Het zwarte gat: Wat heb je nu weer gekocht? Deel 3

Vorige week aangeschaft, Ducati Streetfighter 848 uit 2013

IMG_0184.JPG
 
€ 17,76 41%OFF | Motorfiets bluetooth 5.0 helm headphon draadloze handsfree telefoongesprek kit stereo anti-interferentie interfoon muziekspeler
Heb je deze al binnen? Benieuwd naar de kwaliteit (heb hem alleen nodig voor navi en evt achtergrond deuntjes)
 
Andere motor, gps, nieuw slot, muuranker, bt set, etc. etc. etc.
Maar als je echt snel van je geld af wilt, dan moet je een nieuw huis kopen. Dat gaat een stuk sneller dan die prullen voor je motor :P
 
@Dutchy748 mooi spul! Daytona laarzen waren een onderwerp in het grote kleding topic. Fantastische laarzen. Ik denk dat je er geen spijt van gaat krijgen. En mochten ze beschadigen, of verslijten, dan kan de winkel ze naar Duitsland sturen om te verzolen of repareren, of wat dan ook.

@Alexxx_the_one Nieuw voor jou, of echt hagel-nieuw? Nog een bepaald merk/model? En hoe was de prijs?
 
€ 17,76 41%OFF | Motorfiets bluetooth 5.0 helm headphon draadloze handsfree telefoongesprek kit stereo anti-interferentie interfoon muziekspeler


Ola.

Totaal niet thuis in die dingen.
Ik rijd niet veel en vaak maar als ik rijd wil ik wel eens bv mn navigatie koppelen, flitsmeister etc.
Ik begrijp dat dit dus dekkend moet zijn daarvoor?

Ja i know...kom onder een steen vandaan.
 
Ola.

Totaal niet thuis in die dingen.
Ik rijd niet veel en vaak maar als ik rijd wil ik wel eens bv mn navigatie koppelen, flitsmeister etc.
Ik begrijp dat dit dus dekkend moet zijn daarvoor?

Ja i know...kom onder een steen vandaan.
ja hoor, dat kan met zo'n soort ding.
Heb je de flitsmeister/navi apart? Of allebei evt. op de telefoon?
 
Nee beide staan op mobiel.

Wel nagedacht over de beeline navi. Maar nog in voorfase:Y

Hoezo?
Als je ze allebei tegelijk zou willen doen (aparte navi + telefoon dus), is dan ff de vraag of die comm unit met beide tegelijk kan.
Gezien prijs zou ik denken van niet, maar als je allebei op je mobiel hebt is het geen issue.
Linken aan je telefoon en klaar :)
Moet kunnen

#toevoeging: je kan hier ook wel eens neuzen: Navigatie, communicatie en accessoires
 
Heb je deze al binnen? Benieuwd naar de kwaliteit (heb hem alleen nodig voor navi en evt achtergrond deuntjes)
Ik heb ook een BT (niet dezelfde) via AliExpress en gebruik hem al 5 jaar.
Spul werkt prima voor telefoon en navigatie...
Heb er toen iets van 3 tientjes voor betaald...
 
Terug
Bovenaan Onderaan