Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Geen idee, ik ken niet alle modellen uit mijn hoofd (ook als importeur weet ik lang niet alles).
Maar zo te zien heb je geen toegankelijke scharnierpunten van de achterbrug waar de pasbusjes in of om kunnen vallen.
 
Tuono V4 1100 Factory van Bj 2021

IMG-20230117-WA0012.jpg
 
De reuma van mijn vriendin begint helaas toch zodanig te worden dat ze de garagedeur niet meer open krijgt... Dus een hulpmiddel gekocht in de vorm van deze Hormann deuropener met afstandbediening....

De volgende stap is kijken of er hulpmiddelen nodig zijn voor haar om zich onderweg goed vast te houden aan mij of de motor, want ook dat gaat moeilijker met haar handen.

hoermann-promatic-4-4510293-8090066-5.jpg
 
@Formshift Jammer dit te lezen, helaas kan ik met een vrouw die geplaagd wordt door Fybromialgie hier van meespreken.
Is maar een idee maar huur eens een Goldwing, deze zitten super ook voor de duo. Daar vallen ze zeker in combi met de armsteunen echt niet af. Type moto moet je natuurlijk wel aanstaan maar mijn vrouw valt er achterop in slaap.
 
"De reuma van mijn vriendin begint helaas toch zodanig te worden dat ze de garagedeur niet meer open krijgt... Dus een hulpmiddel gekocht in de vorm van deze Hormann deuropener met afstandbediening"

Heel herkenbaar, ik stoei inmiddels 10 jaar met reuma, naast de Honda cx een scootmobiel als vervoermiddel, en een stok voor de korte stukjes.
Maar gewoon doorzetten 🤟
 
- Weerstandjes voor de led lampjes
- Heat pads om een verwamd vest te maken
- Ali comm systeem

Hopen dat de laatste 2 snel binnen zijn 😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan