft aangepast.. Toen ik in 2017 die voor mijn SP2 bestelde kreeg ik die voor een Goldwing..... :-(
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg voor een Honda V4 vanaf 1986....
Daarvoor werden de nokkenashouder niet "line bored"....
(Klepdekselpakkingen hebben daarom halve maantjes) O-)
De onderdelen zijn allemaal voor één en dezelfde motor, de SP1.

Als die Tourmax lagers voor het balhoofd van een VTR1000SP zijn dan hoop ik voor je dat de distributeur zijn referentietabellen heeft aangepast.. Toen ik in 2017 die voor mijn SP2 bestelde kreeg ik die voor een Goldwing..... :-(

...maar paste ze ook? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan