• Beste Bezoeker, de mailproblemen zijn opgelost.

Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Formshift

Die hard MF'er
16 mei 2012
903
4
39
Sliedrecht
www.vincentvanheukelum.nl
16 jan 2014
39
1
51
Amsterdam
Ik heb het niet zelf gedaan maar de Fazer 1000 heeft nu een Ivan's jetkit. Bevalt goed. Het lijkt net of de motor al die tijd in de regenstand heeft gestaan wat nu de sportstand is geworden.

Formshift

Die hard MF'er
16 mei 2012
903
4
39
Sliedrecht
www.vincentvanheukelum.nl
Nieuwe hoofdtelefoon. Met een hernia plat liggen is al irritant genoeg, maar nu de buren aan het klussen zijn wordt ik helemaal geïrriteerd door het geluid van boren, schuren en timmeren. Dus een hoofdtelefoon gekocht die bestand is tegen mijn muziekkeuzes, zelfs op maximaal volume... De V-moda Crossfade II.

dk3nw1i0qjeicdmsqxiv.jpg

dingus

MF veteraan
4 dec 2007
3.382
2
Een Macna College jas en IXS handschoenen.
Enkel nog een potje en mij outfit is zomergereed. Ik kan bijna niet wachten!

Is alweer 2 weken geleden gekomen; voor mijn VFR1200 een Wilbers schokdemptertje en een goudkleurige Gilles remschakelsetje. Mot ie weer even ermee door kunnen. (In dit geval geen zwart maar een 'wit' gat aangezien die wit is :P)

9 apr 2018
47
23
31
Zwijndrecht
Ik heb dan nog geen motor, maar ik heb al wel alvast een plaats om 'm te stallen geregeld!
image_380-300_2.jpg
Net besteld, komt als 't goed is morgen binnen. Motortent van het merk Acebikes. Heb er goeie dingen over gelezen. Ben benieuwd of 'ie ze waar kan maken.

CDA441

MF veteraan
26 feb 2014
2.255
115
24
Belgiek
Bezoek Site
Het is gratis verzending bij MLMparts dus heb ik een HiFlo Filtro luchtfilter gekocht. Is ook aan vervanging toe :)
Langzaam maar zeker zijn we op pad naar een goed onderhouden motorfiets ;)

CDA441

MF veteraan
26 feb 2014
2.255
115
24
Belgiek
Bezoek Site
@kirill007 Gaat niet voornamelijk over een "upgrade" want de vfr komt standaard met die dure iridium bougies. Wel zijn deze wat verouderd, dus kan de prestatie alleen maar verbeteren met nieuwe :)
Vandaag ook nieuwe koplampjes gaan halen, die philips xtremevisions +130%.

wiseguy75

Die hard MF'er
13 jun 2009
319
3
43
Eindhoven
Gisteren nieuwe Alpinestar Andes V2 Dystar WebGoretex laarzen gekocht. En omdat ik er toch was ook maar een Sena 10R gescored. Motorkledingstore had 20% korting. Scheelde toch waar aanzienlijk :)